Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Ja, tunnelbanetider nämns på pressträffen. Men busstiderna verkar vara mer okända.
Det fanns aldrig någonsin ett val i Stockholm att
antingen gå till tunnelbanan
eller nattbussen eftersom nattbussen först började gå 45-60 min efter sista tunnelbanetåget på 80-talet.
Vi tar det långsamt så att även SEktmedlemmar kan följa med: Först gick sista tunnelbanetåget. Sedan hände ingenting. Efter 45-60 min började det gå nattbussar, men nattbussarna och tunnelbanan gick aldrig samtidigt på 80-talet.
Att SE kommer och värmer sig i Skandias Reception efter att varit ett perifert vittne på mordplatsen och sett och hört saker som ingen gärningsman i världen skulle kunnat gissa är liksom en "no brainer." Att SE inte hört LP ropa på hjälp tyder extremt tydligt på att SE inte var i närheten av mordplatsen när skotten föll.
Det KP säger på sin pressträff är bara dåligt utrett trams. KP är ju liksom inte på banan.
TP har ju lurat upp KP på läktaren som värsta nigeribrevsscammern. Tydlig har också TP bjudit KP på mutluncer enligt offentliga dokument.
Det har du väl sett i KPs kroppsspråk på presskonferensen?
Ok kan vi hitta exakta tunnelbane- och busstider så bevisar det bara att jag har rätt......