2021-03-06, 14:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Funderar lite kring dagens räddning av Tanja och Joel.

Tanja ligger högt hos många här, på insta och facebook om jag förstått det rätt. När det kom till omröstningen så tror jag dock att Sirdos fick fler röster i dessa grupper. Men om man lägger ihop hennes fans från ph med de som även i BB-grupperna röstar på henne så tror jag att hon och joel faktiskt fick flest röster på riktigt även om det inte såg ut så i kommentarsfält innan.

Jag tror faktiskt inte att BB fifflar med rösterna på det viset iom spelbolag och annat, borde inte vara lagligt möjligt.

Däremot så styr BB otroligt mycket genom otydliga omröstningar, att de formar uppdrag utifrån vem som blev vald, Dickman i studion, studion överlag, hur de klipper programmen, vad de lägger ut i appen och insta (trollar med tittarnas hjärnor), hur dags de lägger ut omröstningar samt hur länge omröstningarna ligger ute osv osv.

Slutsats av tankar: Tanja och Joel fick flest röster på riktigt och vi ska inte underskatta Tanjas fans sen tidigare då de till skillnad från Antys fans redan älskar henne från liknande koncept (kommer lägga röster mao).
BB kör fulspel och kommer göra allt utöver rösträkningsfusk för att få sin vilja igenom.
Som alltid men ev nu mer än någonsin viktigt att fortsätta rösta på sin favorit ist för att gambla efter att ha läst i kommentarsfält varthän det lutar. Vi kommer vid flera tillfällen i år ha svårt att räkna ut resultatet iom många som röstar utan att göra sig hörda innan de lägger sin röst.
Du har nog rätt!
2021-03-06, 14:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
En Anty light så att säga är Tess fast mer skruvad på ngt jäkla sätt....

Ja, en schysst liknelse. De kämpar verkligen för att inte bli omtyckta.

Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Håller med dig som vanligt (:
Hon är snygg, men det är bara det, tyvärr ):
Och jag med dig vittvin.
Hon är inte direkt min typ men jag kan förstå att hon drar till sig många kryp.
Borde vara i min smak, men jag står över den här gången.
2021-03-06, 14:24
Medlem
kermiths avatar
Ehum. Är det bara min hjärna som är förstörd eller finns det fler som ser att AD och Nardos hänger väldigt mycket med varandra. AD har fri sikt på Emelie och Tess. Men väljer hellre Brown Sugar
2021-03-06, 14:25
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja, en schysst liknelse. De kämpar verkligen för att inte bli omtyckta.

Och jag med dig vittvin.
Hon är inte direkt min typ men jag kan förstå att hon drar till sig många kryp.
Borde vara i min smak, men jag står över den här gången.
Ja du Grodan båda tror att dem är vackrare än dem är eg så.....
2021-03-06, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Får vi chansen så rösta vi ut Tess på måndag eller?

Japp!!
2021-03-06, 14:26
Medlem
in med brevet nu jävla kuk bb
2021-03-06, 14:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du Grodan båda tror att dem är vackrare än dem är eg så.....
Javisst. Så känns det. De får gärna ha bra självförtroende men inte i ren desperation.
2021-03-06, 14:27
Medlem
fan vad nardos fuskar
2021-03-06, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tror faktiskt inte att BB fifflar med rösterna på det viset iom spelbolag och annat, borde inte vara lagligt möjligt.

Tycker dessa omröstningar verkar rätt så oklara Man läser hela tiden här om hur rösten inte har registrerats, hur vissa verkar kunna rösta igen och yada yada yada. Låter som ett stabilt system...

Nej, tacka vet jag telefonröster. Men förstår om fler engagerar sig när man röstar via en app och således inbillar sig att de är med och påverkar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
in med brevet nu jävla kuk bb

Vilket brev? Det om temafest?
Kommer bli sjukt kul att se på 4 timmars smink.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Bra skrivet! Har du några tankar på vilka bb favoriserar?

Inte som förra året (då de hade en överdriven favorisering till det så kallade ”pink room”). Det enda jag hitintills är helt säker på är att de trollade bort Adrians mössa efter att ha förstått att vi tittare inte tyckte han var tillräckligt hunkig med mössan på samt att de vinklat kritiken mot Nardos (från såväl tittare som deltagare) till att handla om mobbing och härskarteknik när det egentligen bara varit kritik mot ett orimligt beteende som ingen annan i huset hade kommit undan med.

Men det kommer visa sig allteftersom programmet fortskrider beroende på hur det går för de deltagare som de vill ha kvar.

Sen att Dickman har sin egna lilla agenda är en sak för sig.
2021-03-06, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noooovia
Vilket brev? Det om temafest?
Kommer bli sjukt kul att se på 4 timmars smink.

nej om frågorna som de som sitter löst ska svara på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in