2021-03-05, 18:08
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag gillar Simon, men som skrev igår att han var sur för att han hade tandvärk/öronvärk.
Har han träffat tandläkare/läkare????? Eller har värkarna i tänder/öron gått över av sig själv?
När jag ser honom nu, verkar han inte ha ont någonstans?!?!?!

Han fick smärtstillande. Ipren och Alvedon.
2021-03-05, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hehe, sant. Får bli lite mer flashbackig i mitt tänkande I guess.

Nej, det tycker jag inte Är rätt mycket circle-jerk så det är bara positivt om fler vågar gå emot strömmen och inte låta sig hindras av vad man själv tycker/är underhållande etc.
2021-03-05, 18:09
Medlem
Citat:
En liten observation bara, bortsett från vad man tycker om deltagarna. Märkligt hur en del som gråter höjs och andra sänks. Tess grät för ca en timme sen och då var det mycket hårda ord här. Nu när Simon grät, av lycka i och för sig, så är det bara glada hejarop.
Bortsett från huruvida känslorna är ”spelade” eller inte, så blir det lite skevt när en får massor av nedsättande kommenterar för att uttrycka känslor och en annan bara får positiva utrop. Och förstå mig rätt, kan också irritera mig på människor som är uppenbart fake, var bara en observation som sagt. Värt att notera!

Mycket handlar om vad känslorna grundar sig i. Om det grundar sig i avundsjuka, lycka, empati eller ondska
Medlem
Citat:
En liten observation bara, bortsett från vad man tycker om deltagarna. Märkligt hur en del som gråter höjs och andra sänks. Tess grät för ca en timme sen och då var det mycket hårda ord här. Nu när Simon grät, av lycka i och för sig, så är det bara glada hejarop.
Bortsett från huruvida känslorna är ”spelade” eller inte, så blir det lite skevt när en får massor av nedsättande kommenterar för att uttrycka känslor och en annan bara får positiva utrop. Och förstå mig rätt, kan också irritera mig på människor som är uppenbart fake, var bara en observation som sagt. Värt att notera!

Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Det är inte speciellt objektivt i denna tråd, nej, det är korrekt : )

1. Är det samma personer som kommenterar de två händelserna?

2. Är de två situationerna ens jämförbara?

Som exempel så har undertecknad inte skrivit en rad om Tess tårar, men bölade själv av den fina stunden mellan Simon och Nardos.

Väldigt olika människor som skriver i den här tråden. En persons inlägg är inte representativt för en annans. Man lär sig rätt snabbt vilka personers inlägg som för en själv är värda att läsa och inte.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Simon skall bli "rövfull" ikväll sa han
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Javisst är det så och vetskapen över att samtidigt som det har varit en pina så har de kanske också fått lite mer självinsikt, förståelse och ödmjukhet.De små detaljerna i vinsten blir ändå så stort.
Mycket bra uppdrag tycker jag! Att bli så glad över detta är Segern i sig. :-)
Favorituppdrag helt klart. Känns som cirkeln sluts lite också i och med man fått se de vara arga på varandra och nu när de får glädjas tillsammans.
2021-03-05, 18:11
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Vi har olika uppfattningar. Jag har följt henne lika länge som dig om du inte följt henne sedan tiden innan Big brother, vad har hon gjort som är roligt då enligt dig? Hon är väldigt uppmärksamhetssökande och blir sur när andra skiner mer än henne, det har hon bevisat gång på gång. Och hon är otroligt ältande, det blir inte kul att kolla på.
Alla kan inte vara teaterapor, hon är mer laidback och iakttagande, men hon har humor och ett härligt skratt, och hon kommer med roliga kommentarer ibland. Jag har inte märkt att hon skulle vara så uppmärksamhetssökande och bli sur när andra sitter i centrum, för mig låter det som projicerande eftersom en snygg tjej som Tessan "måste" vara sån.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Simon skall bli "rövfull" ikväll sa han
Lycka till med de små mängder TV4 skickar in.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2

Gissningsvis, eftersom ingen höjde Tess tårar till skyarna och blev gråtmild på köpet (utan precis tvärtom). Men det är bara en gissning utifrån tidigare erfarenheter av tråden, jag har inte ens sett händelsen.

Det får du fråga personen jag citerade om : )
Medlem
icons avatar
Citat:

Som exempel så har undertecknad inte skrivit en rad om Tess tårar, men bölade själv av den fina stunden mellan Simon och Nardos.

Väldigt olika människor som skriver i den här tråden. En persons inlägg är inte representativt för en annans. Man lär sig rätt snabbt vilka personers inlägg som för en själv är värda att läsa och inte.
Precis så. Började skriva liknande inlägg men orkade inte. Tack för att du formulerade det så väl.
2021-03-05, 18:12
Medlem
Citat:

Klokt! Tack för bra input.
2021-03-05, 18:12
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Luis njuter av den sista tiden så nära Therese

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här