2021-03-05, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
AD har ju ändå varit i det rosa rummet med Nardos och Simon, har ingen aning vad han har för kontakt med någon förutom sin mössa då.

Nej, lite det som är grejen med honom. Ingen vet riktigt. Han har egentligen inte visat något alls av hur han tycker eller tänker, mer än att han är schyst och likadan mot alla. Just därför hans val blir extra intressant.
2021-03-05, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror du Peddi har mer stöd än Tess?
Ärligt talat så tror jag att båda två är dom minst omtyckta. Jag har svårt att se dom få många röster i en nominering där ex Tanja, Simon och Joel potentiellt kan vara med.

Jag tror att folk som vill ha kvar Therese även hellre vill ha kvar annat folk medan Pedram får röster för att Pedram är Pedram.

Med andra ord så tror jag att Therese hänger farligt till beroende på vilka fler som är nominerade inkl Pedram.
2021-03-05, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Jag hoppas typ på att mössan väljer Tanja och Joel för att få se reaktionen från Nardos och Pedram.

Haha, vill också se reaktionen från Nardos men tycker så synd om Simon alltså. Tess reaktion lär ju inte heller gå av för hackor. Eller, reaktion och reaktion, lär ju mer bli att hon imploderar nu och sen på festen ikväll kommer sanningens ord (och fingret) fram.
2021-03-05, 14:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Alltså.. jag hoppas på Simon och Nardos just nu för Simons skull. Annars Tanja och Joel. Vill så gärna se Tess min när något av det sker, haha.
Det mest taktiska är om han väljer två som sitter löst. Då får han ,två som blir tacksamma och kommer att stå i skuld till honom. Att välja ett par där redan en sitter löst är ju rent idiotiskt. Katti kan ändå inte räddas hur man än vrider och vänder på det.
2021-03-05, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hur stor är chansen att han väljer Pedram?

Skulle bli riktigt förvånad!
2021-03-05, 14:53
Medlem
Som någon nämnde innan så kommer han sympativälja Pedros.
2021-03-05, 14:55
Medlem
xrlpyts avatar
Det borde vara självklart att välja två i stället för en. Om Pedram hade varit hans bästa vän i livet, visst, men nu har han känt alla lika länge, dvs sex dagar..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Som någon nämnde innan så kommer han sympativälja Pedros.

ja 110%
Medlem
Citat:
Hade jag haft ADHD hade jag blivit oerhört provocerad av Judiths snack. För mig beskriver hon bara en väldigt energisk person, hon har ju sina lösningar som när hon beskriver hur hon inser att hon är för speedad och då sätter sig ner, håller handen vid hjärtat och kan sansa sig eller hur det nu var hon beskrev det. Eller som det här med att hon vet hur hon ska göra föra att stimulera kroppen och psyket för att fungera i vardagen. Problemet med personer som har ADHD är väl just att man INTE kan lösa det helt utan medicinering? Som jag har förstått det kan man absolut påverka hur man mår genom att ha dessa verktyg i vardagen typ som de hon beskriver, men det i kombination med medicinering. Det blir ju en helt annan sak om hon inte skulle kunna hitta "lösningar" och livet konstant blev problematiskt/kaotiskt på grund av det.

Som när människor slänger sig med ordet ångest. "Åh, jag får sån ångest!" Nej, puckofisk, du får inte ångest. Du känner en oro och ångrar att du inte pluggat till geografiprovet som du har imorgon.

Sååå. Rant over!
Det är otroligt provocerande. Även människor med ADHD på pappret är provocerande om dom pratar om sin diagnos och gör sin personlighet baserat på fyra bokstäver. Så Judith är den värsta av dom värsta, en självdiagnos som gör en personlighet av en felaktig ADHD beskrivning är efterblivet.

Om vi ska dra en dum jämförelse men ändå lite relevant, tänk dig att vara perfekt, normalt fungerande, ha jobb, ekonomi jada jada och påstå sig ha downsyndrom. Den personen är Judith.
2021-03-05, 14:58
Medlem
kermiths avatar
Om vi föreställer oss att AD är ju tävlingsmänniska. Hur funderar man då? Vem som kommer backa honom nästa gång. Det blir ju inte Peddo, då han kommer, säger, han själv alltid att backa sin fru Judith. Då återstår tre par. Han ser ju säkert minst konkurrens från Luis och Tess. Eller? De har ju egentligen ingen som kan backa upp dom och skitdåliga i tävlingar. Jag hade definitivt valt Luis och Tess, de utgör ingen konkurrens för honom. Men tänker han med mössan eller hjärnan?
Medlem
maddo135s avatar
Simon och Nardos nu <3 Säga vad en vill om henne emellanåt men tror att hon är exakt vad han behöver just nu. Blir typ gråtfärdig nu haha mvh högsensitiv
Medlem
Simon har inte öppnat sig på detta sätt för någon förutom nardos.
Dom förtjänar immunitet fan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in