2021-03-03, 16:25
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Herregud.
Att kalla dessa båda för "gangsters" är ju skrattretande.

Vem enligt dig är gangster?
Citera
2021-03-03, 17:08
Medlem
Tren är knas, han kombinerade det med tramadol, klart att det blev häkte för honom.

Nån som hur han gör sina pengar?
Citera
2021-03-03, 18:07
Medlem
ACHOOOOOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelfyra
Tren är knas, han kombinerade det med tramadol, klart att det blev häkte för honom.

Nån som hur han gör sina pengar?
Jag tror som nån annan sa att han agerar leverantör med jämna mellanrum fast som hare istället för den som faktiskt sitter på varorna.
Citera
2021-03-03, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACHOOOOO
Jag tror som nån annan sa att han agerar leverantör med jämna mellanrum fast som hare istället för den som faktiskt sitter på varorna.

Känns som det mest logiska. Jag menar killen gör inget annat än att köra bil mellan samma städer varje natt.

Någon tjej bakom han med stash i bilen och han kör framför och kör som en dåre om polisen är i närheten för att fungera som decoy. Han har ju liksom inget att förlora så en fortkörningsböter gör inget och något körkort lär han ju ändå inte ha kvar.
Citera
2021-03-03, 18:31
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Fanns i fupen att han hade tren hemma och i kroppen. Fuckar inte psyket speciellt men levern och AT:n är problemet utan PCT (vilket han fick när han abrupt avslutade kuren i häktet).

Otroligt dock att man kan vara så spinkig på tren som han faktiskt var när han blev häktad.

Jo, tren kan göra mycket med psyket. Läs valfria rapporter här eller på reddit t.ex. Riktigt många som upplever högre aggressivitet och irritation osv.

Tror iaf inte det var positivt för Abdalla rent psykiskt. Men med tanke på vilken liten spjuver han var innan kur så kanske det var värt det ändå. Snubben vägde typ 50kg på riktigt

Vet någon hur lång Abdalla är förresten?
Citera
2021-03-03, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Jo, tren kan göra mycket med psyket. Läs valfria rapporter här eller på reddit t.ex. Riktigt många som upplever högre aggressivitet och irritation osv.

Tror iaf inte det var positivt för Abdalla rent psykiskt. Men med tanke på vilken liten spjuver han var innan kur så kanske det var värt det ändå. Snubben vägde typ 50kg på riktigt

Vet någon hur lång Abdalla är förresten?

....

Det är inte topic men får man aggressionsproblem av lite hormoner är man en flicka från början.

Det står i fup hur lång han är, 1.75 eller något sådant har jag för mig.
Citera
2021-03-03, 18:53
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
....

Det är inte topic men får man aggressionsproblem av lite hormoner är man en flicka från början.

Det står i fup hur lång han är, 1.75 eller något sådant har jag för mig.

"Lite" hormoner... Tren är inte skapat för människor ens. Förmodligen den starkaste steroiden på marknaden.

Så det förvånar mig inte att Abdalla är lite dum i huvudet .. Roids och allmänt pundande kan helt klart slå psyket i bitar.
Citera
2021-03-03, 19:18
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Vem enligt dig är gangster?

Nu finns det bara kriminella "wannabes" som önskar att dom var "gangsters" a la Cosa Nostra eller liknande.
Så att ge förortskriminella epitetet "gangster" blir bara dumt.

Nog om det....fortsätt diskutera Abbe och hans äventyr nu.
Citera
2021-03-03, 20:58
Medlem
akutaccents avatar
Söker Ceesay fortfarande efter Batterito eller hur ligger landet i den saken?
Och som andra efterfrågat, finns det utlagt på Youtube där man kan bevittna hur han magrat av osv?
Citera
2021-03-03, 21:11
Medlem
akutaccents avatar
Och som andra efterfrågat, finns det utlagt på Youtube där man kan bevittna hur han magrat av osv?
Citera
2021-03-04, 00:28
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent

Yes han la ut på instastories rätt nyligen där han står i nåt kök med några grabbar o snackar om Abbe, o gör pistoltecken osv.

Riktiga pajaser allihoppa
Citera
2021-03-04, 00:28
Medlem
Vaxads avatar
Nu har det eskalerat mellan Abdalla och Ceesay.

Abdalla har snackat om Ceesay's brud o sistnämnda e sneare än någonsin!

Här möts de i ett hetsigt telefonsamtal: https://www.instagram.com/p/CL-X_Cjh...=1tx58byij5r3l
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in