2021-03-04, 23:35
Medlem
xrlpyts avatar
Jahaja, nu masserar Nardos Adrian..
2021-03-04, 23:37
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Man tackar, grodan!
Här snålas inte på berömmet!

Pedram är och förblir en riktig bonnlurk från den persiska gulfen! Jag har inte kollat på BB idag mer än fem minuter. Några nya dåd från babben?

Livet kom ivägen för tv-tittandet idag. Vår älskade vovve fick somna in efter nästan ett års kamp mot en autoimmun sjukdom. Jag gråter fan blod snart
Beklagar.
Vet hur jobbigt det är när våra vänner måste gå vidare. Tomheten blir så direkt, helt overkligt.
Har haft hund hela mitt liv men när min rottis gick bort för några år sen bestämde ja mig för att inte skaffa en ny. Det tog 3 dagar så började ja kolla annonser efter en ny vän. Någon vecka senare flyttade vår Cane Corso hem.
Måste bara ha hund. Men varje avsked tar en bit av ens hjärta... Men förhoppningsvis ses vi igen en dag.

Edit.
För att inte bli helt offtopic.
Rädda Katti!!!
2021-03-04, 23:37
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Finns i cmore appen så man kunde se det, lite klippt men man fatta ändå.

Men alltså vad är hans problem? Det är väl inte dom andra deltagarnas fel att han blir väckt från sin powernap när det är han själv som ligger vaken hela nätterna och tjötar med tess.

Skyller sina egna problem på andra i huset när dom är 13 pers där inne, klart fan du inte kommer hitta ett lugnt rum att kunna sova i, vad tror han själv?

Dessutom - det är ett BB-hus, vad förväntar han sig?
2021-03-04, 23:38
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Du har rätt. Väldigt "vanligt" folk som deltar. Man skulle kunna tro att dom råkat ta farmen castingen. Men förvisso så är många i huset hycklare och lever inte upp till presentationen som dom gjorde. Det lovades konflikter, raka ryggar och drama men alla verkar bry sig om varandras känslor och att sjunga kumbaya utöver att hålla på med lekar då...

Jespers frånvaro är märkbar, synd att tittarna röstade med sina starka känslor istället för på sin favorit. Jag vill ju tro att Kattis fick en hel del Jesper-röstare bara för att försöka taktiskt slå ut Pedram. Hoppas att folk lärde sig en läxa och faktiskt röstar på sin favorit av de nominerade.

Håller med! Alla är så tråkiga och det finns nästan inga karaktärer. De är fega och har inte ryggrad oh vågar ta konfrontationer. De vågar inte säga vad de tycker och vågar knappt bråka.
Vi vill se dramatik, bråk och skandaler!!! In med äldre deltagare i Louis och Kattis ålder som har stake och vågar sätta ner foten till dessa fega ungdomar.
2021-03-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Dessutom - det är ett BB-hus, vad förväntar han sig?

Menar det, dessutom som han beskrev det ger ju verkligen kvinnomisshandlar-vibbar.

"Jag är som en ballong, jag tar, jag tar, jag tar, jag tar och sen POFF, jag brinner av"

Är det inte så kvinnor brukar beskriva det? Att mannen är såå gullig och bra under en period och sen blir riktigt jävlig en kväll.

Ogillar starkt hans personlighet.
2021-03-04, 23:42
Medlem
Ridnes avatar
Nu säger Pedram att han inte minns något av vad som händer när han är förbannad. När Katti återgav vad han sagt och gjort kom han inte ihåg det. Stabilt med en snubbe i huset som får totala blackouts när han blir förbannad.
2021-03-04, 23:43
Medlem
Bara jag som tycker mig se att Joel är harmynt?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Menar det, dessutom som han beskrev det ger ju verkligen kvinnomisshandlar-vibbar.

"Jag är som en ballong, jag tar, jag tar, jag tar, jag tar och sen POFF, jag brinner av"

Är det inte så kvinnor brukar beskriva det? Att mannen är såå gullig och bra under en period och sen blir riktigt jävlig en kväll.

Ogillar starkt hans personlighet.

Precis, i sitt eget huvud är han alltid offret och därför blir hans svar berättigat.
Medlem
Har missat mycket idag! Vad gör Judith?, Tanja sitter och Pusslar men kan inte se henne eller höra hennes jobbiga röst!
2021-03-04, 23:47
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Beklagar.
Vet hur jobbigt det är när våra vänner måste gå vidare. Tomheten blir så direkt, helt overkligt.
Har haft hund hela mitt liv men när min rottis gick bort för några år sen bestämde ja mig för att inte skaffa en ny. Det tog 3 dagar så började ja kolla annonser efter en ny vän. Någon vecka senare flyttade vår Cane Corso hem.
Måste bara ha hund. Men varje avsked tar en bit av ens hjärta... Men förhoppningsvis ses vi igen en dag.

Edit.
För att inte bli helt offtopic.
Rädda Katti!!!

Tack för omtanken, aina08!
2021-03-04, 23:48
Medlem
Lala.s avatar
Helt sjukt att directors cut visar vardagsrummet istället för sovrum 1 med tanke på att de pratar om Pedrams utbrott där.
Stackars Katti. Hon sa att hon har blivit misshandlad av en man i 5 år och att hon påmindes om det när hon såg pedrams utbrott idag för precis så gjorde hennes man innan han misshandlade henne.
2021-03-04, 23:48
Medlem
Svart-Skalles avatar
Men fan vilken tråkig produktion. De får pussel. Vad i helvete?

Var är alkoholen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in