2021-03-05, 14:47
Medlem
AD har ju ändå varit i det rosa rummet med Nardos och Simon, har ingen aning vad han har för kontakt med någon förutom sin mössa då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag är nöjd om han väljer Pedram men jag är också nöjd om han väljer ett par och det är Simon och Nardos isåfall. Så länge Therese är nominerad så är jag glad.

Pedram vs Therese i en måndagsfinal vore kul och så de Therese behövs vinka förväl. Drömscenariot

Nej, vi röstar ut Peddot först, sen tess! Hans ego behöver knäckas!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hade jag haft ADHD hade jag blivit oerhört provocerad av Judiths snack. För mig beskriver hon bara en väldigt energisk person, hon har ju sina lösningar som när hon beskriver hur hon inser att hon är för speedad och då sätter sig ner, håller handen vid hjärtat och kan sansa sig eller hur det nu var hon beskrev det. Eller som det här med att hon vet hur hon ska göra föra att stimulera kroppen och psyket för att fungera i vardagen. Problemet med personer som har ADHD är väl just att man INTE kan lösa det helt utan medicinering? Som jag har förstått det kan man absolut påverka hur man mår genom att ha dessa verktyg i vardagen typ som de hon beskriver, men det i kombination med medicinering. Det blir ju en helt annan sak om hon inte skulle kunna hitta "lösningar" och livet konstant blev problematiskt/kaotiskt på grund av det.

Som när människor slänger sig med ordet ångest. "Åh, jag får sån ångest!" Nej, puckofisk, du får inte ångest. Du känner en oro och ångrar att du inte pluggat till geografiprovet som du har imorgon.

Sååå. Rant over!
Håller med helt. Jag har ett gäng diagnoser (är lite av ett hopplöst fall) och ADHD botar man inte med Judiths mirakelkur som hon pratar om. Jag skulle aldrig bli lugn av att räkna till 10 eller lyssna på mitt jävla hjärta. Det är fullt ös medvetslös som gäller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag är nöjd om han väljer Pedram men jag är också nöjd om han väljer ett par och det är Simon och Nardos isåfall. Så länge Therese är nominerad så är jag glad.

Pedram vs Therese i en måndagsfinal vore kul och så de Therese behövs vinka förväl. Drömscenariot

Tror du Peddi har mer stöd än Tess?
2021-03-05, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bb skulle meddela han

Okej, tackar.

Pruttstämning i hela huset.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Han får inte säga så för då försöker han påverka
Äh, det är bara att säga det högt i luften. Och jag tror inte Pedram är tyst för att följa regler, utan för att han hoppas på att bli räddad.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Men visst finns det kanske en liten liten chans att AD väljer simon och nardos pga att han vill vara schysst mot dem? Han har sett hur mkt de två har kämpat och lidit med varandra...jag hoppas på att han tänker så iallafall 😊

Jag har också tänkt den tanken faktiskt att han skulle kunna tänka så
2021-03-05, 14:49
Medlem
Citat:
Men visst finns det kanske en liten liten chans att AD väljer simon och nardos pga att han vill vara schysst mot dem? Han har sett hur mkt de två har kämpat och lidit med varandra...jag hoppas på att han tänker så iallafall 😊

Tror på det till 110% ! Vilka skulle han annars välja?
Medlem
herpesvårtas avatar
Hur stor är chansen att han väljer Pedram?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:

Håller med dig.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Solklart Peddo först, om det går. Först av alla.
Medlem
Jag hoppas typ på att mössan väljer Tanja och Joel för att få se reaktionen från Nardos och Pedram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in