Citat:
Ursprungligen postat av
NorthernCross
Den här tråden borde heta: Alla vi dåliga, svenska förlorare som är avundsjuka på vår storebror Norge.
Storebror😂
Jag hatar fusk. Att godta att en storfuskare av sällan skådat slag att tillåtas fortsätta sin övermänskliga framfart i skidspåren, är synnerligen patetiskt.
Norge gräver längdskidåkningens grav. Synd bara att de är så korrupta i sin egen fullkomlighet, att de inte fattar det själva.