2021-03-05, 17:58
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
I längden vinner de på att vara så genuint glada även över de här små vinsterna

Ja herregud. Simons persona har lidit enormt av att inte vara "fri", killen har både ADHD och klaustrofobi. Sjukt impad att han klarade av det så bra!

Har haft otroligt svårt att fastna för en favorit i år, men Simon blir klarare o klarare.
2021-03-05, 17:59
Medlem
Tror ni det är upp till oss att rädda någon imorgon? Eller brukar det vara tävling på lördagar? Var det tävling förra lördagen?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ung snygg, framgångsrik tjej. Sticker i ögonen på gamla tanter och incel-killar.

För det första vill jag absolut säga att jag hatar INGEN därinne, jag känner dem inte. Men att jag skulle vara avundsjuk för att jag inte tycker hennes personlighet är nice..? Jag kan bara bedöma vad jag ser utifrån liven, Therese är sur o grinig, ganska missunnsam mot andra och fäller elaka kommentarer bakom folks ryggar. Dessutom är hon fruktansvärt stel o tråkig, tar illa åt sig av saker som inte är menat som något elakt osv, vilket hon själv satt och sa nyss: att hon är orolig att åka ut nu för hon är beige = tråkig.
Jag har inget emot tjejer som är snygga men de måste också ha en personlighet för annars betyder inte utseendet något. Tanja är tio tusen ggr snyggare för hon är snygg o har en härlig personlighet. Är man avundsjuk då också..?
Medlem
Såg ett klipp där Tanja sitter och gråter över ”elrummet” (syftar hon på namngrejen igår?) och säger att hon är så rädd för el mm. Jag skrev ju redan för en vecka sedan att det är rätt så osakligt att hålla på med elstötar när det är en person i huset som var extrem nära att dö av just el. Nu fick jag ju dessutom det bekräftat att Tanja inte alls tycker det är kul utan att hon tycker det är obehagligt. Ok att utsätta folk för spindlar mm men att gång på gång hålla på med elstötar i huset när det finns en person som kan vara djupt traumatiserad av det på grund av personliga händelser är riktig osmakligt.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Grät, på riktigt. Finaste stunden någonsin i BB.
Ja jag blev oväntat rörd också av just den grejen. Starkt. Unnar verkligen de båda den känsla de hade därinne. Avsluta en tuff period genom att gemensamt fixa tävlingen. Så fint.
2021-03-05, 18:00
Medlem
Dukanva85s avatar
Om några förtjänade detta så var det Simon och nardos. Tror de kommer förstå varandra på ett helt annat plan än innan dem kopplades ihop!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
För det första vill jag absolut säga att jag hatar INGEN därinne, jag känner dem inte. Men att jag skulle vara avundsjuk för att jag inte tycker hennes personlighet är nice..? Jag kan bara bedöma vad jag ser utifrån liven, Therese är sur o grinig, ganska missunnsam mot andra och fäller elaka kommentarer bakom folks ryggar. Dessutom är hon fruktansvärt stel o tråkig, tar illa åt sig av saker som inte är menat som något elakt osv, vilket hon själv satt och sa nyss: att hon är orolig att åka ut nu för hon är beige = tråkig.
Jag har inget emot tjejer som är snygga men de måste också ha en personlighet för annars betyder inte utseendet något. Tanja är tio tusen ggr snyggare för hon är snygg o har en härlig personlighet. Är man avundsjuk då också..?

Yep. Sitter flickan löst röstar vi ut Tess. Sorry.
Medlem
icons avatar
Citat:
Bra skrivet. Håller helt med.
2021-03-05, 18:01
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Jag tror vi kollar på olika program. Tess är betydligt mer än bara surande och gnällande, även om hon har de sidorna också. Du får kanske följa henne mera noggrant i fortsättningen.
2021-03-05, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Pontus: vilken bra programidé

Snacka om så medveten varje sekund om att han deltar i programmet

jaa, han är så jäkla oskön. Allt han säger och gör är inte genuint, han tänker bara spel o pengar fast låtsas som att han är den "sköna o obrydda" killen.
2021-03-05, 18:02
Medlem
En liten observation bara, bortsett från vad man tycker om deltagarna. Märkligt hur en del som gråter höjs och andra sänks. Tess grät för ca en timme sen och då var det mycket hårda ord här. Nu när Simon grät, av lycka i och för sig, så är det bara glada hejarop.
Bortsett från huruvida känslorna är ”spelade” eller inte, så blir det lite skevt när en får massor av nedsättande kommenterar för att uttrycka känslor och en annan bara får positiva utrop. Och förstå mig rätt, kan också irritera mig på människor som är uppenbart fake, var bara en observation som sagt. Värt att notera!
2021-03-05, 18:02
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Är BB så sadistiska att de kommer försöka lura på Tanja el-dräkten eller går gränsen där?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in