2021-03-07, 02:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skulle gått till Specsavers.
Du ser inte det andra ser, om Judith.
Undrar vem som behöver glasögon. hehe
2021-03-07, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Han sa det mer som: nu har vi varit ifrån varandra jättelänge p.g.a utmaningen och det är inte ditt val. Men nu så kan du ju faktiskt visa för mig att du vill vara med mig och att vi fortfarande är vänner.

20 min efter (för hon flippade ju på att han gick på henne så hårt första gången) så kom det mer ingående hur han har behov av en massa hud närhet och uppmärksamhet.
Hade han inte varit gay så hade pk-Sverige agerat för att han är slisk.

Men tessan måste snacka skit om Emelie hela tiden eller? Jag "gillar" emelie mer och mer bara för att jag hatar mobbing.
Tess ser så manipulativ ut nör hon snackar om det också. Hon verkligen lurar in steffi i skiten.
Jag hörde att hon sa att Emelie inte var bekväm. Hon märkte väl inte Adrian. Jag kanske hörde fel, men när jag vet att hennes mobboffer är emelie så kanske jag antog det bara.

Äckligt att se
Aha. Men gud. Ganska sjuk grej att säga ändå haha. Jag förstår kontentan av det, men att uttrycka det som ett ultimatum är rätt ofräscht.

Håller med om Therese. Kollade på veckans avsnitt igår/i morse och såg när Therese stod inför halva gänget och snackade om hur elak Emelie kan vara, och alla bara stod och nickade bekräftande. Jag höll i sak med om det Therese sa, men tycker det är fult att försöka dra med alla andra på det tåget. Lite som Amilia med Frida förra året - Mergim gillade ju henne egentligen, men vågade ingenting annat än att haka på skitsnacket för att bli accepterad. Känns som att Therese liksom försöker samma sak med Emelie.
2021-03-07, 02:37
Medlem
Är det därför bb vill ha ut katti, för att simon och steph ska få en egen säng? Tror åtminstone att de kan ha med det i beräkningen.
2021-03-07, 02:37
Medlem
SphincterAnis avatar
Vi kan nu fastslå att Pedram och Therese är åtminstone fysiskt attraherade av varandra.
Kommer bli intressant att följa detta.
2021-03-07, 02:38
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Men finaste Moscow99. Beklagar din sorg . Har själv hund och har förlorat hundar. Har även haft äran att träffa chinese crested och även om jag generellt ogillar småhundar då jag gillar större har jag träffat ett par stycken och tyckt om dem MYCKET. Nu kan jag mer trösta, men kan tänka mig en fin personlighet hade din fina hund och jag sörjer med dig. Oerhört sorgsamt. Stora kramar till dig och din sambo. Vad man hade gett för att ge upp sina människorår för att förlänga deras. Ursäkta om jag späder på sorgen, men det är fan jobbigt! KRAM!!! <3

Du ska inte alls ursäkta dig, Ollepolle!
Jag tar emot och besvarar kramen! Tusen tack! ❤
2021-03-07, 02:40
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Jag tackar och bockar och sänder en kram!

Det kan vara intressant att läsa! Jag kanske är lite strålskadad, men jag tror mer inne på primalskrikande och 'gå-loss-på-trädgårdsmöblerna-med-en-nyvässad-yxa'. Jag ska kolla upp boken oavsett!

Jag sänder styrka. Jag är själv i en kris så jag vet hur det är att må fruktansvärt. Kram på dig. <3
2021-03-07, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duckyyy
Therese ger pedram lapdance https://streamable.com/s8zvt8
Åh herregud vad cringe och stelt och plågsamt.

Speciellt med den där jävla bingomusiken i bakgrunden.
2021-03-07, 02:41
Medlem
Lunatics avatar
Stephi och Simon borde ta Judith's säng. hehehe
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Du ska inte alls ursäkta dig, Ollepolle!
Jag tar emot och besvarar kramen! Tusen tack! ❤
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha jag har ju knappt kollat på hela veckan pga nytt, tidskrävande jobb. Så har fått mig en ordentlig rehab, och tror faktiskt jag kan klara av att bli helt avvand generöst att påstå att jag skulle få åtta timmars sömn, också. Max sex per natt senaste månaden!

Nej men får väl se. Tror jag ska köra på avsnitten mest framöver, tycker ändå de jag sett varit ok. Man får ju inte samma helhetsbild men får väl duga så länge. Så länge de kör på rena avsnitt och inte massa studiosnack. Blir rejäl nedskärning på aktivitet i tråden i alla fall.

(Beklagar verkligen din livskamrat, förresten <3 otroligt fint skrivet)

Tack, Moder!
Du kommer krypande när avgörandet väl kommer, BB är som arsenik i små mängder. Långsamt verkande gift

Tack för din omtanke! Jag uppskattar det mycket ❤
2021-03-07, 02:43
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag sänder styrka. Jag är själv i en kris så jag vet hur det är att må fruktansvärt. Kram på dig. <3

Tack, Lala.!
Stor kram till dig, och hoppas att du kommer starkare ur din kris ❤
2021-03-07, 02:44
Medlem
xrlpyts avatar
Steffmeister ska visst sova i vardagsrummet, för mycket snarkande i sovrummet antar jag. Först en nattcigg dock.

Jobbigt, jag börjar tycka att Steffi är sååå söt vad hon än gör. <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in