2021-02-24, 16:45
Avslutad
Ingen som vet varför Oliver och Åsa/Emilio inte umgås?
Citera
2021-03-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bronbroen
Han var ju lite äldre när det begav sig och har fått se vilken skitstövel E är. Tycker Oliver ser väldigt olycklig ut på de flesta bilder. Min dotter gick i samma grundskola och det var lika dant då, han var ingen glad kille.
Citera
2021-03-02, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Han var ju lite äldre när det begav sig och har fått se vilken skitstövel E är. Tycker Oliver ser väldigt olycklig ut på de flesta bilder. Min dotter gick i samma grundskola och det var lika dant då, han var ingen glad kille.

Vad tragiskt. Tycker han verkar vara en fin kille. Vill dock minnas att han umgicks med E för bara några år sedan? Är det Åsa som är bekymret, eller vet du att det är pappan han inte vill umgås med?
Citera
2021-03-02, 22:12
Medlem
Citat:

Hur vet du att de inte umgås?
Citera
2021-03-03, 11:03
Medlem
Citat:
Vad tragiskt. Tycker han verkar vara en fin kille. Vill dock minnas att han umgicks med E för bara några år sedan? Är det Åsa som är bekymret, eller vet du att det är pappan han inte vill umgås med?
Vet inte, tror bara att han inte är lika pigg på offentligheten som resten av klanen, som jag uppfattat honom. Han är nog mer lugn och tillbakadragen och pallar inte kaoset. Han fick väl för mycket av det som barn. När min dotter umgicks med honom så var det nog som värst. Vet att det var fram och tillbaka i deras (P&E) relation länge men sen träffade P minsta killens pappa och de bodde i en lägenhet på Nybrogatan innan flytten till Lidingö.
Citera
2021-03-03, 11:12
Medlem
george.sthlms avatar
Pappa Emilio är ett tvättäkta as. Har alltid slagit sina kvinnor och barnen.
Fy fan. Så fort en fullvuxen man frontar honom så backar han direkt.
Feg liten gris.
Citera
2021-03-03, 12:08
Medlem
Citat:
Vet inte, tror bara att han inte är lika pigg på offentligheten som resten av klanen, som jag uppfattat honom. Han är nog mer lugn och tillbakadragen och pallar inte kaoset. Han fick väl för mycket av det som barn. När min dotter umgicks med honom så var det nog som värst. Vet att det var fram och tillbaka i deras (P&E) relation länge men sen träffade P minsta killens pappa och de bodde i en lägenhet på Nybrogatan innan flytten till Lidingö.

Han är väll den äldre i syskonskaran så han kan säkert ha minnen från äktenskapet där Emilio slog Pernilla. Det sitter säkert kvar som en tagg
Citera
2021-03-04, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Han är väll den äldre i syskonskaran så han kan säkert ha minnen från äktenskapet där Emilio slog Pernilla. Det sitter säkert kvar som en tagg
Ja, så är det, helt klart! Han är ju fem år äldre än Bi och åtta år äldre än Be så han tog säkert på sig ett ansvar han inte skulle behövt när man går på mellanstadiet.
Men, nu slog det mig, när Å&E har öppnat La Perla Södermalm så borde ju Oliver fått ett arbete där. Han jobbade ju som kock på Clara på Sveavägen.
Citera
2021-03-04, 10:58
Medlem
Citat:
Ja, så är det, helt klart! Han är ju fem år äldre än Bi och åtta år äldre än Be så han tog säkert på sig ett ansvar han inte skulle behövt när man går på mellanstadiet.
Men, nu slog det mig, när Å&E har öppnat La Perla Södermalm så borde ju Oliver fått ett arbete där. Han jobbade ju som kock på Clara på Sveavägen.

Han kanske inte vill ha sin far som chef? 🤷🏼‍♀️
Citera
2021-03-04, 11:03
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Pappa Emilio är ett tvättäkta as. Har alltid slagit sina kvinnor och barnen.
Fy fan. Så fort en fullvuxen man frontar honom så backar han direkt.
Feg liten gris.

Helt korrekt, han slog Pernilla och barnen rätt rejält. Oliver var nog den som blev mest utsatt och det har satt sina spår. Han har inte bättrat sig, slår sina kvinnor rejält. FL-Åsa skulle aldrig erkänna, det skulle sänka den perfekta bilden av dom.
Emilio är en rikstönt och fjant, han gråter som en liten flicka när någon hotar han med stryk och så fort han har några av stans gangsters sittandes på sin restaurang så är han kaxig som fan.
Citera
2021-03-04, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Han kanske inte vill ha sin far som chef? 🤷🏼‍♀️
Sant! Men karln åker väl tillbaka till Mallis snart. Och kanske Nicola tar över.
De har öppnat upp här nu och restauranger och barer får ha öppet mellan 10-17 men med 50% beläggning. Han som har en gigantisk uteservering på La Perla Can Barbara borde ju köra på. Men problemet är ju att det är inga spanjorer som går på hans mat med en pasta för €25 😅 Bara korkade turistsvenskar som vill frottera sig med C-kändisar. Inte ens de bofasta svenskarna går dit om det inte är gratis. Då kommer i alla fall prinsessan Birgitta. Patetiskt! Men det är så det fungerar i fake-världen.
Citera
2021-03-04, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Helt korrekt, han slog Pernilla och barnen rätt rejält. Oliver var nog den som blev mest utsatt och det har satt sina spår. Han har inte bättrat sig, slår sina kvinnor rejält. FL-Åsa skulle aldrig erkänna, det skulle sänka den perfekta bilden av dom.
Emilio är en rikstönt och fjant, han gråter som en liten flicka när någon hotar han med stryk och så fort han har några av stans gangsters sittandes på sin restaurang så är han kaxig som fan.
Kanske därför hon fick gå till en plastikkirurg och operera läppen för ett tag sedan. Fläskläpp de luxe som aldrig läkte.
Jag tror att en gång hustrumisshandlare alltid hustrumisshandlare. Det är ju inget man huxflux blir botat från. Lika lite som man kan bota en pedofil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in