2021-03-04, 23:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Ja om hon inte var ärlig då ljög hon. Det känns som att hon alltid ljuger. Typ så fort någon säger något så säger hon att "aah asså vet du jag har gjort det där/varit där/ mina vänner har också/ asså jag vet/ osv...."

Yep. Hon ändrar alltid sin story så det passar. Det känns osäkerhet lång väg. Det är ju ett barn iofs. Man kanske kräver för mycket...
2021-03-04, 23:18
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vad har han haft för psykbryt? Har helt missat det!

Jag såg bara ett par minuter av det. Finns säkert andra som sett hela. Han flippade ur helt och skrek. Katti som sitter fast i honom med remmen kände sig väldigt olustig, hennes egna ord.
2021-03-04, 23:19
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Neeeej. Säg inte så. Börjar gråta själv snart. Fan blir ledsen när jag hör sådant. Tyvärr förstår jag hur du känner dig. För några år sedan somnade min kattjej
Det är för jäääääävligt. En ny har tagit över och bossar nu men jag har inte kommit över det.
Så tråkigt Moscow

Tack för omtanken, grodan, det uppskattas!
Man blir ju så fäst vid de fyrbenta krabaterna, vare sig man vill eller inte. Nä, precis, sånt läker aldrig. Det är som att en del av en själv följer med dem upp till himlen. Nåväl, den sorgen kommer bli lite lättare att bära med tiden, trots att den är becksvart just nu. Man tar sig igenom det och finner kanske en annan hjärtevän längre fram i tiden.
2021-03-04, 23:21
Medlem
Citat:
Åh vad sött! Han hade kanske undrat varför han hamnat på en bondgård med grisar, fåglar och latmaskar.
Ja
2021-03-04, 23:21
Medlem
Svart-Skalles avatar
Nu så. Pedram stirrar på Therese som klär av sig, och Therese låtsas som att hon inte ser honom stirra, men vickar på rumpan iklädd trosor som visar halva arslet - dvs teasar honom.. Som vanligt mao.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-03-04 kl. 23:23.
2021-03-04, 23:23
Medlem
LOL hörde ni Pedde pratar nu om att han var med i Wall Street Bets svängen

Edit: Hahaha peddo sa precis "Jag ska lära dig om aktier" hahaha toppen är inne sälj alla aktier och fonder imorgon
2021-03-04, 23:23
Medlem
Citat:
NU BLIR JAG BESVIKEN. De ska väll inte redan gå och lägga sig?

Flesta sköna konversationerna sker efter sängdags när de släpper garden och slutar försöka prestera framför kamerorna ju. The sooner the better säger jag.
2021-03-04, 23:28
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Flesta sköna konversationerna sker efter sängdags när de släpper garden och slutar försöka prestera framför kamerorna ju. The sooner the better säger jag.

Ja som igår, men då hoppas jag att de inte somnar direkt. Undrar om Judith kommer ha deeptalk ikväll med.
2021-03-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Värdelöst tråkiga deltagare, blev inte bättre när Jesper röstades ut.
Visa en närbild på Therese fitta och Judiths feta röv, sen kan dom packa och åka hem.
Simon vann.
Du har rätt. Väldigt "vanligt" folk som deltar. Man skulle kunna tro att dom råkat ta farmen castingen. Men förvisso så är många i huset hycklare och lever inte upp till presentationen som dom gjorde. Det lovades konflikter, raka ryggar och drama men alla verkar bry sig om varandras känslor och att sjunga kumbaya utöver att hålla på med lekar då...

Jespers frånvaro är märkbar, synd att tittarna röstade med sina starka känslor istället för på sin favorit. Jag vill ju tro att Kattis fick en hel del Jesper-röstare bara för att försöka taktiskt slå ut Pedram. Hoppas att folk lärde sig en läxa och faktiskt röstar på sin favorit av de nominerade.
2021-03-04, 23:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Tack för omtanken, grodan, det uppskattas!
Man blir ju så fäst vid de fyrbenta krabaterna, vare sig man vill eller inte. Nä, precis, sånt läker aldrig. Det är som att en del av en själv följer med dem upp till himlen. Nåväl, den sorgen kommer bli lite lättare att bära med tiden, trots att den är becksvart just nu. Man tar sig igenom det och finner kanske en annan hjärtevän längre fram i tiden.

Moscow. Fan du har en tuff och dyster tid framöver. Jag skall inte skruva mer om det för det blir bara jobbigt. Men så jäkla svårt att förlora sin bästa vän
Ledsamt Moscow.
2021-03-04, 23:31
Medlem
Ridnes avatar
Pedram säger redan att han kommer få ångest imorgon om inte han och Katti levererar och ger honom immunitet.
Katti: Då måste de släppa loss mig från dig alltså för jag blir deprimerad.

No shit.. Skulle vem som helst bli att sitta kedjad med en tickande bomb.
2021-03-04, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag såg bara ett par minuter av det. Finns säkert andra som sett hela. Han flippade ur helt och skrek. Katti som sitter fast i honom med remmen kände sig väldigt olustig, hennes egna ord.

Finns i cmore appen så man kunde se det, lite klippt men man fatta ändå.

Men alltså vad är hans problem? Det är väl inte dom andra deltagarnas fel att han blir väckt från sin powernap när det är han själv som ligger vaken hela nätterna och tjötar med tess.

Skyller sina egna problem på andra i huset när dom är 13 pers där inne, klart fan du inte kommer hitta ett lugnt rum att kunna sova i, vad tror han själv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in