2021-03-05, 14:59
Medlem
missprisonmikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hur stor är chansen att han väljer Pedram?
Du menar risken, hoppas jag
2021-03-05, 15:00
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Simon har inte öppnat sig på detta sätt för någon förutom nardos.
Dom förtjänar immunitet fan

Eller hur. Alltså resan de har gjort ihop denna vecka är helt sjuk!
2021-03-05, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om vi föreställer oss att AD är ju tävlingsmänniska. Hur funderar man då? Vem som kommer backa honom nästa gång. Det blir ju inte Peddo, då han kommer, säger, han själv alltid att backa sin fru Judith. Då återstår tre par. Han ser ju säkert minst konkurrens från Luis och Tess. Eller? De har ju egentligen ingen som kan backa upp dom och skitdåliga i tävlingar. Jag hade definitivt valt Luis och Tess, de utgör ingen konkurrens för honom. Men tänker han med mössan eller hjärnan?

mössan naturligtvis den har väl strypt allt blod din hjärnan
2021-03-05, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det är otroligt provocerande. Även människor med ADHD på pappret är provocerande om dom pratar om sin diagnos och gör sin personlighet baserat på fyra bokstäver. Så Judith är den värsta av dom värsta, en självdiagnos som gör en personlighet av en felaktig ADHD beskrivning är efterblivet.

Om vi ska dra en dum jämförelse men ändå lite relevant, tänk dig att vara perfekt, normalt fungerande, ha jobb, ekonomi jada jada och påstå sig ha downsyndrom. Den personen är Judith.

Förstår dock inte hur man kan va överenergisk och fet. Då måste hon ju tröstäta mängder hemma för att lyckas ligga på kalori överskott, vilket hon uppenbarligen gör.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mössan naturligtvis den har väl strypt allt blod din hjärnan
Tyvärr misstänker jag att du har rätt
Medlem
Trodde aldrig jag skulle säga detta men Nardos har växt. Speciellt efter dessa dagar ihopsatt med Simon. Hon må vara en drama queen men vissa saker hon säger är valid.
2021-03-05, 15:02
Medlem
xrlpyts avatar
Jag vill ändå se Simon hänga löst och bli räddad av tittarna, det skulle vara en skön boost för honom. Jobbigt på vägen dit bara..
2021-03-05, 15:03
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Trodde aldrig jag skulle säga detta men Nardos har växt. Speciellt efter dessa dagar ihopsatt med Simon. Hon må vara en drama queen men vissa saker hon säger är valid.

Hon växer alltmer i mina ögon, inte minst sen hon blev kedjad med Simon. Det ända jag stör mig på är hennes attityd ibland annars är hon ganska reko.
2021-03-05, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om vi föreställer oss att AD är ju tävlingsmänniska. Hur funderar man då? Vem som kommer backa honom nästa gång. Det blir ju inte Peddo, då han kommer, säger, han själv alltid att backa sin fru Judith. Då återstår tre par. Han ser ju säkert minst konkurrens från Luis och Tess. Eller? De har ju egentligen ingen som kan backa upp dom och skitdåliga i tävlingar. Jag hade definitivt valt Luis och Tess, de utgör ingen konkurrens för honom. Men tänker han med mössan eller hjärnan?

Ja, taktiskt sätt så vore det såklart det bästa. Frågan är om han tänker så pass taktiskt redan nu, trots att han är tävlingsmänniska. Han verkar mån om att bli omtyckt också. Han förlorar kanske inga sympatier av att välja dem heller i och för sig.. Ah, det är en svår nöt att knäcka.
2021-03-05, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Simon och Nardos nu <3 Säga vad en vill om henne emellanåt men tror att hon är exakt vad han behöver just nu. Blir typ gråtfärdig nu haha mvh högsensitiv

Men jaa-a, haha, åh! Samma här.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det är otroligt provocerande. Även människor med ADHD på pappret är provocerande om dom pratar om sin diagnos och gör sin personlighet baserat på fyra bokstäver. Så Judith är den värsta av dom värsta, en självdiagnos som gör en personlighet av en felaktig ADHD beskrivning är efterblivet.

Om vi ska dra en dum jämförelse men ändå lite relevant, tänk dig att vara perfekt, normalt fungerande, ha jobb, ekonomi jada jada och påstå sig ha downsyndrom. Den personen är Judith.
Lol

Har hon inte ADHD på papper!?
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten

Jag har fortfarande svårt för henne men håller med att hon har sina ljusglimtar och är precis dem som Simon behövt ibland tycker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in