2021-03-02, 22:54
Medlem
I tingsrättsförhör med VK framkommer att CÖ använt sig av skräckdockan ”Chucky” som skrämselattribut. När CÖ dyker upp med dockan Chucky i släptåg är det signal att dunsta om man vill dra fler andetag. Som det inte redan var nog med bisarra fiktiva figurer i CÖ:s mentala värld. Chucky, OMG...
Citera
2021-03-02, 23:01
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
I tingsrättsförhör med VK framkommer att CÖ använt sig av skräckdockan ”Chucky” som skrämselattribut. När CÖ dyker upp med dockan Chucky i släptåg är det signal att dunsta om man vill dra fler andetag. Som det inte redan var nog med bisarra fiktiva figurer i CÖ:s mentala värld. Chucky, OMG...

Ja herregud vilken lirare C Ö , han lär få utlopp för sina färdigheter att skaffa låtsaskompisar framledes när det blir ensamt i cellen...
Senast redigerad av EjSvensk 2021-03-02 kl. 23:05.
Citera
2021-03-03, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Ja herregud vilken lirare C Ö , han lär få utlopp för sina färdigheter att skaffa låtsaskompisar framledes när det blir ensamt i cellen...
Kommer han sitta isolerad? Kommer han inte att bli tvungen att delta i fängelse arbete?
Hörde på rättegången mot VK att CÖs advokat sade att CÖ vägde 110 kilo, om jag hörde rätt. Eller om Kullberg frågade hur mycket CÖ vägde. VK hade ju sagt att CÖ hade hoppat på ryggen på Lars men det kunde inte stämma eftersom Lars inte hade några skador som kunde bevisa det. Jag tycker att CÖ ser ut att vara väldigt kort. Kan han verkligen väga 110 kilo?
Tror ni att det kommer fler avsnitt från rättegången nu? Väntar bara på fler. Tyckte att Kullberg hade riktigt bra inlägg och frågor.
Citera
2021-03-03, 12:03
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Då lär du nog bli besviken för frikänd kommer inte VK bli.

Inte hört allting ännu, varken från Christoffer eller Victor, så förhoppningsvis blir väl uppfattningen densamma om de båda två tillslut. Christoffer, lite äldre (född 92), mer alfahane än Victor - Victor lite yngre, (född 94), mer betahane än Christoffer, allt detta sammantaget leder fram till en slags storebror/lillebror-relation, där lillebror inte har något att säga till om, storebror styr hela vägen!

Att Christoffer tar ihjäl de båda, helt utan Victors vetskap, det känns iallafall såhär långt mycket rimligare. Sedan är Victor för dum för att förstå att han inte har något med morden att göra, som Christoffer uttryckte sig - "Vi sitter i samma båt.", det har nog Victor fått höra en del.
Citera
2021-03-03, 13:20
Medlem
CÖ. råder det ju delad konsensus kring, är närapå tokig (och således ganska ointressant här).

VK. Jag är alltså lite kluven. Han ger ett ganska samlat intryck i rättegången och uttrycker sig väl. Men, det är nästan parodiskt obegåvat att han inte kunde se igenom CÖ. trolleri (som höll en barnslig låg nivå). Får inte detta att matcha, kan han verkligen varit så naiv?
Senast redigerad av farangking 2021-03-03 kl. 14:02.
Citera
2021-03-03, 16:53
Medlem
Citat:
Jag tycker att CÖ ser ut att vara väldigt kort. Kan han verkligen väga 110 kilo?

Det finns en kroppsbild i FUP där CÖ har öppnat kimonon och bjuder på bar mage. Att döma av den bilden och besöksfrekvensen på Donken är 110 kg fullt rimligt även om han inte skulle vara lång.
Citera
2021-03-03, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farangking
CÖ. råder det ju delad konsensus kring, är närapå tokig (och således ganska ointressant här).

VK. Jag är alltså lite kluven. Han ger ett ganska samlat intryck i rättegången och uttrycker sig väl. Men, det är nästan parodiskt obegåvat att han inte kunde se igenom CÖ. trolleri (som höll en barnslig låg nivå). Får inte detta att matcha, kan han verkligen varit så naiv?

Du har absolut en poäng. VK har bekräftat att han sett igenom visst fabulerande från CÖ, men han hävdar i sten att han känt sig hotad av kombon CÖ, Teo Arkas & Christian. Höll på att glömma CÖs skräckdocka Chucky, honom har VK också fruktat, då den som får dockan kommer bli utsatt av CÖ & Arkas .
Citera
2021-03-03, 19:28
Medlem
Citat:
Det finns en kroppsbild i FUP där CÖ har öppnat kimonon och bjuder på bar mage. Att döma av den bilden och besöksfrekvensen på Donken är 110 kg fullt rimligt även om han inte skulle vara lång.
Ja, Donken har god mat, mums mums. Jag gick ofta dit på den tiden det öppnade här i Sverige. Nu finns det ju så mycket annat att välja på.
Citera
2021-03-03, 22:00
Medlem
TrotylHasses avatar
Citat:

Han är lång.
Citera
2021-03-04, 01:18
Medlem
zeligs avatar
Citat:
Kommer han sitta isolerad? Kommer han inte att bli tvungen att delta i fängelse arbete?

Alla som döms till mer än 4 års fängelse hamnar först på riksmottagningen på Kumla där man utvärderas efter vilka behov man har. (Dvs hotbild, flyktbenägenhet, studier osv)

Nån som vet när man kan förvänta sig hovrättens dom?
Senast redigerad av zelig 2021-03-04 kl. 01:21.
Citera
2021-03-04, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Ja nu har jag aldrig tagit droger men det krävs att man är rejält störd i skallen och avtrubbad för att genomföra det här oavsett i min mening. Han har ju enligt förundersökningen gått tungt på droger under rätt lång tid C Ö. Det som förvånar är hur oberörd han verkar under rättegången , även V K verkar rätt oberörd tycker jag om än något mer berörd än C Ö. Det som många räknar som dom bästa åren i livet försvinner i tomma intet för båda 2 antagligen. Den period i livet när dom flesta skaffat sig ok ekonomi och får barn o.s.v...

Håller med.

Jag undrar om de eventuellt får lugnande medel utav läkarna på häktet?
Citera
2021-03-04, 10:09
Medlem
Fascinerande beteende det här med att CÖ kan vara så hänsynslös till allmänt liv (Lars & Sambo), samtidigt som han är en är en nästan gränslöst bekräftelsesökande cuck och simp för "sin tjej" Lena M.

FUP:ar bevisar för mig dagligen att jag förstår alldeles för lite om människan. Jisses.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in