Citat:
Ursprungligen postat av
DefactoAnarki
Tack.
De skulle gärna få göra en version med alkohol i.
Det är en utmärkt idé och jag förstår inte varför det inte gjorts redan. I Östeuropa finns ju kvass, som påminner en del om must och har en alkoholhalt på runt 2%. Som en lättöl alltså, fast godare.