2021-03-06, 14:31
Avslutad
Joel säger att han är gay, han är extremt feminin i sitt sätt men sa tidigt beter han sig in feminint i relation med andra. Han bryr sig inte om andras känslor och han är våldsam mot dem och tar i hårt på dem fysiskt mm.

Jag undrade varför men kom fram till att han passar in i de flesta traitsen för en Sociopat

Saknar empati
Svårt i relationer, utnyttjar folk.
Manipulativ låstas gråta, säger illa saker om vissa för att sedan vara vänlig mot dem (typ mot Nardos), utnyttjar folk för att ta sig fram och för egen vinning
sviker folk och berättar valfria "sanningar" för att manipulera för egen vinning
Oförsiktig, tar i hårt, 2 av tjejerna har fått blåmärken för att han tagit i eller ryckt i den för hårt.
Upplever andras sätt att vara som hotfullt och har stort hämndbegär (som när simon fick elstötsdräkten och Joel gjorde allt för att få honom att få ont och även sade flera gånger att Simon skulle få lida)

finns även mer sociopatiska drag hos joel
2021-03-06, 14:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Javisst. Så känns det. De får gärna ha bra självförtroende men inte i ren desperation.
Problemet med dem visar ett vackert yttre bara för att dem tror sig visa upp det Grodan
2021-03-06, 14:32
Avslutad
är det klart vilka 3 som sitter löst? har missat något isf
2021-03-06, 14:32
Medlem
Jävla gaphals Nardos är. Bara henne o Tanja man hör!😆
2021-03-06, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Inte som förra året (då de hade en överdriven favorisering till det så kallade ”pink room”). Det enda jag hitintills är helt säker på är att de trollade bort Adrians mössa efter att ha förstått att vi tittare inte tyckte han var tillräckligt hunkig med mössan på samt att de vinklat kritiken mot Nardos (från såväl tittare som deltagare) till att handla om mobbing och härskarteknik när det egentligen bara varit kritik mot ett orimligt beteende som ingen annan i huset hade kommit undan med.

Men det kommer visa sig allteftersom programmet fortskrider beroende på hur det går för de deltagare som de vill ha kvar.

Sen att Dickman har sin egna lilla agenda är en sak för sig.
Intressant det med mössan, den försvann faktiskt på ett fingerknäpp. Vet att han nämnde första dagen i poolen att han har 5-6 till mössor med sig så han behöver inte oroa sig över att den blir blöt. Det är nog mycket möjligt att han har blivit tillsagd i bikten att inte ha mössan på sig.

Dikmens "domstol" mot Kattis vill jag ändå tycka stämmer väldigt bra. Jag brukar inte hålla med lättvindigt men han övertygade mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
är det klart vilka 3 som sitter löst? har missat något isf

5 är dom väl?
Medlem
Citat:
Ehum. Är det bara min hjärna som är förstörd eller finns det fler som ser att AD och Nardos hänger väldigt mycket med varandra. AD har fri sikt på Emelie och Tess. Men väljer hellre Brown Sugar
Jag tror att Nardos är lite betuttad i AD. Igår när Therese satt och sminkade honom i Sovrum1 så såg Nardos riktigt irriterad ut och hade en arg blick.
2021-03-06, 14:34
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
En Anty light så att säga är Tess fast mer skruvad på ngt jäkla sätt....
Precis, hon ska ut.
2021-03-06, 14:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Joel säger att han är gay, han är extremt feminin i sitt sätt men sa tidigt beter han sig in feminint i relation med andra. Han bryr sig inte om andras känslor och han är våldsam mot dem och tar i hårt på dem fysiskt mm.

Jag undrade varför men kom fram till att han passar in i de flesta traitsen för en Sociopat

Saknar empati
Svårt i relationer, utnyttjar folk.
Manipulativ låstas gråta, säger illa saker om vissa för att sedan vara vänlig mot dem (typ mot Nardos), utnyttjar folk för att ta sig fram och för egen vinning
sviker folk och berättar valfria "sanningar" för att manipulera för egen vinning
Oförsiktig, tar i hårt, 2 av tjejerna har fått blåmärken för att han tagit i eller ryckt i den för hårt.
Upplever andras sätt att vara som hotfullt och har stort hämndbegär (som när simon fick elstötsdräkten och Joel gjorde allt för att få honom att få ont och även sade flera gånger att Simon skulle få lida)

finns även mer sociopatiska drag hos joel

Schysst analys. Ett par bra saker jag inte funderat över men de stämmer nog rätt bra.
2021-03-06, 14:35
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Nardos i skamvrån Samtidigt som hon blir rostad. Hämnden är ljuv för henne sen
Senast redigerad av ZlantanIbrahomovic 2021-03-06 kl. 14:37.
2021-03-06, 14:37
Medlem
Citat:
Vesst. Lägg därtill ekonomiska incitament så får du hela bilden. Tittarsiffror säljer reklam. Reklampengar är den enda inkomsten för TV4.

Absolut! Pengar styr, det är sedan begynnelsen. Tyvärr. (Meeen, jag tror ändå de skjuter sig själva i foten då allt fiffel bara gör programmet sämre. Ett ärligt upplägg hade i slutändan genererat fler tittare = mer stash. Tror jag.)
2021-03-06, 14:38
Medlem
Hahahahahahaha Louis: ”Nardos du är kla...” TILLFÄLLIGT AVBROTT
Tror ni hon gick apeshit och mördade alla?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in