Citat:
Ursprungligen postat av
Tarrou
Nej, att vara 20 är inte dina bästa år - långt därifrån. Och när du säger att du inte lärt dig något under de senaste tre åren, vad gjorde du och ditt ex egentligen tillsammans? Eller gick du bara mellan skolan, träningen och pojkrummet?
Hur får du då tjejer, eller ligga? Du borde börja med att läsa 12 rules... för att sedan börja ta tag i dig själv. Du framstår som en osäker kille som kompenserat med träning. Osexigt.
Vad vi ”gjorde tillsammans”? Inte fan tränade jag upp hur man är med tjejer generellt och hur man lägger in en stöt på rätt sätt iallafall. Kontentan av mitt inlägg är ju att jag varit med samma tjej hela mitt sexuella och relationsmässiga liv, och därav knappt vet hur man är som singel.
Ja, gymnasietiden bestod i stort sett av skola, gym, kröka på helgerna. Tror inte det är jätteovanligt att leva som så när man är 17-18 år.
Tro fan jag är osäker inom detta område. Allt annat vore ju orimligt. Jag kastas ut i en värld som jag inte är van vid att befinna mig i och skulle behöva lite enkla tips och trix helt enkelt