Citat:
Det är tips dom dessa jag är ute efter! Skriver man bara ”195 cm” i bion då eller hur lägger man fram det? Sen vad det gäller bilder så tänker jag att det inte får vara en renodlad gymbild? Känns för desperat? Bättre att det är en bild på mig där man ser att jag är muskulös fast mer lowkey liksom?
Ja det är många som bara skriver längden sådär rent av utan att koppla det till något annat. Ganska konstigt egentligen men alla vet ju att 99% av tjejer diggar långa killar så. Vissa tjejer skriver ju t.o.m i bion ”är du under 185 så swipa inte”. Det tycker jag är jävligt ytligt och signalerar ju inte direkt en jordnära och bra tjej, men vill man bara stoppa kebaben i pitabrödet så. Använd fantasin lite & knåpa ihop nåt sköj, inget går ju hem lika bra som humor.
Precis så, om du nu inte är styrkelyftare eller något då har man ju all rätt o visa upp vad du sysslar med liksom. Annars så lägg upp vanliga och avslappnade bilder, lite ”knep” finns ju självklart som att hitta bra ljus så man ser större ut o sånt, men då ska det vara subtilt och inte tydligt ”kolla vad biff jag är” typ, som du beskriver. Har du bilder på dig själv utomlands så kanon, då ser du lite världsvan ut. Sånna detaljer som lockar många töser.
Låter som redan ligger många steg före som det är, frågar man tjejer hur deras drömkille ser ut så hade de ju med stor chans svarat ”lång snygg & vältränad” så du är ju redan hemma.
Lider med dig med ditt hjärtekross, men ta tillfället i akt och njut av singellivet framöver! Träffa gött folk och testa lite.
Använd gummi så du slipper pinsamma brev och antibiotikakurer.