2021-03-05, 00:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hon ska räddas!

#FreeKatti
2021-03-05, 00:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror det blir minst tre, inklusive Katti som är auto.
Så du menar totalt 4 i soffan på måndag?
Vetefan hur de löser detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har sagt det om honom sedan första dagarna.
Har träffat på brorsorna såå många gånger. Han är exakt som alla dom andra.
Utan sina kusiner och bröder försöker han vara en svenne men det skiner igenom på 5 min.

Har oxå känt obehag från honom sedan tidigt!
Å du har så rätt. Det är människor som honom som är anledningen till att man som tjej idag inte vågar gå ut o ta sin vanliga kvällspromenad längre (isådanfall beväpnad på ett eller annat sätt)

Men då lär han ryka på Måndag då...fan va gött!...och jag ser fram emot när han hoppar in o tjaffsar här i tråden
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
#FreeKatti
Eller #savekatti så kan de inte misstolkas 🙃
2021-03-05, 00:28
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Undrar om vi får rösta ut eller rösta kvar?
Blir det utröstning lägger jag min röst på Knullturken och blir det kvarröstning är det Katti som gäller för min del.
Hur tänker ni rösta gott folk?

MVH/Gnomegirl.
Jag röstar lika.
Hoppas fler gör det här så vi kan hålla ihop!
2021-03-05, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Kom för att skriva i tråden att jag råkade se den stora Afrojack kvinnan i tidningarna snacka skit om samer. Är detta en svensk eller faktiskt en svart person?

Dominican och hon har INTE snackat skit om samer!
Hon råkade säga ordet samejävel isamband med en charadlek där hon vräkte ur sig olika gissningar...bland annat cowboyjävel, samejävel och clownjävel. Det fanns INGEN mening bakom hennes användning av ordet. En ren, klumpig felsägning och inget annat!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Undrar om vi får rösta ut eller rösta kvar?
Blir det utröstning lägger jag min röst på Knullturken och blir det kvarröstning är det Katti som gäller för min del.
Hur tänker ni rösta gott folk?

MVH/Gnomegirl.

+1 på den 😊
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Kom för att skriva i tråden att jag råkade se den stora Afrojack kvinnan i tidningarna snacka skit om samer. Är detta en svensk eller faktiskt en svart person?
Katti är mixed, svart pappa och vit kvinna som föräldrar, men uppvuxen i Sverige. Under en charadlek i huset skulle hon gissa på "same", men hon var uppspelt norrlänning så det som kom ut var "samejävel" ..!

Det är allt. En snöstorm i en Igloo..
2021-03-05, 00:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Tycker att rassarna härinne har flippat för mycket mot honom så fr.o.m. nu kommer jag agera motpol.

Även om du nu är hans bruscha hur fan kan du försvara den avföringen?
2021-03-05, 00:33
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Även om du nu är hans bruscha hur fan kan du försvara den avföringen?

Haha jag tycker att han är cringe. På många sätt. Men herregud vilka överdrifter man tvingas läsa här varje gång han syns lite extra på skärmen.

Ska man ta in en ny deltagare för att läxa upp folk så står halva huset före honom i kön.
2021-03-05, 00:33
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Har oxå känt obehag från honom sedan tidigt!
Å du har så rätt. Det är människor som honom som är anledningen till att man som tjej idag inte vågar gå ut o ta sin vanliga kvällspromenad längre (isådanfall beväpnad på ett eller annat sätt)

Men då lär han ryka på Måndag då...fan va gött!...och jag ser fram emot när han hoppar in o tjaffsar här i tråden
Är så sjukt att kvinnor inte ska kunna röra sig fritt.
Och möter du på någon som är så här så ta dig bara där ifrån. Konfrontera inte. Ta hjälp!

Kan hända att jag gjort det några gånger och de slutar sällan lätt. Någon kan ha fått en krokig näsa innan kusinerna kommit springande 🤣
Men som tjej ska man va extra försiktig.
Och idag bär allt för många även vapen.

Ja han ska ut!
1. Rädda Katti.
2. Ut med Pedram.
2021-03-05, 00:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Det är ändå kul hur tydligt det är att Nardos är sugen på Simon.

Det är även kul att Emelie blir avis när Adrian får massage av någon av motsatt kön.

I största allmänhet är rivaliteten mellan brudarna fascinerande. Nu när den sexuella frustrationen ökar och de börjar inse att de bara har varandra... Det är nu det börjar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in