Citat:
Ursprungligen postat av
TruthSeeker2
Inte som förra året (då de hade en överdriven favorisering till det så kallade ”pink room”). Det enda jag hitintills är helt säker på är att de trollade bort Adrians mössa efter att ha förstått att vi tittare inte tyckte han var tillräckligt hunkig med mössan på samt att de vinklat kritiken mot Nardos (från såväl tittare som deltagare) till att handla om mobbing och härskarteknik när det egentligen bara varit kritik mot ett orimligt beteende som ingen annan i huset hade kommit undan med.
Men det kommer visa sig allteftersom programmet fortskrider beroende på hur det går för de deltagare som de vill ha kvar.
Sen att Dickman har sin egna lilla agenda är en sak för sig.
Intressant det med mössan, den försvann faktiskt på ett fingerknäpp. Vet att han nämnde första dagen i poolen att han har 5-6 till mössor med sig så han behöver inte oroa sig över att den blir blöt. Det är nog mycket möjligt att han har blivit tillsagd i bikten att inte ha mössan på sig.
Dikmens "domstol" mot Kattis vill jag ändå tycka stämmer väldigt bra. Jag brukar inte hålla med lättvindigt men han övertygade mig.