2021-03-07, 02:45
Medlem
kermiths avatar
Det bästa är inte lapdansen. Inte godistuttarna. Inte alla moves eller avslätningar. Det mest episka momentet i BBs historia är när Tess under hela kvällen limmat på Angel Face och när hon efter en timma ser ända från poolen till vardagsrummet att officeren skall gå på toa sliter sig upp och raskt springer dit. Hon vilar sin kropp mot handfatet i en sexig pose när han har pinkat färdigt och skall tvätta händerna, ger honom en kram där han verkar besvärad. Hon ställer sig ännu en gång i en ännu sexigare ställning med brösten utåt och säger att "hon vill ha en deep talk". Han tittar på henne medan han torkar händerna tar ansats mot dörren och säger "vi tar det sen" öppnar dörren och går ut. Hon står nu ensam en stund med en förvriden min tittar sig i spegeln och går ut. En skönare diss har jag inte sätt i BB. Och detta dessutom också efter att tre dagar tidigare erbjudit officeren att komma och sova i hennes rum.
2021-03-07, 02:45
Medlem
xrlpyts avatar
Men ew! Pedram ligger och smeker sig själv på bröstet, vet inte om det i sömnen eller inte..!
2021-03-07, 02:46
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Tack, Lala.!
Stor kram till dig, och hoppas att du kommer starkare ur din kris ❤

Nåh TACK och detsamma fina du! ❤
2021-03-07, 02:47
Medlem
HAHAHA! Klippet från kvällen på BBsinsta är rätt så mitt i prick faktiskt! 🤣
Galen kväll i hippieorgieanda helt klart, som har bjudit på mkt skämskudde och många skratt
Tack igen ni fina här i tråden!

Godnatt/godmorgon på er gullisar
2021-03-07, 02:48
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
respekt, ja känner med dej.

två förluster nyligen.

kram och styrka

..min nästa blir nog rotweiler eller ovcharka..om jag klarar en förlust till ,fan vet.

Respekt, Mohamed! Tack!
Ja, va fan, man kan helt enkelt inte låta bli att skaffa ny vovve! Lite tidigt för mig, men med tiden blir det definitivt en ny fyrbenta krabat! Man får aldrig i hela helvetet så mycket kärlek från en hund, såsom man får från en människa. Jag har blivit hundfräst, efter nästan 35 år som kattmänniska!
2021-03-07, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
HAHAHA! Klippet från kvällen på BBsinsta är rätt så mitt i prick faktiskt! 🤣
Galen kväll i hippieorgieanda helt klart, som har bjudit på mkt skämskudde och många skratt
Tack igen ni fina här i tråden!

Godnatt/godmorgon på er gullisar

Ja det är ett riktigt spot on -klipp! Har inte sett avsnitten alls denna vända men det blir intressant att se hur de väljer att klippa ihop det imorgon..
2021-03-07, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Haha tänkte samma men kommer inte på det heller
TROR inte det här som jag tänkte egentligen, men tycker ändå han påminner lite om Squidward hahah??

Liksom: https://i.imgur.com/TOIed4E.jpg
https://i.imgur.com/WXuoFz2.jpg
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Så Pedram hamnade bredvid Tanja och horan fick sova ensam 💃🍆👮🏽‍♀️

Ja alltså.. Tanjas sovplats är ju i den sängen och varit sedan hon kom in i huset så det är ju inte konstigt att dom då hamnar i samma säng.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det bästa är inte lapdansen. Inte godistuttarna. Inte alla moves eller avslätningar. Det mest episka momentet i BBs historia är när Tess under hela kvällen limmat på Angel Face och när hon efter en timma ser ända från poolen till vardagsrummet att officeren skall gå på toa sliter sig upp och raskt springer dit. Hon vilar sin kropp mot handfatet i en sexig pose när han har pinkat färdigt och skall tvätta händerna, ger honom en kram där han verkar besvärad. Hon ställer sig ännu en gång i en ännu sexigare ställning med brösten utåt och säger att "hon vill ha en deep talk". Han tittar på henne medan han torkar händerna tar ansats mot dörren och säger "vi tar det sen" öppnar dörren och går ut. Hon står nu ensam en stund med en förvriden min tittar sig i spegeln och går ut. En skönare diss har jag inte sätt i BB. Och detta dessutom också efter att tre dagar tidigare erbjudit officeren att komma och sova i hennes rum.

Haha ja du Grodan.. den där praktdissen går till historien alltså. Den var hon inte beredd på. Sved hårt
2021-03-07, 02:53
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Tanja sover ju med han och Therese vill det.

Tanja gjorde ole dole doff på lediga sängplatser när hon kom in. Det råkade bli peddos.
Therese vill vad? Hon har gjort det väldigt tydligt att hon inte är intresserad alls av peddo. Allt hon gjorde ikväll var i ren desperation för att hon sitter löst. Hon är så otroligt uppmärksamhetskåt men får ingenting av AD, så hon går till peddo. Dessutom var det Judith som bjöd in peddo till att nafsa på godis-bhn och hångel.

Kan inte finnas nån som på riktigt tror att Therese har ett intresse för peddo. Förutom casanovakingen själv då som tror han har halva inne nu. Men i hans värld behövs ju inte samtycke för "if I wanna fuck, I fuck!"
2021-03-07, 02:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Tanja gjorde ole dole doff på lediga sängplatser när hon kom in. Det råkade bli peddos.
Therese vill vad? Hon har gjort det väldigt tydligt att hon inte är intresserad alls av peddo. Allt hon gjorde ikväll var i ren desperation för att hon sitter löst. Hon är så otroligt uppmärksamhetskåt men får ingenting av AD, så hon går till peddo. Dessutom var det Judith som bjöd in peddo till att nafsa på godis-bhn och hångel.

Kan inte finnas nån som på riktigt tror att Therese har ett intresse för peddo. Förutom casanovakingen själv då som tror han har halva inne nu. Men i hans värld behövs ju inte samtycke för "if I wanna fuck, I fuck!"

Hon stönade bara för syns skull då när han slickade och pussade insidan på hennes lår då?
2021-03-07, 02:56
Medlem
Sir_Ks avatar
Glöm inte att rösta kvar Luis också! Han verkar hamna lite mellan stolarna när jag tittar i andra grupper, ex. BB Supportgruppen på Facebook.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in