2021-03-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DesmondHume
Nja, du tänker på stationen i Sävsjö som, likt stationen i Vetlanda, bara är öppen på tisdagar i några få timmar. Den närmsta "riktiga" stationen ligger i Eksjö.
Jag tänkte på Eksjös polisstation.
Citera
Medlem
Cuckslayers avatar
Tack så mycket för att du valde Sverige. Nu har du berikat oss med lite mångkultur. Hur skulle vi klara oss utan det här?

Varför är han kvar i landet om han har fått avslag? Finns det inget stopp på alla jävla tokigheter i det här landet? Det är alltså fritt fram att vistas i Sverige hur länge man vill oavsett beslut?

Vi är så in i helvete jävla rövknullade så det finns inte
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Nu ska vi inte överdriva... (Och dagens regering är låååååångt ifrån vänster)

Sysselsättningsgrad: Bland inrikes födda kvinnor uppgick det till 87,5 procent och bland inrikes födda män till 90,3 procent. Bland utrikes födda i åldern 20-64 år ökade det relativa arbetskraftstalet med 1,7 procentenheter till 82,4 procent under första kvartalet 2019. Bland utrikes födda kvinnor ökade arbetskraftstalet med 1,9 procentenheter till 77,6 procent och bland utrikes födda män ökade det med 1,5 procentenheter till 87,4 procent.
Du sitter alltså & direkt skriver av från det manus ni fått.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Han blev putt?
Han blev KRÄNNNKKT! Alla får stanna utom jag, typ. Precis som IKEA-somaliern som ville visa världen hyr illa han mådde.
Citera
Medlem
Samtliga offer är män födda 1945-1985
Citera
2021-03-04, 15:14
Medlem
Erik Östs avatar
Ska bli underhållande att se hur statsmedia kommer försöka tona ner allvaret i hela den här soppan och sedan får vi den riktiga historien på alter nativmedia som seden bjuder nuförtin...gäsp!
Senast redigerad av Erik Öst 2021-03-04 kl. 15:16.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Finns förmodligen 1000 tals som han i sverige, avslag pga att det inte finns flyktingskäl. de stannar på gatan får ej pengar eller boende. Gymnasielagen räddade många som var i samma sits som honom men många hamnar i droger och kriminalitet. Det blir ett jätteproblem och psykiska ohälsan är stor. Så det är bara att invänta nästa gång. Tyvärr

Han verkar ju bara ha rökt holk. Kanske ingen blivande ornitolog direkt men inga tyngre droger..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Ja, det är därför vi har massinvandring från hela världen till Sverige. Idiot.

Okey jag förstår då är det inte bara "muslimer" man ska vara rädd för tönt. Förstår att du vill få detta till terrobrott men det är större risk att du får corona än att detta är terrobrott. Ledsen att du inte får som du vill😢
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
Nu ska vi inte överdriva... (Och dagens regering är låååååångt ifrån vänster)

Sysselsättningsgrad: Bland inrikes födda kvinnor uppgick det till 87,5 procent och bland inrikes födda män till 90,3 procent. Bland utrikes födda i åldern 20-64 år ökade det relativa arbetskraftstalet med 1,7 procentenheter till 82,4 procent under första kvartalet 2019. Bland utrikes födda kvinnor ökade arbetskraftstalet med 1,9 procentenheter till 77,6 procent och bland utrikes födda män ökade det med 1,5 procentenheter till 87,4 procent.

Sysselsättningsgrad har ingenting att göra med att man arbetar minst 30 timmar veckan i närande sektor.

Häng afghanen efter tortyr och Lööf också! Förrädare!
Citera
2021-03-04, 15:15
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Uppenbart motiv är att han fick psykbryt när han nekats uppehållstillstånd. Liknande det också fruktansvärda fallet på Ikea.

Det verkar ju troligt.
Det verkar som om dessa hazarer till varje pris ska stanna i Sverige.
Om de inte får stanna på laglig väg så är de beredda att begå sådana här brott och hoppas på att de får livstid så de kommer att ha mat husrum och sysselsättning för resen av livet. Allt med bekostnad av dina och mina skattepengar.
Dessa afghaner ska inte in i landet över huvud taget. De tillför noll och intet
Citera
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Sjukhusets talesperson på presskonferensen:

- Patienterna blev transporterade till flera olika sjukhus för att inte belasta ett enskilt sjukhus
- 5 har eller ligger på IVA
- Samtliga patienter är stabila
- Ingen är livshotande skadad för tillfället
- Alla är kvar på sjukhus
- Några kan kanske lämna sjukhus imorgon

Skönt att höra!

Hoppas polisen siktar lite högre upp på gärningsmannen nästa gång, förövrigt.
Citera
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Enligt polisen så utreds ju också terror fortfarande. Jag undrar om det inte är att SÄPO inte tagit över utredningen utan lät polisen fortsätta som gör att man talat om att det inte utreds som terror.
Nu utreds det som brott, men att motivet är terror har inte uteslutits.
Så lät det inte på Damberg när han höll presskonferens för statsministern. Det var ett vansinnesdåd har jag för mig han sa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in