2021-03-06, 23:49
Medlem
ComedyBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istanbul2005
Det är tips dom dessa jag är ute efter! Skriver man bara ”195 cm” i bion då eller hur lägger man fram det? Sen vad det gäller bilder så tänker jag att det inte får vara en renodlad gymbild? Känns för desperat? Bättre att det är en bild på mig där man ser att jag är muskulös fast mer lowkey liksom?

Ja det är många som bara skriver längden sådär rent av utan att koppla det till något annat. Ganska konstigt egentligen men alla vet ju att 99% av tjejer diggar långa killar så. Vissa tjejer skriver ju t.o.m i bion ”är du under 185 så swipa inte”. Det tycker jag är jävligt ytligt och signalerar ju inte direkt en jordnära och bra tjej, men vill man bara stoppa kebaben i pitabrödet så. Använd fantasin lite & knåpa ihop nåt sköj, inget går ju hem lika bra som humor.

Precis så, om du nu inte är styrkelyftare eller något då har man ju all rätt o visa upp vad du sysslar med liksom. Annars så lägg upp vanliga och avslappnade bilder, lite ”knep” finns ju självklart som att hitta bra ljus så man ser större ut o sånt, men då ska det vara subtilt och inte tydligt ”kolla vad biff jag är” typ, som du beskriver. Har du bilder på dig själv utomlands så kanon, då ser du lite världsvan ut. Sånna detaljer som lockar många töser.

Låter som redan ligger många steg före som det är, frågar man tjejer hur deras drömkille ser ut så hade de ju med stor chans svarat ”lång snygg & vältränad” så du är ju redan hemma.

Lider med dig med ditt hjärtekross, men ta tillfället i akt och njut av singellivet framöver! Träffa gött folk och testa lite.

Använd gummi så du slipper pinsamma brev och antibiotikakurer.
Citera
2021-03-06, 23:50
Medlem
Säg och gör störda grejer men med glimten i ögat samtidigt som du på alla andra plan är fett gullig, låter henne leda och till slut kasta sig i famnen på dig. Var inte desperat, och varje gång du har en tinderdejt eller snackar med en brud på krogen ha med dig känslan att du vill bara ha nån att snacka med på en cigg eller att ni ska ses för att ta ett par bärs. Låt inte henne få dig att jaga sex för är du ute efter det kan du lika gärna bara knulla en hora. Det du är ute efter är att bygga upp ditt pick-up game och det kan ta lite tid. Nu verkar du ha en bra inställning. Men tro mig. Gå på krogen mkt och även kör dig day-game och ragga på brudar i mataffären, öva på att ge random komplimanger utan att förvänta dig något tillbaka. Ett tips som också kan förbättra dina skills är att liksom hooka en brud och få henne på kroken för att sedan släppa tillbaka henne i vattnet, som när man fiskar.
Citera
2021-03-06, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComedyBall
Ja det är många som bara skriver längden sådär rent av utan att koppla det till något annat. Ganska konstigt egentligen men alla vet ju att 99% av tjejer diggar långa killar så. Vissa tjejer skriver ju t.o.m i bion ”är du under 185 så swipa inte”. Det tycker jag är jävligt ytligt och signalerar ju inte direkt en jordnära och bra tjej, men vill man bara stoppa kebaben i pitabrödet så. Använd fantasin lite & knåpa ihop nåt sköj, inget går ju hem lika bra som humor.

Precis så, om du nu inte är styrkelyftare eller något då har man ju all rätt o visa upp vad du sysslar med liksom. Annars så lägg upp vanliga och avslappnade bilder, lite ”knep” finns ju självklart som att hitta bra ljus så man ser större ut o sånt, men då ska det vara subtilt och inte tydligt ”kolla vad biff jag är” typ, som du beskriver. Har du bilder på dig själv utomlands så kanon, då ser du lite världsvan ut. Sånna detaljer som lockar många töser.

Låter som redan ligger många steg före som det är, frågar man tjejer hur deras drömkille ser ut så hade de ju med stor chans svarat ”lång snygg & vältränad” så du är ju redan hemma.

Lider med dig med ditt hjärtekross, men ta tillfället i akt och njut av singellivet framöver! Träffa gött folk och testa lite.

Du verkar ju vara en riktigt go gubbe. Tro fan det suger kuk att ha fått hjärtat krossat men vad fan? Tiden läker väl alla sår tänker jag? Har fullt fokus på mitt jobb och träningen och kosten. Låt oss knulla som aldrig förr. Man är bara ung en viss period av livet
Citera
2021-03-06, 23:57
Medlem
Bum1s avatar
Jag går ibland och tänker på hur livet skulle varit om jag fortfarande levde ihop med min första kärlek. Saknar henne ibland. Försök gå på nästa bara. Kan du inte ha en vänskaplig relation med ditt ex. Vad var det som gick snett egentligen? Det låter som att du gärna behållit henne.
Citera
2021-03-07, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Jag går ibland och tänker på hur livet skulle varit om jag fortfarande levde ihop med min första kärlek. Saknar henne ibland. Försök gå på nästa bara. Kan du inte ha en vänskaplig relation med ditt ex. Vad var det som gick snett egentligen? Det låter som att du gärna behållit henne.

Jag gav henne för lite tid. Hon klagade på detta i säkert ett år innan det blev som det nu blivit. Vi har legat två gånger efter det att hon gjort slut och det gör ont som fan när hon väl ska hem, hon var mitt livs kärlek.
Citera
2021-03-07, 00:09
Medlem
ComedyBalls avatar
Citat:
Du verkar ju vara en riktigt go gubbe. Tro fan det suger kuk att ha fått hjärtat krossat men vad fan? Tiden läker väl alla sår tänker jag? Har fullt fokus på mitt jobb och träningen och kosten. Låt oss knulla som aldrig förr. Man är bara ung en viss period av livet

Suger kuk gör det säkert, jag har ingen erfarenhet utav det. Erfarenhet av hjärtekross alltså, inte att suga kuk.

Mina problem är på andra sidan av skalan, jag har dejtat i åratal men aldrig hittat rätt. Aldrig känt kemi med någon, 22-24 år gammal och inga tidigare förhållanden. Kan knappt föreställa mig känslan av att leva tillsammans med någon annan haha. Men inte sitter jag och lipar över det.

Same, fokuserar på träning/hobbys samt jobb. O tar en fylla då och då. Jag tänker likadant att ta vara på unga år o bara njuta av livet på mina egna villkor. Resten löser sig alltid. Ser bara fram emot sommar nu med sena kvällar och krök med vänner.
Citera
2021-03-07, 00:23
Medlem
Citat:
Suger kuk gör det säkert, jag har ingen erfarenhet utav det. Erfarenhet av hjärtekross alltså, inte att suga kuk.

Mina problem är på andra sidan av skalan, jag har dejtat i åratal men aldrig hittat rätt. Aldrig känt kemi med någon, 22-24 år gammal och inga tidigare förhållanden. Kan knappt föreställa mig känslan av att leva tillsammans med någon annan haha. Men inte sitter jag och lipar över det.

Same, fokuserar på träning/hobbys samt jobb. O tar en fylla då och då. Jag tänker likadant att ta vara på unga år o bara njuta av livet på mina egna villkor. Resten löser sig alltid. Ser bara fram emot sommar nu med sena kvällar och krök med vänner.

Lycka till broder, det kommer ska du se.det är helt jävla fantastiskt att leva ihop med någon man verkligen älskar

Känner faktiskt inget behov av att inleda en ny relation med någon. Men är van vid att bli bekräftad och att få knulla när fan jag vill. Klart det blivit en omställning nu.
Citera
2021-03-07, 00:25
Medlem
Citat:
Lycka till broder, det kommer ska du se.det är helt jävla fantastiskt att leva ihop med någon man verkligen älskar

Känner faktiskt inget behov av att inleda en ny relation med någon. Men är van vid att bli bekräftad och att få knulla när fan jag vill. Klart det blivit en omställning nu.

Jag är ganska full nu, så vet i fan som jag skriver som ett cp-barn elelr inte men
Citera
2021-03-07, 00:33
Medlem
ComedyBalls avatar
Citat:
Jag är ganska full nu, så vet i fan som jag skriver som ett cp-barn elelr inte men

Jobbar upp en ganska bra fylla jag med, Åbro 7,3
Citera
2021-03-07, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Med tanke på ditt namn, så ser jag två alternativ:

1) håll koll runt busskurer strax efter midnatt på fredag-lördag. Tjejerna har ofta dålig motorik och har svårt att göra motstånd när de är trötta och ordentlgit berusade. Förfölj och attackera bakifrån när du är säker på att ingen ser. Dra in i buskage och naturen sköter resten.

2) be dina föräldrar att förhandla upp ett förhållande med någon kusin i hemlandet. Smuggla in henne i Sverige och vi står för notan.

Namnet kan mkt väl vara en fotbollsreferens. Inte många turkar är så pass långa, många svenska snubbar gillar engelsk fotboll.
Citera
2021-03-07, 01:19
Medlem
CompressorVanes avatar
Ungefär som man får sjukdomar.

Det blir mest bara så. Likheten är mest lika den också. Bara problem.
Citera
2021-03-07, 05:41
Bannlyst
Citat:

haha, jag är dvärg och får ligga genom tinder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in