Citat:
Ursprungligen postat av
Xiu
ROFL.
Freducation: kan inte du svara på mina frågor nedan?
Är det rätt och moraliskt att Esbs eget ombud demensförklarat honom?
Ebba tycker att han är egen. Är det rätt?
Är det rätt och moraliskt av Esbs ombud att fortsätta att driva en process efter att den är utsiktslös att vinna?
Vem säger att den är utsiktslös?
Är det rätt och moraliskt av Esb och Esbs ombud att fortsätta driva processen om fastigheten, då de själva i inlagor visat på avtalets giltighet (ej dement, rimligt pris mm), och att Esb en dag kommer att få betala antagligen väsentliga belopp för ett uselt försvar som varit utan utsikt att vinna nu under lång tid?
Det får väl tiden utvisa! Processen har nu pågått i sex månader.
Är det rätt och moraliskt att Ebba tillsammans med sin kompisbrorsmäklare Dietz från Sjönära låsa upp Esbjörn utan att ta hänsyn till hans rättigheter?
Dina frågor är inte relevanta då du redan har ditt Ebba-klan svar på dem därav svarar jag med motfrågor.
Hoppas på att du tänkte till angående min förra kommentar om vem som dumförklarar Esbjörn.
De flesta argument som ni i Ebba-klanen använder för att försvara Ebba handlande kan man vända på o försvara Esbjörns handlande.
OBS! Jag försvarar inte det som sker bakom Esbjörns rygg om det inte är så att han vill att det ska vara så!
Vill han kämpa för att Ebba inte ska ta över huset. Fine.
Vill han bli "omhändertagen" av sina vänner. Fine.
osv