2021-03-05, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Har börjat fundera på om de kan va samma person....

Hon använder EXAKT samma uttryck..

nej inte samma person, hon har bara kopierat sättet exonph skriver har jag hört från flera håll. Hon vågar inte stå för vem hon är, och hon kommer aldrig med någon vettig åsikt och dessutom aldrig några nyheter som man inte redan vet om, värdelös sida.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han fungerar så Pedram mentalt han är lättkränkt för han klarar inte av en mot gång rezpekt mannen, Han har en knepig syn på livet rezpekt mannen sanslöst att han kan få vara kvar i huset!

Var så säker han kommer flippa och hårt kommer han flippa också det är bara en fråga när och på vem, Rädd att han kan kippa till ngn Pedram i sin ilska för man ser det är svart kol svart då det nitar om för han!
Prinsessan av Persien har tränat sin blick i spegeln och Scarface i bakgrunden sin samsung tv. Han tränar på att säga rezpekt och spänna sin svartmuskiga blick. En sinnesslö och lättkränk imdivid. Tar han inte en immunitet då smäller det och han kommer kräva rezpekt
Medlem
missismisters avatar
Hade jag varit den där läzpande Elin ”Woody”, hade jag skämts som fan att vara syrra till Tess...
2021-03-05, 11:41
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
nej inte samma person, hon har bara kopierat sättet exonph skriver har jag hört från flera håll. Hon vågar inte stå för vem hon är, och hon kommer aldrig med någon vettig åsikt och dessutom aldrig några nyheter som man inte redan vet om, värdelös sida.

Pinsamt...
2021-03-05, 11:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Dessvärre, men man får ju drömma fatta när Peddo utmanar AD vid hamnen

Den glömmer vi aldrig:

2021-03-05, 11:44
Medlem
Citat:
Hade jag varit den där läzpande Elin ”Woody”, hade jag skämts som fan att vara syrra till Tess...

båda är väl dock wt
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Hade Elin varit i huset, hade alla fått doppa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Prinsessan av Persien har tränat sin blick i spegeln och Scarface i bakgrunden sin samsung tv. Han tränar på att säga rezpekt och spänna sin svartmuskiga blick. En sinnesslö och lättkränk imdivid. Tar han inte en immunitet då smäller det och han kommer kräva rezpekt
2021-03-05, 11:45
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Big Brother får väl börja autonominera alla som inte kliver upp ur sängen kl 9.
Jävla tramsande idioter.

DETTA!
Blir så trött på dessa lata slapptaskar som ligger och drar sig halva förmiddagen. Skulle behövas en riktigt dryg och elak "drillsergeant" (vad tusan heter det på svenska?) som kör upp dem med skrik och svordomar.
Därefter ska de utsättas för hård fysträning i en timme innan de får frukost. Sedan lite tunga tävlingar typ vedhuggning, plattsättning, säckbärande eller liknande.
Tävlar man om en mille ska det banne mig inte vara något vilohem/dagis.

Ja, jag är sur idag. Min DC laggar fortfarande aparsel.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Lätt.

Ett drömscenario ikväll: Adrian vinner tävlingen (känns som en klar vinnare i en stegtävling av de som sitter säkert) - o räddar Simon och Nardos istället för Peddot han resonerar att han hellre räddar 2 personer än 1, eftersom Katti är auto.

DEN blicken. Reaktionen. Flippet. Och så lite alkohol på det, då snackar vi HORHUS

Haha, hoppas!
Medlem
Citat:
Pinsamt...

ja riktig fail, fattar inte att folk vill följa den människan.. Hon tillför inte något förutom att skapa hat mot vissa deltagare och sätta offerkofta på andra.
2021-03-05, 11:46
Medlem
missismisters avatar
Jag tycker de borde ta in laserturken och eventuellt ”vem var det som kasta turken”...

Önskar verkligen någon kunde klippa Peddos, Nardos och Pontans tung.

Och samtidigt göra kaoz med mössan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in