Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
Ja, jag har märkt att du är en mästare på att byta fokus.
Hur vet du att det inte var det här L skickade till HD?
"Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen, fällda säten. Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet. Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst. Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig". Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt. Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.:"
Jag skriver öht inte om nåt skickat mail i mitt inlägg du svarat på.
Det vill du dock gärna byta till, för den heliga Hanna vill du helst få bort fokus på.
Absolut ingen köper det förtal du ägnar dig åt och det är helt värdelöst i en mordutredning.
För du är väl inte så lost in space och tror att det ger SD förmildrande omständigheter?
Ryktet om den tvehövdadade kuken lär han tyvärr inte kunna förbättra heller.
Han bryr sig dock inte om ryktet. Det gör däremot HD.
H tycks vara fixerad vid att saker ska tystas ner, hon bildar tystnadspakt med SD och JG.
Hon förlåter hans klavertramp om och om igen men offentlig skandal verkar hon inte gilla.
Fastän GC världen pratat om Stefan och hans två fruar.
Nu är det full insyn i den patologiska kärnfamiljen och deras skeva resonemang.
Att ägna sig åt syndabocksyndrom (likt HD) lönar inte.
JG:
" Han minns att det var en överenskommelse mellan Stefan och Hanna att inte offentligt prata om relationen till Lena, även Jerry var med i överenskommelsen."
SD: Och det är i samråd med min fru som, som vi inte liksom offentliggör det.
PS: Nej.
SD: För min del så, så kan jag gå, gå gata genom Örebro med en skylt och tala om jag är, jag är svikaren ..."
SD: Och hon, hon är ju ganska känslig för yta, tvärtemot jag äh, för henne skulle det vara jättejobbigt så det (ohörbart) ...
(..)
PS: Du bryr dej inte om då den övriga världen så att säga
SD: Nej ...
PS: Då?
SD: Nej men då avsluta jag ...
PS: Men Hanna det, skulle ju vara katastrof...
SD:Mm ... "