2021-03-06, 04:57
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
HAHHAHAH det var det roligaste jag läst förrutom det jag själv skriver. Du ska enligt Luis trycka upp någon annans bajskorv i analen för att få bättre tarmflora. Har jag för mig, men jag kan ha fel, men det händer ytterst sällan.

Luis växer för mig också!!! Vissa säger att han är tråkig men när han väl pratar är han rolig och har massa udda samtalsämnen som sätter fart på huset. Han ordbajsar inte bara för sakens skull.
Tänk om Nardos och Judith också skulle testa att faktiskt bara säga något när de har något kul eller intressant att säga. Hahaha.

Tänk om Nardos och Judith kunde byta bajskorvar med varandra under Luis överinseende. Då skulle bergis BB återfå sina tittarsiffror från fornstora dagar.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag har själv träffat FC-Tore ett par gånger. Han är minst sagt skum och skulle nog kunna platsa ett par veckor i BB-V.I.P.
Prins Carl Philip vore guld om man kunde få med. Ryktena säger ju dessutom att han är välsignad med en Rodney-dragg.
Vore kul att få se en rejäl Kungaslang.

Men nu får vi nog lägga ner då vi är fett OT.

MVH/Gnomegirl.

Ett par gånger? Kan tänka mig att han "växer" givet chansen (vi drog vidare och visste att andra var minst lika skumma). Prinzen, såg honom på avstånd och ballade ur - var i sällskap med låtskrivare som redan då hade över en miljon spelningar/visningar. En häst är alltid en häst, right?

Jag lägger ner vid minsta tecken, inget fett, bara BB-tråd här och nu - inget annat spelar roll.
2021-03-06, 04:58
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Jag glömde helt bort att Pansar också ska få vara med i BBVIP tillsamans med Jesper.

Apselut Madicken.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 05:00
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Tänk om Nardos och Judith kunde byta bajskorvar med varandra under Luis överinseende. Då skulle bergis BB återfå sina tittarsiffror från fornstora dagar.

MVH/Gnomegirl.

HAHAHHAHAH jaaaa. Luis skulle älska det. Luis är väldigt intresserad av kroppen märker man. Han gav ju en instruktion till Steffi om hur hon ska tillfredställa sig själv genom att sitta i någon position hahha.
2021-03-06, 05:05
Medlem
Lala.s avatar
Vilken tid stiger de upp idag måntro? Jag har inte kollat live förrän på kvällen de senaste dagarna.
2021-03-06, 05:08
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
HAHAHHAHAH jaaaa. Luis skulle älska det. Luis är väldigt intresserad av kroppen märker man. Han gav ju en instruktion till Steffi om hur hon ska tillfredställa sig själv genom att sitta i någon position hahha.

Luis borde få en egen TV-show efter BB där han kan sitta och diskutera med olika experter och avfärda dem allihopa med ett "nääh" för att sedan komma med någon av sina egna teorier.
Skulle bergis bli succé.

Men nu måste jag ha lite skönhetssömn. Vi hörs senare käre vän.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 05:08
Medlem
Citat:
Vilken tid stiger de upp idag måntro? Jag har inte kollat live förrän på kvällen de senaste dagarna.

10-11. Lagom störigt ljud senast, antar att de slipper det med tanke på att det är lördag.
2021-03-06, 05:17
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Luis borde få en egen TV-show efter BB där han kan sitta och diskutera med olika experter och avfärda dem allihopa med ett "nääh" för att sedan komma med någon av sina egna teorier.
Skulle bergis bli succé.

Men nu måste jag ha lite skönhetssömn. Vi hörs senare käre vän.

MVH/Gnomegirl.

Ja, vi borde starta ett tv-bolag. Både BbVIP och Filosofera med Luis skulle göra oss rika!!! GW måste komma som gäst till Luis (Luis är GWs svarta tvilling) för då kan de sitta där och köra över varandras åsikter konstant, det är underhållning.

Natti Natti. Jag måste också försöka sova. Glöm inte bort mig.
2021-03-06, 05:39
Bannlyst
Citat:
Han får jobba på trollandet.
Jag älskar bra och trovärdiga troll. Tyvärr har det blivit en bristvara nuförtiden.

En vacker dag kanske även Bombas kan lära sig bli ett roligt och kreativt troll. (fast jag tvivlar)

MVH/Gnomegirl.

Inte bli ledsen nu för att du inte kunde finta bort mig.
Puss
2021-03-06, 06:05
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Hihihihihii!
Jag älskar din lista, men är det inte lite väl många?
Skitsamma! Vi gör ett MEGA-BB V.I.P. Skulle personligen dock vilja ta bort Äckel-Morgan och Ola-Conny och ersätta dessa med Gunilla Persson och FC-Tore.

MVH/Gnomegirl.
Jag vill ha med Sebastian Dawkins
2021-03-06, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traktenikattten
Jag vet inte om många av er verkar trögfattade, Men det är underförstått att många av er pajaser som skriver inte varit med om hur olika sorts människor fungerar. Det är klart och tydligt att Therese antingen döljer det hon riktigt kasst eller inte vet riktig vad hon känner men nånting finns det mellan dom 2 av bägge två, Jag kommer göra allt i min makt för att få dom 2 stanna för att se hur det utvecklar sig.

Woho. Tesssläkten har hittat hit! Välkommen!
Tess är en mobbare och ska ut!
2021-03-06, 06:12
Medlem
Emstarheavens avatar
Pontus måste vara utvecklingsstörd, efterbliven och tappad som barn. Äcklas av hans taniga kropp, osäkra personlighet och vidriga skrikande. Ryser verkligen över hur äcklig han är!! Hoppas han mobbas ut resten av sitt tragiska liv
Senast redigerad av Emstarheaven 2021-03-06 kl. 06:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in