Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Tack för svaret, mvp<3
Fan att jag missade vad hon sa haha. Hörde hennes primalskrik och såg hur hon smällde i dörren bara. Hoppas det kommer med i avsnittet (lär ej dock?). Vad var ultimatumet då? Att hon skulle sova med honom annars är de inte vänner?
Jag vet inte heller vad jag känner, riktigt. Tycker folk i tråden överdriver lite om Judith, men kan samtidigt erkänna att hon blir lite för mycket ibland. Men inte på den nivån som folk här försöker få det att framstå.
Han sa det mer som: nu har vi varit ifrån varandra jättelänge p.g.a utmaningen och det är inte ditt val. Men nu så kan du ju faktiskt visa för mig att du vill vara med mig och att vi fortfarande är vänner.
20 min efter (för hon flippade ju på att han gick på henne så hårt första gången) så kom det mer ingående hur han har behov av en massa hud närhet och uppmärksamhet.
Hade han inte varit gay så hade pk-Sverige agerat för att han är slisk.
Men tessan måste snacka skit om Emelie hela tiden eller? Jag "gillar" emelie mer och mer bara för att jag hatar mobbing.
Tess ser så manipulativ ut nör hon snackar om det också. Hon verkligen lurar in steffi i skiten.
Jag hörde att hon sa att Emelie inte var bekväm. Hon märkte väl inte Adrian. Jag kanske hörde fel, men när jag vet att hennes mobboffer är emelie så kanske jag antog det bara.
Äckligt att se