2021-03-05, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Bra då kan vi skicka hem honom på måndag, om inte Judith räddar honom.

Pedram menar du? MER ÄN GÄRNA! Om inte feministerna på IG reagerar på hans beteende så vetefan vad man skall tro...han är verkligen inte frisk! Han måste ut!
2021-03-05, 00:19
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur fasen skulle hon på egen hand kunna rädda Peddo?
Om hon kanske vinner en immunitet att dela ut.
Vad vet jag.
Är han nominerad skickar vi ut honom!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Peddos beteende och sätt att vara och prata har jag upplevt 30år i orten. Det är lika hos 9 av 10 syryoyo.
Att Katti blev rädd var inte konstigt. Folk behöver inte ha gamla trauman för att tycka dessa är obehagliga, det är liksom det dom vill med hela sitt beteende. Kaos och "respekt" med stora egon.
Absolut, respektsnacket från blattar har man hört många gånger med sin invandrarsvenska och det är alltid lika obehagligt och jag är alltid förberedd på att blatten kan ta till våld. TÄNK DIG hur Katti med sin bakgrund känner sig då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Nu har jag nog missat vem Roddan är. Eller har jag tillfälligt hjärnsläpp.

Här har du Rodney "Roddan" Da silva:
https://www.youtube.com/watch?v=wF4mRB2OVis&ab_channel=mascuuus
2021-03-05, 00:20
Medlem
Therese älskar verkligen att hänga på direkt det snackas skit. Hon och Pedram kan fan ta varandra i händerna och sticka åt helvete ut från det där huset. Lika vidriga personer båda två
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/pedrams-raseriutbrott-en-omskakad-katti-%C3%B6ppnar-upp-om-sitt-f%C3%B6rflutna-det-v%C3%A4cker-minne n/13325191

Åh herregud.. Började gråta av det där klippet. Stackars Katti </3 Man såg hur obekväm hon var.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur många kommer sitta löst i soffan på måndag?
Jag tror det blir minst tre, inklusive Katti som är auto.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hittills har vi fått börja rösta på lördag, men då har det ju stått mellan tre-fyra kandidater. Nu hänger väl.. åtta löst? Så det måste hända rätt mycket i morgon fredag.

Ska passa på o rösta då.
2021-03-05, 00:21
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Absolut, respektsnacket från blattar har man hört många gånger med sin invandrarsvenska och det är alltid lika obehagligt och jag är alltid förberedd på att blatten kan ta till våld. TÄNK DIG hur Katti med sin bakgrund känner sig då.

Kan slå vad om att mannen som slog henne var svenne.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Beklagar. Vi förlorade vår hund för två år sen. Kom hastigt och chockartat. Låg en vecka utan att se nån mening att kliva upp. Men livet kom sakta tillbaka. Saknar honom och tänker på honom varje dag än. Vi köpte en ny hund efter ett par månader då jag inte vill vara utan hund. Inte frågan om att ersätta utan att ta sig ut, nån som kommer och hälsar på en när man kommer hem. Ett sällskap och familjemedlem.
Jag förstår att livet känns svart nu men det kommer att kännas bättre ❤️❤️

Tack för omtanken, granskottet80! ❤

Det blir bättre med tiden, men saknaden kommer finnas kvar! Ja, det där att hunden hälsar en välkommen hem är en av dagens höjdpunkter. Det tar nog ett tag, men så småningom ljusnar det.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Pedram menar du? MER ÄN GÄRNA! Om inte feministerna på IG reagerar på hans beteende så vetefan vad man skall tro...han är verkligen inte frisk! Han måste ut!

Citat:
Har sagt det om honom sedan första dagarna.
Har träffat på brorsorna såå många gånger. Han är exakt som alla dom andra.
Utan sina kusiner och bröder försöker han vara en svenne men det skiner igenom på 5 min.
2021-03-05, 00:22
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Åh herregud.. Började gråta av det där klippet. Stackars Katti </3 Man såg hur obekväm hon var.
Någon i tråden sa att Peddot berättade att han inte kom ihåg sitt utbrott tidigare idag och att han bara såg svart. Katti var tydligen tvungen att återberätta vad som hade skett. Jag såg själv på DC i vardagsrummet så jag är inte säker om det är sant. Men Peddot ska UT oavsett om alla blattar på Instagram tänker rösta kvar honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in