2021-03-06, 13:31
  #385
Medlem
ycwms avatar
Fantastiskt
Citera
2021-03-06, 13:31
  #386
Medlem
trailblasers avatar
SVT borde sluta bryta in med intervju med den där tränaren. Känns som att det händer något skit varje gång och han står där som Baghdad Bob.
Citera
2021-03-06, 13:31
  #387
Medlem
Svenskorna förstör Heidis dag. Hoppas säger nåt efter loppet.
Citera
2021-03-06, 13:31
  #388
Medlem
selamos avatar
Stattlåbler leder med 21 sekunder.
Citera
2021-03-06, 13:31
  #389
Medlem
PyroPelles avatar
Vem fällde vem?
Citera
2021-03-06, 13:32
  #390
Medlem
Kul för Stadlober om hon får medalj. Gäller att köra rätt denna gången..
Citera
2021-03-06, 13:32
  #391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Ska vi slå vad om att Frida är vållande?
De är rätt yviga båda två...där får jag medge att norskorna har bättre kroppskontroll och taktisk placering i spåren.
Citera
2021-03-06, 13:32
  #392
Medlem
Stadtlober håller aldrig undan.
Citera
2021-03-06, 13:32
  #393
Medlem
Ostrobothnias avatar
Undrar om Stadtlåber kör sig stumm ser ut att stressa lite väl.
Citera
2021-03-06, 13:32
  #394
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Har rapporterat en hel drös av offtopic-terroristerna. Hoppas de får en vecka i utvisningsbåset.
offtopic i en chattråd?
pantskalle
Citera
2021-03-06, 13:32
  #395
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyroPelle
Vem fällde vem?

Brukar va Ebba som ställer till det utför, och vad jag kan se på bilderna så var det Ebba som trillade, och drog med sig dom andra
Citera
2021-03-06, 13:33
  #396
Medlem
Svenskorna fäller varandra. Kan man inte åka med lite större marginaler i en 3 mil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in