2021-03-07, 07:22
Medlem
Tarrous avatar
Nej, att vara 20 är inte dina bästa år - långt därifrån. Och när du säger att du inte lärt dig något under de senaste tre åren, vad gjorde du och ditt ex egentligen tillsammans? Eller gick du bara mellan skolan, träningen och pojkrummet?

Hur får du då tjejer, eller ligga? Du borde börja med att läsa 12 rules... för att sedan börja ta tag i dig själv. Du framstår som en osäker kille som kompenserat med träning. Osexigt.
Citera
2021-03-07, 07:26
Medlem
Fettsugnings avatar
Bli bög. Så kan du ligga och stjärtknulla medan du kollar på bögsporten fotboll. Bögar är av naturen degenererade och älskar kuk i röven och fotboll.
Citera
2021-03-07, 08:01
Medlem
Utbilda dig till väktare.som.jag förstår så får dom.massor av tjejer
Citera
2021-03-07, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
.dörrvakter får mest.
Citera
2021-03-07, 08:25
Medlem
Queenofqueenss avatar
Du är 20 år och livet har just börjat. Skaffa tinder och se framåt. Du kan inte hänga upp dig på ditt ex. Såret i ditt hjärta kommer läka med tiden. Har blivit hjärtekrossar så många gånger att jag knappt kan räkna det längre, inget av det betyder något för mig idag eller har format mig på något sätt.
Citera
2021-03-07, 08:44
Medlem
Det är ingen fara att bli hjärtekrossad...ju mer tråkigheter som.ung .ju starkare blir du som.äldre....
Citera
2021-03-07, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Nej, att vara 20 är inte dina bästa år - långt därifrån. Och när du säger att du inte lärt dig något under de senaste tre åren, vad gjorde du och ditt ex egentligen tillsammans? Eller gick du bara mellan skolan, träningen och pojkrummet?

Hur får du då tjejer, eller ligga? Du borde börja med att läsa 12 rules... för att sedan börja ta tag i dig själv. Du framstår som en osäker kille som kompenserat med träning. Osexigt.

Vad vi ”gjorde tillsammans”? Inte fan tränade jag upp hur man är med tjejer generellt och hur man lägger in en stöt på rätt sätt iallafall. Kontentan av mitt inlägg är ju att jag varit med samma tjej hela mitt sexuella och relationsmässiga liv, och därav knappt vet hur man är som singel.

Ja, gymnasietiden bestod i stort sett av skola, gym, kröka på helgerna. Tror inte det är jätteovanligt att leva som så när man är 17-18 år.

Tro fan jag är osäker inom detta område. Allt annat vore ju orimligt. Jag kastas ut i en värld som jag inte är van vid att befinna mig i och skulle behöva lite enkla tips och trix helt enkelt
Citera
2021-03-07, 09:31
Medlem
Citat:

Hade faktiskt tankarna på det för något år sedan. Problemet är att jag lär väl behöva bulka upp mig 20 kg. De flesta väktare är stora och feta. Dessa är inga grabbar på 10% bodyfat direkt. Jag är för tunn helt enkelt
Citera
2021-03-07, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Du är 20 år och livet har just börjat. Skaffa tinder och se framåt. Du kan inte hänga upp dig på ditt ex. Såret i ditt hjärta kommer läka med tiden. Har blivit hjärtekrossar så många gånger att jag knappt kan räkna det längre, inget av det betyder något för mig idag eller har format mig på något sätt.

Hur lång tid tar det egentligen för att sluta tänka på henne?

Jag har försökt distrahera mig själv så mycket som möjligt genom att jobba mycket övertid, tränat ännu mer, pluggat mycket inför högskoleprovet och träffat familjen och vänner extra mycket. Trots detta så kommer tankarna ikapp mig och i vissa stunder känns allt så jävla mörkt och meningslöst.

Det känns så konstigt att ge sig ut på marknaden liksom, ovant som fan. Tror nästan att jag kommer känna mig otrogen när jag väl pratar med någon ny brud. Trots detta så känner jag någonstans att jag vill testa att va med lite olika tjejer och se hur det livet är
Citera
2021-03-07, 09:40
Medlem
Citat:
Det är ingen fara att bli hjärtekrossad...ju mer tråkigheter som.ung .ju starkare blir du som.äldre....

Fan där sa du något som lät riktigt bra
Citera
2021-03-07, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av istanbul2005
Hade faktiskt tankarna på det för något år sedan. Problemet är att jag lär väl behöva bulka upp mig 20 kg. De flesta väktare är stora och feta. Dessa är inga grabbar på 10% bodyfat direkt. Jag är för tunn helt enkelt
nej du ska inte va fet...snygga armmuskler..sen får du på dig uniformen och skyddsväst .då ser du lite större ut...vet 2 super snygga vakter som går omkring i en affär .dom kan få hur många kvinnor dom.helst..super stiliga..men eftersom jag förstår att dom har haft massor av kvinnor .så undviker jag dom.och det är bättre att orka med jobbet om du inte är fet
Senast redigerad av bea67 2021-03-07 kl. 09:43.
Citera
2021-03-07, 10:06
Medlem
Citat:
nej du ska inte va fet...snygga armmuskler..sen får du på dig uniformen och skyddsväst .då ser du lite större ut...vet 2 super snygga vakter som går omkring i en affär .dom kan få hur många kvinnor dom.helst..super stiliga..men eftersom jag förstår att dom har haft massor av kvinnor .så undviker jag dom.och det är bättre att orka med jobbet om du inte är fet
ett tips om du blir väktare .så ska du va gullig mot dom tjejer du vill ha.le mot dom.och se dom.i ögona .dom kommer falla för dig direkt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in