Citat:
Ursprungligen postat av
BuffWett
Storebror😂
Jag hatar fusk. Att godta att en storfuskare av sällan skådat slag att tillåtas fortsätta sin övermänskliga framfart i skidspåren, är synnerligen patetiskt.
Norge gräver längdskidåkningens grav. Synd bara att de är så korrupta i sin egen fullkomlighet, att de inte fattar det själva.
Precis...dom håller på att begrava skidsporten dom hycklande norrmännen

.
Efter det har dom bara oljan och torsken kvar som dom är bra på, borde tänka sig för!
När även norrmännen själva tvivlar på johaug...så säger det en del..