2021-03-07, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Vad är det för något?

De hade det förra året. Innan någon gör något slags intimt eller närmande på ngn annan i huset så måste båda personerna ge tummen upp mot kameran.
Har för mig att det dök upp då nakenäckelfrida sprang runt o kramade o klängde på alla naken vilket inte var uppskattat av vissa. Fullt förståeligt. Hon var hemsk i mitt tycke iallafall.
Medlem
Therese ger pedram lapdance https://streamable.com/s8zvt8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tack för svaret, mvp<3

Fan att jag missade vad hon sa haha. Hörde hennes primalskrik och såg hur hon smällde i dörren bara. Hoppas det kommer med i avsnittet (lär ej dock?). Vad var ultimatumet då? Att hon skulle sova med honom annars är de inte vänner?

Jag vet inte heller vad jag känner, riktigt. Tycker folk i tråden överdriver lite om Judith, men kan samtidigt erkänna att hon blir lite för mycket ibland. Men inte på den nivån som folk här försöker få det att framstå.

Han sa det mer som: nu har vi varit ifrån varandra jättelänge p.g.a utmaningen och det är inte ditt val. Men nu så kan du ju faktiskt visa för mig att du vill vara med mig och att vi fortfarande är vänner.

20 min efter (för hon flippade ju på att han gick på henne så hårt första gången) så kom det mer ingående hur han har behov av en massa hud närhet och uppmärksamhet.
Hade han inte varit gay så hade pk-Sverige agerat för att han är slisk.

Men tessan måste snacka skit om Emelie hela tiden eller? Jag "gillar" emelie mer och mer bara för att jag hatar mobbing.
Tess ser så manipulativ ut nör hon snackar om det också. Hon verkligen lurar in steffi i skiten.
Jag hörde att hon sa att Emelie inte var bekväm. Hon märkte väl inte Adrian. Jag kanske hörde fel, men när jag vet att hennes mobboffer är emelie så kanske jag antog det bara.

Äckligt att se
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Vad får dig att tro det skulle bli det? Troligare att Nardos och Pansar bråkar om Konung Luis

Tanja sover ju med han och Therese vill det.
2021-03-07, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
lätt att ta miste på dock med den stavningen ...

Va?
2021-03-07, 02:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Tess lär ha en GRYM bakisångest imorgon! Fy faan vad hon har gjort bort sig ikväll

Hon kommer skylla allt på för mycket alkohol, eller minnesförlust, eller nervositet inför tittarfrågorna
2021-03-07, 02:33
Medlem
1754s avatar
Lär ju lukta mycket kiss i Tess trosor med tanke på att hon inte torkar sig därnere när hon gjort nummer 1. Euw.
2021-03-07, 02:34
Bannlyst
Vem sover Pedram med?
2021-03-07, 02:35
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vem sover Pedram med?

I sin säng dit både Tanja och därefter självklart Judith hittat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vem sover Pedram med?

Halva huset

Riktig player denne Pedram
Medlem
1754s avatar
Styva bröstvårtor på Stepe....Lite pilsk att få skeda med Tess kanske. Hehehehe.
2021-03-07, 02:36
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Fasen vad fint skrivet. Blir tårögd. När man läser det och tar in det så känns allt annat bara ointressant. Man bär ju så mycket kärlek till dom små och när dom säger godnatt för sista gången och man inte längre har en päls man kan känna blir det sååå jävla tomt. Natten vill aldrig ta slut. De där tassarna som man kunde känna och höra tidigt på morgonen vid sin första kopp kaffe, nosen som snuddade vid huden. Svansen som viftade av lycka. Plötsligt helt borta. Tanken på varför man inte lade mer tid med sin bästa vän.

Jag önskar att man kunde vrida tillbaka klockan bara ett år eller ett par månader. Moscow det blir nu en hård tid framöver. Det finns inga genvägar utan man måste leva med det hur nu man än gör. Ingen aning hur man klarar av det egentligen. Önskar dig all lycka just nu.

Där träffar du 'the-ågren-nerven' mitt i prick!
Lite överlevandeskuldspsykologi (jmf flygkrasch där vissa överl3ver och vossa dör).

Det är svårt att förklara, men som du så fint skriver saknar man det mesta. Ögonen som kollar på en när hunden är busig och vill leka, ögonen som blinkar tillbaka när man blinkar mot hunden.

Jag kan villigt erkänna att jag är en karlakarl som trotsar -20 grader för att det behövs hugga ved och så vidare. Det rör mig inte i ryggen. Däremot att se sin bästa vän somna in, är ren och skär terror.

Nåväl, jag kommer överleva och det är som det är. Det är någon annans sinnessjuka plan att 'hämta hem' de som borde leva för evigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in