2021-03-05, 00:07
Medlem
Frågan är varför han inte säger detta till de andra istället, om det är de som stör honom?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Nu byter Pedram ämne från att ha pratat om sitt utbrott till att han är arg över att de leker lekar. Sen säger han "eyy asså förstår duuu?" i VARENDA JÄVLA MENING. Och sen säger han " eyy ska vi leka 20 frågor, jag tänker på en fitta, jag tänker på en kuk".

Hur fan är det accepterat att man att man skall behöva höra på detta. Han dissar allt nu. Och alla. det jävla praktarslet. Så jävla duktig.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Peddot kan flytta in i det andra rummet om sömnen är så viktig för han.
Han kan få åka hem tycker ja.
Borde hänt i måndags redan.
Medlem
destroyer93s avatar
Håll käften Pedram, du blir bara dummare och dummare varje gång du öppnar käften. Hur kan man ha sån stor brist på social kompetens...
2021-03-05, 00:09
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Vart hittade du det?
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/pedrams-raseriutbrott-en-omskakad-katti-%C3%B6ppnar-upp-om-sitt-f%C3%B6rflutna-det-v%C3%A4cker-minne n/13325191
2021-03-05, 00:10
Medlem
Svart-Skalles avatar
Jag tror att allt han gör går att härleda till Therese på ett eller annat sätt. Han säger saker som han hoppas och tror får Therese på kroken.

Det var förmodligen därför han bad just henne summera hela hans jävla monolog.
2021-03-05, 00:10
Medlem
aina08s avatar
Är de klart vilka som är nominerade?
Kan vi skicka ut Peddo på måndag!?
2021-03-05, 00:12
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag tror att allt han gör går att härleda till Therese på ett eller annat sätt. Han säger saker som han hoppas och tror får Therese på kroken.

Jo, så är det ju. Inte någon ny metod från hans sida direkt.
Men det har gått från att ha varit genomskinligt och patetiskt till bara tröttsamt...
2021-03-05, 00:12
Medlem
Lala.s avatar
IN MED DELTAGARE SOM VÅGAR SÄGA EMOT PEDRAM. Varken Katti, Judith, Therese eller Louis i sovrum 1 säger åt honom att han ska sluta säga "eyy förståruuuu" i varje mening, ingen säger att han ska hålla käften, ingen säger att han haft monolog i 20 minuter och att det är skitsnack när han säger att tiga är guld".

Inte en jävel konfronterar honom med hans sjuka beteende. KAN NÅGON SKAFFA EN RYGGRAD?
2021-03-05, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle

Notera att hon valde att kommentera det om lekarna, men hon har inte nämnt något om hans raseriutbrott ännu, hon om någon borde väl ha åsikter om det?

Men vi får se, hon kanske säger något om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
IN MED DELTAGARE SOM VÅGAR SÄGA EMOT PEDRAM. Varken Katti, Judith, Therese eller Louis i sovrum 1 säger åt honom att han ska sluta säga "eyy förståruuuu" i varje mening, ingen säger att han ska hålla käften, ingen säger att han haft monolog i 20 minuter och att det är skitsnack när han säger att tiga är guld".

Inte en jävel konfronterar honom med hans sjuka beteende. KAN NÅGON SKAFFA EN RYGGRAD?

Roddan hade garanterat tagit ner honom på jorden, en dag och Pedros hade klippt till honom och åkt ut.
2021-03-05, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Vart hittade du det?

Jag följer Katti på insta och det dök upp en länk i hennes story

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/pedrams-raseriutbrott-en-omskakad-katti-öppnar-upp-om-sitt-förflutna-det-väcker-minnen/13325191?first=13325191?utm_source=permalink&utm_m edium=sharing&utm_campaign=tv4play_sharing

Men, sen försvann storyn och jag kommer inte åt klippet igen 😯 Är det borttaget? VARFÖR?
Han ligger me tess i soffan o vilar och från ingenting smäller han iväg kuddar och täcke och drar med sig katti ut.
Hon mår skit dåligt av denna situationen. Jag mådde inte alls bra av att se detta klippet. Han är fan inte frisk!
2021-03-05, 00:14
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Är de klart vilka som är nominerade?
Kan vi skicka ut Peddo på måndag!?
Just nu är bara: Judith Emelie Adrian Steffi Pontus säkra, alla andra hänger löst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in