2021-03-04, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Sant! Men karln åker väl tillbaka till Mallis snart. Och kanske Nicola tar över.
De har öppnat upp här nu och restauranger och barer får ha öppet mellan 10-17 men med 50% beläggning. Han som har en gigantisk uteservering på La Perla Can Barbara borde ju köra på. Men problemet är ju att det är inga spanjorer som går på hans mat med en pasta för €25 😅 Bara korkade turistsvenskar som vill frottera sig med C-kändisar. Inte ens de bofasta svenskarna går dit om det inte är gratis. Då kommer i alla fall prinsessan Birgitta. Patetiskt! Men det är så det fungerar i fake-världen.

Vet du om Oliver slutat helt med musik?

Det lilla jag sett av honom i tv verkar han vara mycket lugnare och tillbakadragen än sina syskon, stämmer det? Har inte så mycket koll på klanen för jag tycker de är väldigt mycket hela tiden
Citera
2021-03-04, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vet du om Oliver slutat helt med musik?

Det lilla jag sett av honom i tv verkar han vara mycket lugnare och tillbakadragen än sina syskon, stämmer det? Har inte så mycket koll på klanen för jag tycker de är väldigt mycket hela tiden
Ärligt talat så vet jag inte mer än vad min dotter förmedlade för länge sedan. De gick i samma skola på mellanstadiet och sedan bodde de i grannhus på Östermalm. Jag vill inte övertolka något hon sa, men min dotter tyckte väldigt mycket om Oliver. Men han var väldigt svår att nå och introvert. Så sa hon. Ja, han var ju DJ och tror att E lade ut något på Insta som han komponerat för inte så länge sedan. Han tillhör ju helt klart Avici-generation och är man släkt med SHM så förpliktigar det säkert. Fy så jobbigt när man tänker på det.
Pernillas storebror, blev ju inte heller offentlig. Tror han är lycklig som brandman i Dalarna, typ. Starkt!
Edit, Dottern och O bor nära än i dag, ser jag på Ratsit . Men inte lika nära som tidigare då det bodde runt hörnet från varandra.
Senast redigerad av MmeDupin 2021-03-04 kl. 12:52.
Citera
2021-03-04, 12:53
Medlem
Citat:
Ärligt talat så vet jag inte mer än vad min dotter förmedlade för länge sedan. De gick i samma skola på mellanstadiet och sedan bodde de i grannhus på Östermalm. Jag vill inte övertolka något hon sa, men min dotter tyckte väldigt mycket om Oliver. Men han var väldigt svår att nå och introvert. Så sa hon. Ja, han var ju DJ och tror att E lade ut något på Insta som han komponerat för inte så länge sedan. Han tillhör ju helt klart Avici-generation och är man släkt med SHM så förpliktigar det säkert. Fy så jobbigt när man tänker på det.
Pernillas storebror, blev ju inte heller offentlig. Tror han är lycklig som brandman i Dalarna, typ. Starkt!

Ja jag tror nog att Pernillas äldsta storebror är den mest sansade. Såg en bild på honom, han och Niklas var väldigt lika
Citera
2021-03-04, 13:27
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Kanske därför hon fick gå till en plastikkirurg och operera läppen för ett tag sedan. Fläskläpp de luxe som aldrig läkte.
Jag tror att en gång hustrumisshandlare alltid hustrumisshandlare. Det är ju inget man huxflux blir botat från. Lika lite som man kan bota en pedofil.

Det kan man inte bota någon ifrån, det är precis som du säger. Lika lite som det går att bota en pedofil. Emilio är dömd för misshandel mot sin förra sambo på Mallorca Elena Baquera. Åsa gick in in jordens försvar och skrev novell långa redogörelser om varför och hur enkel man kan bli dömd för det på Mallorca.

https://kronikorerna.net/2015/05/18/oppet-brev-till-media-och-hela-svenska-folket/
Citera
2021-03-04, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Det kan man inte bota någon ifrån, det är precis som du säger. Lika lite som det går att bota en pedofil. Emilio är dömd för misshandel mot sin förra sambo på Mallorca Elena Baquera. Åsa gick in in jordens försvar och skrev novell långa redogörelser om varför och hur enkel man kan bli dömd för det på Mallorca.

https://kronikorerna.net/2015/05/18/oppet-brev-till-media-och-hela-svenska-folket/
Ja, vi bor ju här på Mallorca sedan fem år och ingen jag känner besöker La Perla-restaurangerna. Absolut ingen! Någon kollega eller gäst har varit kåt på att se fanskapet för €50 för en pasta med vin men jag följer inte med 🙈
Citera
2021-03-04, 18:02
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ja, vi bor ju här på Mallorca sedan fem år och ingen jag känner besöker La Perla-restaurangerna. Absolut ingen! Någon kollega eller gäst har varit kåt på att se fanskapet för €50 för en pasta med vin men jag följer inte med 🙈

Det är nog bara "Se och Hör" generationen från landet som vill gå på hans restauranger. I hopp om att få se en kändis.. Jag sätter inte min fot på hans restauranger över huvudtaget och det lär bli tufft för dom att återuppta verksamheten. Men Bianca får väl öppna plånboken lite mer och hjälpa lilla snälla missförstådda pappa och hans BLÅsa, för svärfar lär väl inte öppna plånboken igen efter han bliv lurad på 3 miljoner. Det är ju så synd om Emilio som är så missförstådd och hjälplös mot elaka media och alla som pratar illa om Rinkeby Italienaren.
Citera
2021-03-04, 18:15
Medlem
Citat:

Han misshandlade Pernilla också så han har inte genomgått någon behandling.

Det finns hjälp att få för män dömda för kvinnomisshandel men det kräver insikt i sitt beteende och en vilja att arbeta för att förändras
Citera
2021-03-04, 18:29
Medlem
Citat:

Ojojoj det var ett långt förvarstal! Hon är ju helt hjärntvättad. Skulle vara intressant att höra hennes reaktion på de inspelade samtalen i Pernilla-rättegången.......riktigt vidriga samtal som spelades upp, han spottade och fräste som ett monster. Inte alls svårt att tro han övergår till fysiskt våld, tvärtom svårt att inte tro det. Och Åsa menar att han aaaaldrig skulle slå en kvinna. Ja ok då.
Citera
2021-03-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Ja jag tror nog att Pernillas äldsta storebror är den mest sansade. Såg en bild på honom, han och Niklas var väldigt lika

Nä, tycker inte Peter och Niklas är speciellt lika, men Peter och yngsta brorsan Linus är väldigt lika. Bild googla så får ni se.
Citera
2021-03-05, 04:13
Medlem
Citat:

Detta hade jag ingen aning om. Att han hade en restaurang tidigare, ja, men inte alla dessa konflikter. Om han nu skrev över restaurangen på Elena hur fick han pengar till att öppna La Perla? Var det svärfars miljoner som rök där kanske.
Citera
2021-03-05, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ojojoj det var ett långt förvarstal! Hon är ju helt hjärntvättad. Skulle vara intressant att höra hennes reaktion på de inspelade samtalen i Pernilla-rättegången.......riktigt vidriga samtal som spelades upp, han spottade och fräste som ett monster. Inte alls svårt att tro han övergår till fysiskt våld, tvärtom svårt att inte tro det. Och Åsa menar att han aaaaldrig skulle slå en kvinna. Ja ok då.
Lite chokad faktiskt. Så enligt Åsa är allt förtal och bara onda rykten? Har hört grannar som vittnat om att P flydde ut i trapphuset. Till och med sökt hjälp hos grannar. Så det är alltså bara påhittat alltsammans? Han verkar driva sin egna agenda och om han är så hatad och baktalad på Mallorca förstår jag inte varför han stannar.
Citera
2021-03-05, 06:57
Medlem
Det finns några svenskar nere på Mallorca som har investerat i Ingrosso’s restauranger Can Barbara och i Stockholm. Hur Ingrosso’s ska kunna betala för alla deras ställen som står tomma nu på Mallorca plus två lägenheter och deras leverne, självklart är det tvättade pengar, inte fan kan dom leva så med hederligt tjänade pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in