2021-03-06, 04:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Nej de har vaginor och slidor
Du är full gå å lägg dig!
2021-03-06, 04:26
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ljuvliga Jullan är min näst största favorit i BB efter Rickard "Rägger" -06 men jag tycker det vore fel att plocka in gamla deltagare i ett "vanligt" BB.

Vore isåfall mycket coolare att göra ett Big Brother V.I.P. med bara gamla kändisar. Inte bara från BB utan galningar från alla såpor eller media öht. genom tiderna.
Naturligtvis efter omröstning från publik.

Vilka skulle ni helst se i ett "BB V.I.P."?
Själv skulle jag vilja se fläskberget Anna Book gråta sönder och få raseriutbrott.
Leila K. vore också en självklar deltagare.

MVH/Gnomegirl.

ÅH vad rolig idé!!!
Den enda hela säsongen av bb jag såg var förra årets säsong. Så jag vet inte mycket vad som hänt tillbaka i tiden. Det enda jag vet är väll typ att Carolina Gynning var med, men jag vet inte hur hon var i huset alls. Men jag håller med dig om att galningen Anna Took ska vara med för då kan hon skrika motherfuckers till alla. Så om man får välja från olika såpor blir det galet kul.

Deltagare till BBVIP:
Anna Book
Felicia Book
Morgan
Ola-Conny
Han som gick runt naken i farmen, hette han naken-janne?
Hon som gick naken förra året, Frida, hon kan flirta med honom jag nämnde ovan.
Lennie
Jullan
Patsy
Luis för sin dans och filosofi
Qristina Ribohn
Victoria silvferstedt
Anna Anka
Tore Kullgren
Alexander bard
Jan Emanuel
Robban Andersson
Edward Blom
2021-03-06, 04:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Du är här av en anledning. Antingen gillar du BB eller så är du avundsjuk på folk som gillar BB (eller så slösar du din tid ... tid är viktigare än något annat).
Svar nej på båda dina påståenden.
2021-03-06, 04:31
Medlem
Citat:
Hihihihii!
Har man inte fått minst en varning i BB-tråden har man inte varit med.
Nu åker vi! Jag har packat mina väskor och är vässad, baby.

När de ändå bara ligger och slaggar i huset får väl vi enkla åskådare hålla saker och ting igång.

MVH/Gnomegirl.

Min väska är alltid packad, men stackars Bomber ... ägna en tanke, han har jobbat hårdare än genomsnittstrollet. Nästa år, kanske.
2021-03-06, 04:32
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
ÅH vad rolig idé!!!
Den enda hela säsongen av bb jag såg var förra årets säsong. Så jag vet inte mycket vad som hänt tillbaka i tiden. Det enda jag vet är väll typ att Carolina Gynning var med, men jag vet inte hur hon var i huset alls. Men jag håller med dig om att galningen Anna Took ska vara med för då kan hon skrika motherfuckers till alla. Så om man får välja från olika såpor blir det galet kul.

Deltagare till BBVIP:
Anna Book
Felicia Book
Morgan
Ola-Conny
Han som gick runt naken i farmen, hette han naken-janne?
Hon som gick naken förra året, Frida, hon kan flirta med honom jag nämnde ovan.
Lennie
Jullan
Patsy
Luis för sin dans och filosofi
Qristina Ribohn
Victoria silvferstedt
Anna Anka
Tore Kullgren
Alexander bard
Jan Emanuel
Robban Andersson
Edward Blom

Hihihihihii!
Jag älskar din lista, men är det inte lite väl många?
Skitsamma! Vi gör ett MEGA-BB V.I.P. Skulle personligen dock vilja ta bort Äckel-Morgan och Ola-Conny och ersätta dessa med Gunilla Persson och FC-Tore.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 04:34
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Missade hela kvällen i princip, hände det något speciellt eller var det bara vanlig fest? Tacksam för svar.

Det var två stora samtalsämnen under i kvällen.

Nummer 1 Judith som skrek. "Det här huset bryyyyter neeer oss! Vi kommer bryta ner varandra!" "De vill bryta ner oss i det här huset men vi ska vinna över huset". "De skadar oss som bananer". "Jag har sååå mycket ångest och har gråtit jag vet inte hur många gånger och JAG HAR ALDRIG haft ångest i mitt liv innan." "Jag döööör här inne." "Jag är heeelt lost i detta huset".

Nummer 2 Den tre timmar långa kiss-diskussionen. Louis sa att Pedram skulle stoppa upp någon annans bajs i sin anal för att Pedram på så sätt skulle få bättre tarmflora. Luis sa också att det är bra att dricka sådant som kommer ur kroppen så som kiss och att kiss är sterilt. Då blev Pedram besatt och ägnade timmar till att diskutera med först Luis och sedan gå runt till alla andra i huset och tjafsa om att kiss inte alls är sterilt.
2021-03-06, 04:39
Medlem
Citat:
Hihihihihii!
Skitsamma! Vi gör ett MEGA-BB V.I.P. Skulle personligen dock vilja ta bort Äckel-Morgan och Ola-Conny och ersätta dessa med Gunilla Persson och FC-Tore.

MVH/Gnomegirl.

FC-Tore var ingen hit ("jag var där"). Tiden har sin gång, för vissa av oss/alla. Tro på dig själv, Gnome, vi andra är bottenskrap.
2021-03-06, 04:43
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Det var två stora samtalsämnen under i kvällen.

Nummer 1 Judith som skrek. "Det här huset bryyyyter neeer oss! Vi kommer bryta ner varandra!" "De vill bryta ner oss i det här huset men vi ska vinna över huset". "De skadar oss som bananer". "Jag har sååå mycket ångest och har gråtit jag vet inte hur många gånger och JAG HAR ALDRIG haft ångest i mitt liv innan." "Jag döööör här inne." "Jag är heeelt lost i detta huset".

Nummer 2 Den tre timmar långa kiss-diskussionen. Louis sa att Pedram skulle stoppa upp någon annans bajs i sin anal för att Pedram på så sätt skulle få bättre tarmflora. Luis sa också att det är bra att dricka sådant som kommer ur kroppen så som kiss och att kiss är sterilt. Då blev Pedram besatt och ägnade timmar till att diskutera med först Luis och sedan gå runt till alla andra i huset och tjafsa om att kiss inte alls är sterilt.

Va?? Var det någon annans bajs dessutom? Då missförstod jag totalt.
Här har man suttit på toan beredd med grötsleven i onödan.

Luis växer mer och mer i mina ögon med sina fantastiska kunskaper.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-06, 04:46
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Hihihihihii!

MVH/Gnomegirl.

Nååh tack! Hihihi Jo det är många, men det är svårt att välja bort bland dessa godbitar. Det skulle vara kul om tittarna fick rösta om vilka som skulle få sitta ihop, inte hela tiden men en period.

Men Tore var med på min lista redan, håller med om att Gunilla persson också borde vara med. Men jag klarar mig inte utan att se Morgan och Ola-conny för jag skrattar så fort jag ser dem, de behöver knappt öppna munnen. Det blir EN STARK RESA för dem att vara med hahahhaha.
2021-03-06, 04:48
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
FC-Tore var ingen hit ("jag var där"). Tiden har sin gång, för vissa av oss/alla. Tro på dig själv, Gnome, vi andra är bottenskrap.

Jag har själv träffat FC-Tore ett par gånger. Han är minst sagt skum och skulle nog kunna platsa ett par veckor i BB-V.I.P.
Prins Carl Philip vore guld om man kunde få med. Ryktena säger ju dessutom att han är välsignad med en Rodney-dragg.
Vore kul att få se en rejäl Kungaslang.

Men nu får vi nog lägga ner då vi är fett OT.

MVH/Gnomegirl.
Senast redigerad av Gnomegirl 2021-03-06 kl. 04:50.
2021-03-06, 04:53
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Va?? Var det någon annans bajs dessutom? Då missförstod jag totalt.
Här har man suttit på toan beredd med grötsleven i onödan.

Luis växer mer och mer i mina ögon med sina fantastiska kunskaper.

MVH/Gnomegirl.

HAHHAHAH det var det roligaste jag läst förrutom det jag själv skriver. Du ska enligt Luis trycka upp någon annans bajskorv i analen för att få bättre tarmflora. Har jag för mig, men jag kan ha fel, men det händer ytterst sällan.

Luis växer för mig också!!! Vissa säger att han är tråkig men när han väl pratar är han rolig och har massa udda samtalsämnen som sätter fart på huset. Han ordbajsar inte bara för sakens skull.
Tänk om Nardos och Judith också skulle testa att faktiskt bara säga något när de har något kul eller intressant att säga. Hahaha.
2021-03-06, 04:56
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Jag har själv träffat FC-Tore ett par gånger. Han är minst sagt skum och skulle nog kunna platsa ett par veckor i BB-V.I.P.
Prins Carl Philip vore guld om man kunde få med. Ryktena säger ju dessutom att han är välsignad med en Rodney-dragg.
Vore kul att få se en rejäl Kungaslang.

Men nu får vi nog lägga ner då vi är fett OT.

MVH/Gnomegirl.

Jag glömde helt bort att Pansar också ska få vara med i BBVIP tillsamans med Jesper.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in