2021-03-05, 00:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Pedram menar du? MER ÄN GÄRNA! Om inte feministerna på IG reagerar på hans beteende så vetefan vad man skall tro...han är verkligen inte frisk! Han måste ut!

Feministerna på IG vill ha ut honom. Det har helt vänt nu. Sitter han löst är han ute i sin BMW och runkar till Scarface eller Tess röv på TV. Han kan med sig iranbögen i studion samtidigt.
2021-03-05, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/pedrams-raseriutbrott-en-omskakad-katti-%C3%B6ppnar-upp-om-sitt-f%C3%B6rflutna-det-v%C3%A4cker-minne n/13325191

fan att han satt fast i Katti annars hade man fått se Skogsturken marschera ut.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Åh herregud.. Började gråta av det där klippet. Stackars Katti </3 Man såg hur obekväm hon var.

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror det blir minst tre, inklusive Katti som är auto.
Hon ska räddas!
Medlem
Värsta tänkbara imorgon är om Pedram vinner en tävling. Näst värsta är om Therese vinner. Katastrof är om båda vinner
Medlem
Svart-Skalles avatar
Hela den här monologen handlar om Pedram och Therese. Han låtsas tala i generella termer men det här är inget annat än hans parningsdans för Therese.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Kan slå vad om att mannen som slog henne var svenne.
Nu kommer Peddots klan in hit och ska försvara fittan.
Medlem
ollepolle90s avatar
Såg nu videon med Kattis o Pedram på cmore

Helt ärligt så dömer jag inte honom nu efter allt han har gjort tidigare

Fyfan

Fyfan vilken äcklig, vidrig människa han är

En av de vidrigaste jag har fått icke-äran att få se

Katti berättar om sin bakgrund med sitt vidriga ex

Pedram:jag förstår MEN JAAAAG

Usch. Att han inte är ute förvånar mig. Vem i helvete helveeete tar upp sig själv efter att någon kommer ut med att ens ex misshandlat en.

Han är bottenskrapet nu. Vilken äcklig, vidrig människa han är. Hör om misshandel MEN, allt är JAG JAG JAG MEN JAG

Fyfan
2021-03-05, 00:24
Medlem
Kom för att skriva i tråden att jag råkade se den stora Afrojack kvinnan i tidningarna snacka skit om samer. Är detta en svensk eller faktiskt en svart person?
Medlem
Gnomegirls avatar
Undrar om vi får rösta ut eller rösta kvar?
Blir det utröstning lägger jag min röst på Knullturken och blir det kvarröstning är det Katti som gäller för min del.
Hur tänker ni rösta gott folk?

MVH/Gnomegirl.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Om hon kanske vinner en immunitet att dela ut.
Vad vet jag.
Är han nominerad skickar vi ut honom!

Hon kommer inte att själv kunna dela ut någon immunitet.
Eller snarare det vore jävligt märkligt.
2021-03-05, 00:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Någon i tråden sa att Peddot berättade att han inte kom ihåg sitt utbrott tidigare idag och att han bara såg svart. Katti var tydligen tvungen att återberätta vad som hade skett. Jag såg själv på DC i vardagsrummet så jag är inte säker om det är sant. Men Peddot ska UT oavsett om alla blattar på Instagram tänker rösta kvar honom.

Ja det var jag som skrev det.. hade sovrum 1 kameran på så det stämmer att Katti sade så. Riktigt otäck människa. Det blir inte kul för Katti om de förlorar tävlingen imorgon.. då brinner han väl av igen.
2021-03-05, 00:25
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Kan slå vad om att mannen som slog henne var svenne.
Hur hör det hit? Det spelar väl ingen roll.
Kvinnor misshandlas dagligen och de sker genom alla nationaliteter. Sen är det många gånger överrepresenterade bland invandrare likt Pedram.
Säger inte att han misshandlar kvinnor men han beter sig som så många andra kaos-pojkar från orten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in