2021-03-02, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Halvt off men under hur lång tid spelas paradise hotel in? Har svårt att tro Tanja orkar hålla uppe sin galna och roliga sida och trycka upp sin röv i folks ansikte i 100 dagar.

Har för mig hon sa något om 8-10 veckor. Så hon är nog uthållig.

Personligen tycker jag hon upplevs som en person som faktiskt kan tagga ner när det behövs, och den enda med potential att axla rollen som stämningshöjare efter Jesper.
2021-03-02, 01:32
Medlem
Skillnaden på Simon och Steffs samtal med Pedrams och Therese
2021-03-02, 01:33
Medlem
137MGs avatar
Alltså så tråkig ”fest”. Emelie och Nardos var ändå rätt på i början och ville dra igång festen men tävlingen förstörde alltihopa. Blä, besviken.
2021-03-02, 01:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Haha, Jo sant! Men ändå, tänker att man ser inte allt, och speciellt inte hon som tar allt med en klackspark. Vilket blir typ att hon blir "utnyttjad" om du förstår hur jag menar? Fan, svårt att förklara hur jag menar när jag försöker hänga med i snacket på utegården hah

Jag förstår alldeles utmärkt vad du menar och håller naturligtvis med om det. Hon är lite grann en flower child och tycker alla är snälla och fina. Hittills har hon kanske haft tur att inte råka på någon som Pedram "The Shining" Aghabeh.
2021-03-02, 01:34
Medlem
1754s avatar
Och fjortistjejerna röstade kvar Pedram. Fan!
2021-03-02, 01:34
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag gillar båda två. Har önskat från början att det skulle bli dom två. De passar ju bra ihop. Det började ju bra också så jag vet inte var brytet skedde. Vid Pandoras ask när han sade att Tess var snyggast i huset? Det måste ha sårat Steph att höra det även om man skall vara ärlig men han kunde ha varit mer taktisk. Och snällare i det läget. Javisst jag håller med att han känns lite som en tonårig finnig pojke ännu.

Å Tess njöt i fulla drag där!
Men hon gillade inte när Peddo gosade med Tanjas känsel-bortfallna arm.
Som du säger, samma sak med Steph när Simon sa att Tess är snyggast i huset. Blir säkert fler triangeldraman i huset. Tänk Adrian/Tess/Emelie...
2021-03-02, 01:36
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Skillnaden på Simon och Steffs samtal med Pedrams och Therese
Helt sjukt, är det inte?
Medlem
missismisters avatar
Jag ORKAR inte med den intet-sägande tysta tråkiga ADRIAN.

Han verkar osäkert och skiiiiittråkig.... snackar träning, väder och total bullshit

Har tom börjat tycka han är ful..

Spelar ingen roll hur snygg en snubbe är, har man ingen personlighet eller humor blir man fan ful tillslut...
Medlem
Ska man sova eller... sjukt tråkigt
2021-03-02, 01:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja Simon har varit öppen från början men det betyder ju inte att Steph är patetisk för att hon känner mer för situationen än vad Simon gör. Han har egentligen inte gjort något fel. Han har varit ärlig med att han inte vill ha något mer. Om han verkligen respekterar henne så försöker han låta bli att mysa och inge falska förhoppningar. Hoppas han inte gör det. Nu har hon sagt att hon blir känslomässigt engagerad av att mysa med någon också så det borde få ett slut.

+1

(jag tror dock inte att det kommer göra det)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Håller med. Snacket behövdes ta från hennes sida. Han har väl ändå kört med öppna kort, i princip? Men de är inte på samma nivå just nu. Hon upplever, som hon säger, att han fått henne att känna sig smutsig. Tror dock inte att det varit Simons avsikt över huvudtaget. För han känner att han varit klar med vad han gör.

Du har helt rätt, tror inte det är hans mening heller för han har varit ärlig. Men det blir fortfarande så jävla fel när han fortsätter säga att han tycker om henne.

Och nu hångel?? 😳 Hängde du med där?
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Har för mig hon sa något om 8-10 veckor. Så hon är nog uthållig.

Personligen tycker jag hon upplevs som en person som faktiskt kan tagga ner när det behövs, och den enda med potential att axla rollen som stämningshöjare efter Jesper.
Ja men dåså! Då håller vi tummarna för att sprutludret från husvagnen orkar hålla hela vägen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in