2021-04-05, 00:15
Medlem
Al-AliVonSchmidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vad har du för källa på det?

Släkting på försäkringsbolaget
Citera
2021-04-05, 00:16
Medlem
Al-AliVonSchmidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Babben känns väl inte som någon som har eller ser över försäkringar.

Killen har levt halva livet på försäkringsbedrägerier. Kom in i matchen. Nu hade han dock tur då jag inte tror han lär sig smittas med HIV för att göra försäkringsbedrägeri
Citera
2021-04-05, 00:31
Medlem
ACHOOOOOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137630
4) Fått ut pengar på försäkringen? Om Abbe fortfarande har skulder till KFM så landar inte någon försäkringsutbetalning hos honom. Det mäts ut direkt. Samma borde gälla på punkt 1
Om bilen inte står på honom så står inte heller försäkringen på honom. HON har fått ut försäkringspengarna men eftersom det är "hans" bil så är det "hans" föräkringspengar.
Citera
2021-04-05, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACHOOOOO
Om bilen inte står på honom så står inte heller försäkringen på honom. HON har fått ut försäkringspengarna men eftersom det är "hans" bil så är det "hans" föräkringspengar.

Avsåg HIV-försäkringen, inte bilen.
Citera
2021-04-05, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Al-AliVonSchmidt
Till er som undrar vart Batterito får sina pengar ifrån. 645.000:- fick han ut på försäkringen efter att han visat HIV positiv. De går bra nu

Sluta hitta på.
Vore det sant så hade kronofogden lagt beslag på hans pengar. Vid en utmätning.

Jag håller fast vid 2 alternativ
1)att Abbe batterito letar upp kvinnor som sedan utnyttjas av ligor som gör idkapning och tar lån i deras namn.
Kvinnorna får 10 procent av beloppet mot att vänta några dagar innan pengarna förts ut ur landet.

Tex JÅ åker på semester. Väl där så rensar någon hennes kreditkort och väl hemma igen så gör hon en polisanmälan om kontokortsbedrägeri.

2) abbe batterito är en hare som får några tusenlappar per jobb.
Senast redigerad av dic-tator 2021-04-05 kl. 01:05.
Citera
2021-04-05, 09:30
Medlem
http://www.bilddump.se/bilder/202104...33.13.179.jpeg

Tror ni våran abdalla kommer lyckas😂
Citera
2021-04-05, 09:40
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Jag skickade ett dm till henne, till min förvåning så blockade hon mig inte, måste vara desperat efter följare.
Hon bryr sig nog inte om du skulle varna henne. För Abbe är sååå snäll mot henne, tills hon får en spruta tram i halsen.
Citera
2021-04-05, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Hon bryr sig nog inte om du skulle varna henne. För Abbe är sååå snäll mot henne, tills hon får en spruta tram i halsen.

Exakt. Tänk va spännande att vara tillsammans med en dömd kvinnomisshandlare och sexualbrottsling som kidnappar sig själv för uppmärksamhet. Tänk vilket spännande och instabilt liv.

Men tänk också att vara tillsammans med En liten osäker tönt som stammar fort han blir minsta okomfortabel. En pojke som måste fylla sina hål i det instabila psyket med massa vilsna drömmar om materiella ting för att känna att han duger till.

Sedan är allt fejk ändå.

Sök hjälp medans de finns chans!
Citera
2021-04-05, 18:02
Medlem
Masajens avatar
Nu sitter han alltså på sin balkong och grillar med en engångsgrill. Vem fan är som du Abbe grillolito
Citera
2021-04-05, 23:08
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Nu sitter han alltså på sin balkong och grillar med en engångsgrill. Vem fan är som du Abbe grillolito
Vad nu detta? Har han fått ett eget boende?
Citera
2021-04-05, 23:12
Medlem
brunnsangs avatar
Har nyligen börjat följa honom på insta, han måste väl ha några diagnoser? Jag HATAR att va taskig mot folk men han är rätt jobbig att lyssna på, skäms lite. Sen en bränd engångsgrillning på ett balkongbord, ligga i ouppvärmd pool med en red bull och äta kulglass, nej det är inte definitionen av lyx, det är WT.

Han pratar som att han äter gourmetmat på ett schyyst mansion, redbull är hans Dompa och luftmadrassen han ligger på är hans yatch.

Haha, jaja så länge han är nöjd så ska man väl inte bry sig.
Citera
2021-04-05, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Har nyligen börjat följa honom på insta, han måste väl ha några diagnoser? Jag HATAR att va taskig mot folk men han är rätt jobbig att lyssna på, skäms lite. Sen en bränd engångsgrillning på ett balkongbord, ligga i ouppvärmd pool med en red bull och äta kulglass, nej det är inte definitionen av lyx, det är WT.

Han pratar som att han äter gourmetmat på ett schyyst mansion, redbull är hans Dompa och luftmadrassen han ligger på är hans yatch.

Haha, jaja så länge han är nöjd så ska man väl inte bry sig.
Han har adhd och autism, säkert nå mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in