2021-02-28, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejection
Någon med erfarenhet av gw/cardarine?
Fick ni bättre kondition? Ökad fettförbränning?
Jag har inte den bästa konditionen som baseline, jag går runt 10-15k om dagen o springer några gånger i veckan intervaller, men jag märkte rätt rejäl skillnad i återhämtning på gw då tog jag bara 10mg dagligen också. Gick ner ett par kilo på ett par veckor, har inte mkt fett o bli av med heller så jag var väldigt chockad över det.
Citera
2021-02-28, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
MK677 är ju specifikt till för att gå upp i vikt/muskler och den ökar hungern. Varför skulle någon ens få för sig att försöka deffa på den?

Av samma anledning som dietande på igf/gh?
Citera
2021-02-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Inte en tolkningsfråga. Du kommer att tappa alla gains på ett underskott. Men om du absolut vill ligga på deffen så kör ett bra överskott men håll dig på 0.7-0.9g fett / kg.

folk dietar ju på igf/gh, varför blir det annorlunda?
Citera
2021-03-01, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Sci*nce.bio

Kör just nu 10mg/lgd och 20mg/rad. Funkar hur bra som helst. Ökat som bara den i styrka på 6v.
Märkbar ökning i muskelmassa?
Citera
2021-03-01, 23:28
Medlem
Tjena! Hitta denna sida men aldrig hört talas om den förr? Någon som handlat där ifrån?
swed*n.direct-s*rms.com
Citera
2021-03-01, 23:29
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Av samma anledning som dietande på igf/gh?

Vem dietar på tillväxthormon? Den som gör det lär ju vara av ganska låg intelligensnivå.
Citera
2021-03-04, 20:20
Medlem
Tjena, tänkte kolla med er lite mer erfarna om vad man svarar tullverket när man köpt sarms. Dom vill ha styrkande dokument på att de är vad man skriver att de innehåller. Antar att man inte kan skriva och visa "kvittot" på köpet. Hur går jag tillväga?
Tacksam för hjälp
Citera
2021-03-05, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twixerz
Tjena, tänkte kolla med er lite mer erfarna om vad man svarar tullverket när man köpt sarms. Dom vill ha styrkande dokument på att de är vad man skriver att de innehåller. Antar att man inte kan skriva och visa "kvittot" på köpet. Hur går jag tillväga?
Tacksam för hjälp

Vad är det du köpt? Har de sagt till dig att du får tillbaka grejerna om du kan visa styrkande dokument på vad du köpt? Många sarms är läkemedelsklassat så känns konstigt att du skulle få tillbaka det om du bevisade vad du beställt. Ringde de dig och berättade detta ?
Citera
2021-03-05, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
folk dietar ju på igf/gh, varför blir det annorlunda?

Kan bara tala för mig själv igen men just nu igf & mk-77, med kaloriunderskott. Oavsett vad du äter osv så verkar viktökningen ändå snabbt gå upp i 10kg för att avstanna så man får den där "hårdare/spändare looken". Samma 10kg som när jag bulkade förra gången, men kom på att jag då åt mkt skräp med högt salt innehåll vilket kan ha gett mer vattenvikt. Idag är det kyckling, spenat, ägg och fisk som gäller
Senast redigerad av fonzen 2021-03-05 kl. 20:06.
Citera
2021-03-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Vad är det du köpt? Har de sagt till dig att du får tillbaka grejerna om du kan visa styrkande dokument på vad du köpt? Många sarms är läkemedelsklassat så känns konstigt att du skulle få tillbaka det om du bevisade vad du beställt. Ringde de dig och berättade detta ?
Mk2866 & mk677, nej alltså fick hem ett brev att jag har tull att betala och behlver gå in på postnord/tull och där vill dom att jag visar dokument på vad jag köpt
Citera
2021-03-05, 21:07
Medlem
Citat:
Tacksam för hjälp
Släng pappret och glöm. Hör dom av sig per telefon(inte troligt) så neka
Citera
2021-03-05, 21:14
Medlem
Citat:
Mk2866 & mk677, nej alltså fick hem ett brev att jag har tull att betala och behlver gå in på postnord/tull och där vill dom att jag visar dokument på vad jag köpt

Varifrån beställde du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in