2021-03-06, 13:45
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tess ska ha på sin sin godis-bh ikväll som hon vann på Bingolotto allt för att bli kvar på måndag
Otippat? Nooooooot........🤢
2021-03-06, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Har inte märkt något här.

funkar nu igen
2021-03-06, 13:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Fick precis veta att Emma är 16 år yngre än Jesper. Hade helt missat det. Han kunde ha varit hennes pappa. 🙃
2021-03-06, 13:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Tess ska ha på sin sin godis-bh ikväll som hon vann på Bingolotto allt för att bli kvar på måndag
Så innovativt av henne. 🤭
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja efter lunch, slog på liven nånstans mellan 10.30-11.00. Produktionen följer ju inte ens schemat så man ska bli tvungen att vaka varenda jävla sekund för att inte missa något.

-Nej fy skäms BB!

Kom ihåg - det går bra att byta kanal om du inte gillar skiten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
DC följde Katti, Pontus och Nardos samtal i soffan i 30 min istället för poolrummet där man lekte pekleken. För Katti blev kränkt av att man pratade om fingrar i röven och drog till soffan. Poolrumskameran tog dessutom upp ljudet från trions mickar så man kunde inte höra dom andra. Sen blev det debatt i ungefär 90 min om kiss är sterilt eller inte. Luis VS Peddo. Juddan och Joel pratade ut lite och Juddan drog upp sin ADHD igen.
Så du missade inget precis.
Tack tack! Då var det väl bra att jag fick min skönhetssömn.

Narcos inleder sin värsta fyllehistoria med att hon var ”så jävla snygg, fick komplimanger överallt”... Det enda historien involverade att hon spydde på toan, golvet och i en påse i en taxi... och sedan fortsätter spyan. Tycker hon att det är sååå intressant ur aspekten värsta fyllan kan hon inte upplevt mycket...

Emelies historia var att hon var på pingpong-show med en hamster som kröp ut ur någons muttis, fylla, trekant, hemmafest med blod, spya, analsex mm.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
signaler hon ger honom är hon inte intresserad så håller man inte på som hon gör det kan också bara vara ett spel inför i helgen för att få röster men håll koll ikväll för hon kommer gå all in och kröka sönder

jag har precis som du varit fullt övertygad om att hon verkligen inte är intresserad men som sagt då beter man sig inte så

ska bli intressant om hon får några juicy frågor i eftermiddag om peddot och adrian å se vad hon svarar

Vad är det för signaler som hon ger honom som du tycker är mer än kompis. Nardos smeker AD i nästan 1 timma men är hon intresserad? Och varför skulle de där inne inte skoja eller snacka om det som de gör med alla andra. Senast var Emelie förbannad över Tess närmanden mot AD och Simon och Ponne snackar om att AD har alla brudar efter sig. Varför kommer aldrig Tess och Peddo upp i de samtalen. Menar du att du kan se det men inte de andra i huset. Det är säkert möjligt men vilka signaler ser du som andra inne inte ser. Då menar jag signaler mer än polare. Varför jag frågar är att jag alltid har varit intresserad av det och även vetenskapen om att vi dras till ansikten som är symmetriska och behöver inte direkt betyda snygga. Vi uppfattar vackert alltså utifrån symmetrin. Det finns en hel vetenskap om det och alla kulturer tycker likadant, vilket är förvånande.
Senast redigerad av kermith 2021-03-06 kl. 13:52.
2021-03-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Tyckte det gick att läsa som om du menade allmänt. Dessa har ju inte vart där så länge att man kan se stor skillnad menar jag.

jag menade detta året. Du kan ju gå upp på tre veckor med mkt mat o lite motion så det var enbart detta år jag syftade på.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
DC följde Katti, Pontus och Nardos samtal i soffan i 30 min istället för poolrummet där man lekte pekleken. För Katti blev kränkt av att man pratade om fingrar i röven och drog till soffan. Poolrumskameran tog dessutom upp ljudet från trions mickar så man kunde inte höra dom andra. Sen blev det debatt i ungefär 90 min om kiss är sterilt eller inte. Luis VS Peddo. Juddan och Joel pratade ut lite och Juddan drog upp sin ADHD igen.
Så du missade inget precis.
Har hon ens ADHD?
Medlem
Citat:
Hörde det. Direkt började äckel-Judith säga att hon är den enda som kommer att få äta från den.
2021-03-06, 13:52
Medlem
Får vi chansen så rösta vi ut Tess på måndag eller?
2021-03-06, 13:52
Medlem
Sladderbrallas avatar
[quote=Ofcoursemyhorse|74940223]Så innovativt av henne. 🤭]
Attans att de har ätit upp trosan, annars hade hon garanterat tagit den med....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in