2021-03-05, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Varför känns det som Bbpolitzaii försöker vara en hobbykopia av Exonph bruttan ?!

Kräks dubbla öronvaxproppar..

ja det är hon verkligen, vet inte hur många jag hört säga det. monkey do as monkey does typ
2021-03-05, 11:35
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Håller med dig Grodan till 100% speciellt om Pedram mer lätt kränkt person är sällan skådad

De flesta Mena-blattar är fruktansvärt lättkränkta.
2021-03-05, 11:35
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Det var exakt vad jag tyckte också. Avföljde efter 1 min

Följer mest för att få mig ett garv varje gång.. Men börjar undra hur långt ifrån verkligheten denna madam verkar befinna sig.

För mig ter det sig helt OMÖJLIGT att inte kunna bli varse om hur egocentrisk och blåst Nardos är.. Men nej då. Nardos är tydligen Queeen of all
2021-03-05, 11:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Lätt.

Ett drömscenario ikväll: Adrian vinner tävlingen (känns som en klar vinnare i en stegtävling av de som sitter säkert) - o räddar Simon och Nardos istället för Peddot han resonerar att han hellre räddar 2 personer än 1, eftersom Katti är auto.

DEN blicken. Reaktionen. Flippet. Och så lite alkohol på det, då snackar vi HORHUS

Problemet är att Peddo alltid har span på AD, speciellt när han får egentid med Tess. Samma visa varje gång och avbryta med bruschan, en Cribs handshake och limmar resten av kvällen. Snackar om sina BMW och condos i hela Europa de skall åka till.
2021-03-05, 11:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Snälla låt det ske. Kan inte Joel avsluta med att varje gång någon är snäll och visar rezpekt så ger man Peddot en kram så han inte slår sönder BB huset. Blir man förvånad att just han börjar slänga saker omkring sig, skriker och börjar lacka. Ingen rezpekt till Katti förstås som har upplevt det i sitt liv. Nej rezpekt skall Peddo endast ha inte Katti och inte någon annan när han bölar på nätterna i sovrummet. Jävla snowflake. Så jättesynd om bäbisen.
Han fungerar så Pedram mentalt han är lättkränkt för han klarar inte av en mot gång rezpekt mannen, Han har en knepig syn på livet rezpekt mannen sanslöst att han kan få vara kvar i huset!

Var så säker han kommer flippa och hårt kommer han flippa också det är bara en fråga när och på vem, Rädd att han kan kippa till ngn Pedram i sin ilska för man ser det är svart kol svart då det nitar om för han!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Amen.
Quack.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
ja det är hon verkligen, vet inte hur många jag hört säga det. monkey do as monkey does typ

Har börjat fundera på om de kan va samma person....

Hon använder EXAKT samma uttryck..
Medlem
Där kom det Tess måste berätta att hon grimaserade åt Emelie
2021-03-05, 11:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jo men Pedram är one of a kind i det fallet!
2021-03-05, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Haha vettefan vad det är fel på mig, men tess likt Amilia trycker på en knapp där man nästan vill att de ska börja skitsnacket och när det väl är igång blir jag sååå irriterad o hatet bubblar. Men samtidigt kan jag inte låta bli att lyssna
Jag föredrar drama, hat och skitsnack. Vad gör dom annars? lägger pussel, leker löjliga lekar, sjunger usla sånger och sminkar varandra.
2021-03-05, 11:39
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Problemet är att Peddo alltid har span på AD, speciellt när han får egentid med Tess. Samma visa varje gång och avbryta med bruschan, en Cribs handshake och limmar resten av kvällen. Snackar om sina BMW och condos i hela Europa de skall åka till.

Dessvärre, men man får ju drömma fatta när Peddo utmanar AD vid hamnen
2021-03-05, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Där kom det Tess måste berätta att hon grimaserade åt Emelie

Hon är fruktansvärd. Det syns ju hur det kokar i henne när ingen av de andra fattade vad hon menade så hon inte fick fortsätta spy ut sitt hat om Emelie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in