2021-03-06, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vilken tid stiger de upp idag måntro? Jag har inte kollat live förrän på kvällen de senaste dagarna.

Alla ligger och drar sig i sängen tills kl. 10. Frukost vid 12, lunch vid 15 och middag vid 21. Helt skeva tider nu och BB borde styra upp.
2021-03-06, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av traktenikattten
Jag vet inte om många av er verkar trögfattade, Men det är underförstått att många av er pajaser som skriver inte varit med om hur olika sorts människor fungerar. Det är klart och tydligt att Therese antingen döljer det hon riktigt kasst eller inte vet riktig vad hon känner men nånting finns det mellan dom 2 av bägge två, Jag kommer göra allt i min makt för att få dom 2 stanna för att se hur det utvecklar sig.

Lägg ner du är patetisk. Av 37000+ inlägg så finns det inte ett enda positivt inlägg om henne och det säger mycket. Antingen är du SIMP av grövsta sorten eller så känner du Therese utanför huset. I vilket fall så är du lika borta mentalt som henne.
2021-03-06, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ljuvliga Jullan är min näst största favorit i BB efter Rickard "Rägger" -06 men jag tycker det vore fel att plocka in gamla deltagare i ett "vanligt" BB.

Vore isåfall mycket coolare att göra ett Big Brother V.I.P. med bara gamla kändisar. Inte bara från BB utan galningar från alla såpor eller media öht. genom tiderna.
Naturligtvis efter omröstning från publik.

Vilka skulle ni helst se i ett "BB V.I.P."?
Själv skulle jag vilja se fläskberget Anna Book gråta sönder och få raseriutbrott.
Leila K. vore också en självklar deltagare.

MVH/Gnomegirl.

Håller med dig, typ som dom gjorde med Club Goa, fast istället trycker dom in gamla deltagare från olika dokusåpor i ett hus
2021-03-06, 07:52
Medlem
Läst några sidor och det snackas ingenting om kvällen/natten. Vågar man gissa på att det var väldigt händelselöst? Dåligt med alkohol också eller? Fick se att dom fick dricka bål någon gång väldigt klen sådan. Utspädd med 3l sockerdricka 1l apelsinjuice osv.
2021-03-06, 08:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Läst några sidor och det snackas ingenting om kvällen/natten. Vågar man gissa på att det var väldigt händelselöst? Dåligt med alkohol också eller? Fick se att dom fick dricka bål någon gång väldigt klen sådan. Utspädd med 3l sockerdricka 1l apelsinjuice osv.
Verkar ut som så gav upp 00:30 cirkus och då hade festen slutat 21 i princip efter det var det alkohol löst äventyr ärligt sagt, Man satt och funderade vad sjutton är det för underhållnings tv detta då inget händer...
Man hoppades på att Pedram skulle flippa nej inget hände
Tezz kröp runt AD och Pedram svävade runt dem inget hände
Jo Juddan hon fick en mini psykos och snackade om saker man inte fattade om
Så nej allt sig likt inget hände!
2021-03-06, 08:36
Medlem
FÖRMIDDAG
Lunch med Big Brother 12.00

Brev om att ett par har blivit räddade av tittarna.

Brev om att alla par är upplåsta.

EFTERMIDDAG
Tittarfrågor - deltagarna som hänger löst svarar på er tittares frågor.

KVÄLL
Temafest
2021-03-06, 08:38
Medlem
Nån som ställt några frågor till deltagarna? jag drog några till luis,simon,tess och joel
2021-03-06, 08:40
Medlem
Hej Får jag vara med och leka med er? Ny användare men har följt den här tråden genom de flesta säsonger.
2021-03-06, 08:44
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Hej Får jag vara med och leka med er? Ny användare men har följt den här tråden genom de flesta säsonger.
Välkommen må man säga likt dig har man följt detta sedan starten på en annan kanal då dem gjorde tv av BB
2021-03-06, 08:45
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det vore kul att återinföra. Men idag får man inte kränka någon. Snacka om att vattna ur förnedrings-TV.
Exakt. Det skulle inte funka idag!
2021-03-06, 08:46
Medlem
Men jag missade igår (somnade)Tyvärr.Hände det något av värde
2021-03-06, 08:47
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Men jag missade igår (somnade)Tyvärr.Hände det något av värde
Verkar ut som så inget hände gav upp 00:30 cirkus och då hade festen slutat 21 i princip efter det var det alkohol löst äventyr ärligt sagt, Man satt och funderade vad sjutton är det för underhållnings tv detta då inget händer...
Man hoppades på att Pedram skulle flippa nej inget hände
Tezz kröp runt AD och Pedram svävade runt dem inget hände
Jo Juddan hon fick en mini psykos och snackade om saker man inte fattade om
Så nej allt sig likt inget hände!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in