2021-03-06, 23:04
Medlem
Tja Flashback!

Jag är en kille som är 20 år gammal och har nyligen blivit hjärtekrossad för första gången i mitt liv. Detta har tärt på mig som fan men någonstans vet jag om att jag måste finna mig i detta och ta det hela som en man.

Vi var tillsammans i 3 år och detta var min första tjej på alla sätt och vis. Den första tjejen jag började träffa, den första tjejen jag låg med, den första tjejen jag blev kär i och den första tjejen jag verkligen älskade.

Nu står jag här i mina bästa år och har helt och hållet tappat, eller har egentligen inte ens haft möjlighet att utveckla förmågan vad det gäller att få tjejer på fall. Hur fan gör man? Är tinder något att ha? Har polare som håller på med det en del men verkar vara svårt att få knulla genom den appen. Jag ser absolut bra ut, 195 cm lång, väger 100 kg och är vältränad, men hur fan bär man sig åt? Behöver tips från dom som kan detta. Det känns så ovant att ha kontakt med tjejer som inte är mitt ex. Snälla hjälp mig. Tack på förhand
Citera
2021-03-06, 23:12
Medlem
Asmodeusvults avatar
Var nöjd med det du fått hittills istället för att gräma dig över inbillningen att du någonsin skulle ha möjlighet att få till det igen så sover du säkert bättre.

Lev ditt liv som vanligt och vänta tills kärleken dyker upp, utan att tänka mer på detta och inte må dåligt om det är först på ett ålderdomshem eller kanske aldrig detta inträffar, är det enda tipset som har bäring på sådana som dig.
Citera
2021-03-06, 23:18
Medlem
Vad är det som gör att du har så bråttom?
Citera
2021-03-06, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillihopphopp
Vad är det som gör att du har så bråttom?

Jag tror det är en kombination av att vilja få en viss bekräftelse samt att dämpa ett sexuellt behov man vant sig vid under dessa åren
Citera
2021-03-06, 23:25
Medlem
ComedyBalls avatar
Är du 195cm och ser bra ut så tro fan du får knulla genom tinder. Jag har fått knull kanske 3-4 gånger från tinder och jag är varken snygg eller ful.

Tyvär går det ju inte nu men krogen är ju ganska självklart, är du dessutom vältränad på 195kg och ser bra ut så kommer du få åka av så det smäller om det bara du går in för det. Tjejer gillar att knulla lika mycket som killar, lyssna inte på vad alla incel-mongon lipar om.

Skaffa dig en bra tinderprofil med bilder i t-shirt så man ser att du gymmar, skriv i bion att du är 195cm lång så kommer resten lösa sig kan jag lova. När krogen öppnar så klipp till en fräsch frisyr, spreja på nån go parfym sen kör du på för fulla muggar. Ha en trevlig och social approach, inte kåt och svinig.
Citera
2021-03-06, 23:25
Medlem
Stenballes avatar
Vad är det du vill?
Ha en tjej eller bara knulla?
Citera
2021-03-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComedyBall
Är du 195cm och ser bra ut så tro fan du får knulla genom tinder. Jag har fått knull kanske 3-4 gånger från tinder och jag är varken snygg eller ful.

Tyvär går det ju inte nu men krogen är ju ganska självklart, är du dessutom vältränad på 195kg och ser bra ut så kommer du få åka av så det smäller om det bara du går in för det. Tjejer gillar att knulla lika mycket som killar, lyssna inte på vad alla incel-mongon lipar om.

Skaffa dig en bra tinderprofil med bilder i t-shirt så man ser att du gymmar, skriv i bion att du är 195cm lång så kommer resten lösa sig kan jag lova. När krogen öppnar så klipp till en fräsch frisyr, spreja på nån go parfym sen kör du på för fulla muggar. Ha en trevlig och social approach, inte kåt och svinig.

Det är tips dom dessa jag är ute efter! Skriver man bara ”195 cm” i bion då eller hur lägger man fram det? Sen vad det gäller bilder så tänker jag att det inte får vara en renodlad gymbild? Känns för desperat? Bättre att det är en bild på mig där man ser att jag är muskulös fast mer lowkey liksom?
Citera
2021-03-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Vad är det du vill?
Ha en tjej eller bara knulla?

Knulla. Tänk dig själv. Jag är 20 år gammal och har knullat en enda brud i mitt liv. Nu är det fan dags att se vad livet har att erbjuda på den fronten. Behöver bara en liten push in i det hela
Citera
2021-03-06, 23:36
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istanbul2005
Knulla. Tänk dig själv. Jag är 20 år gammal och har knullat en enda brud i mitt liv. Nu är det fan dags att se vad livet har att erbjuda på den fronten. Behöver bara en liten push in i det hela

Ja, då är väl Tinder det enda rätta, en ordentlig köttmarknad, och den som säger annat är ju felknullad.
Citera
2021-03-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ja, då är väl Tinder det enda rätta, en ordentlig köttmarknad, och den som säger annat är ju felknullad.

Hur gör man för att få brudar på tinder då? Vad för bilder ska man använda? Vad ska man skriva för något?
Citera
2021-03-06, 23:44
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istanbul2005
Hur gör man för att få brudar på tinder då? Vad för bilder ska man använda? Vad ska man skriva för något?

Ingen aning, har mitt på det torra och har inte använt skiten.
Är väl bara att lägga upp en spännisbild? Sliddjur lär ju flockas kring det, utseendefixerade luder lär väl inte vara så svåra att få tag på, vifta med en bunte sedlar, sedan är du i hamn

Gör det enkelt för dig, skriv att du vill knulla, de som är inne på samma spår kommer vara sugen på att hooka upp med dig mest troligt.
Citera
2021-03-06, 23:46
Medlem
Man skulle kunna kalla mig för helt jävla oerfaren vad det gäller tjejer. Likna mig vid en oskuld på sätt och vis. Visst att jag haft en jävla massa sex och testat det mesta med mitt ex, men det är ju med en och samma människa hela tiden. Innan jag träffade henne så hade jag bara hånglat med några få tjejer på fester i högstadiet och liknande. Hoppas ni kan förstå vad jag menar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in