2021-03-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Att man har ett edsvuret vittnesmål betyder att man riskerar ett straff om man inte talar sanning.

Ja, men bara om fallet tas upp i en domstol. Det är inte straffbart att under ed intyga något i sig. Det är för all del möjligt, men jag vet inte, att edsvurna vittnesmål kan vara straffbara om man blir anmäld för "osant intygande" eller liknande.
2021-03-02, 19:36
Medlem
Citat:
Detta sker i samband med ett utredningsförfarande hos utsedd myndighetsinstans. Vägrar Dominion så bör de kunna bli stämda/åtalade för "obstruction of justice".

Ett utredningsförfarande hos utsedd myndighetsinstans.

Kan du utveckla vad detta är för något. Det vill säga, vem gör vad som skulle tvinga ett företag att överlämna sina varor till en en privatperson? För att de inte ska kunna bli stämda och åtalade?
2021-03-02, 19:53
Medlem
Citat:
Hon är federal åklagare.

Här har du hennes strålande karriär. Men hennes problem är nog mer av psykologisk karaktär. Hon är inte klok helt enkelt.

From 1978 through 1988, Powell was an assistant United States attorney for the Western and Northern Districts of Texas and the Eastern District of Virginia, where she handled civil and criminal trial work. She was appointed Appellate Section Chief for the Western District of Texas and then the Northern District of Texas.[2][23]

Powell established her own law firm in 1993 in Dallas, Texas.[2] Around 2002[vague], she began to practice in Asheville, North Carolina,[21] but moved back to Texas later
2021-03-02, 20:15
Medlem
Citat:
Jag har svarat. Handomräkningar räknar i princip bara om de röster som de återspeglas av maskinen. Man tolkar inget, utan det är en ren omräkning/upprepning. Typ om jag jag ska räkna till 10 och säger "1-2-5-8-10". Jag har mao. hoppat över rätt mycket. Sedan ber någon dig att upprepa det jag sagt och så säger du ""1-2-5-8-10" eftersom du upprepar bara det jag sagt. Det enda du "korrigerar" är ifall jag stakat mig på en siffta och sagt "ått...åtta" eller liknande. Ungefär så fungerar en handomräkning. Nej, vad som behövs är en forenic audit av SAMTLIGA Dominionmaskiner!

Är tanken att så många utskrivna röster har ändrats att det påverkat valresultatet, men ingen har märkt att utskriften inte matchar deras röst?
2021-03-02, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Hon är definitivt ingen federal åklagare, och har aldrig varit. Hon har flr x antal decennier sedan varit åklagare på delstatsnivå. Nu är hon privatpraktiserande advokat, och ingenting annat. Hon har med andra ord inga större rättigheter än vilken amerikan som helst i detta ärende.

Du är ju ta mig fan helt obetalbar och saknar inte bara studielån och alla indianer i din kanot. Du är hela den här trådens största pajas.
Ta och lugna ner sig nu.

Nu sitter ni bara och märker ord och kallar varandra dumma i huvudet.

Är du lämpad att göra sannolikhetsbedömningar tycker du med tanke hur du enligt dig själv blivit lurad på massa pengar?

Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Här har du hennes strålande karriär. Men hennes problem är nog mer av psykologisk karaktär. Hon är inte klok helt enkelt.

From 1978 through 1988, Powell was an assistant United States attorney for the Western and Northern Districts of Texas and the Eastern District of Virginia, where she handled civil and criminal trial work. She was appointed Appellate Section Chief for the Western District of Texas and then the Northern District of Texas.[2][23]

Powell established her own law firm in 1993 in Dallas, Texas.[2] Around 2002[vague], she began to practice in Asheville, North Carolina,[21] but moved back to Texas later
420 inlägg bara i denna tråd.
Du är inte normal.

Låt oss istället utreda detta istället för att babbla bort kärnfrågan.

Det finns massor med falska adresser som ledde till gräsmattor parkeringar osv.
Är det verket av cabalen som "fortifierade" valet

Och så har vi den enskilda rösten som delades upp i 30/70% trump biden. Jag försökte hitta friatiders artikel men google censurerar sökresultat.
Kan du hitta den så får du en klapp på huvudet och så har vi något konkret att tala om.
Skrid till verket!!!
2021-03-02, 20:36
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZpRm-QaNnoN
Jag letar efter friatiders artikel om hur en enskild röst hade delats upp i 30-70% trump-biden.
Hittar inte länken och google går inte söka på längre.

När jag såg röstfördelningen på usakartan under dagarna det satt och räknades i utdragen tid så tyckte jag det minsann såg ut som en inverterad fördelningsratio, typ 30-70 och länet bredvid 70-30.
Påminde om hur datorn fördelar ut antal pjäser ett spel.

Matematiken reder ut detta.

Jag kan tro att du tänker på det här?

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/one-vote-matters-weighted-race-distribution-one-california-vote-brings-entire-2020-election-question /

Problemet med sådana här bevis är att personerna bakom berättat för en vad man ska se, det är sällan som informationen får tala för sig självt. Jag har ingen aning om var siffrorna kommer eftersom det inte avslöjas, inte heller får man se vad för rubriker kolumnerna faktiskt har utan det är ditlagt i efterhand. Resterande kolumner förklaras inte. Nu är inte jag någon matematiker, men jag har svårt för att tro att det är helt normalt att valresultat presenteras såhär i en databas
Biden
13280,812

Trump
17805,758

Other votes
-10994,57

# of votes
20092
Jag skulle tro att man behöver en och annan handbok (eller varför inte ursprungskällan?) för att förstå vad som man egentligen kollar på

https://statewidedatabase.org//d10/Creating%20CA%20Official%20Redistricting%20Databas e.pdf
https://statewidedatabase.org/conversion.html
2021-03-02, 20:42
Medlem
siisters avatar
Citat:
Och så har vi den enskilda rösten som delades upp i 30/70% trump biden. Jag försökte hitta friatiders artikel men google censurerar sökresultat.
Kan du hitta den så får du en klapp på huvudet och så har vi något konkret att tala om.
Skrid till verket!!!

Om du tänkte på något helt annat än det jag länkade så säg till så hjälper jag dig att leta. Mitt Google är inte censurerat
2021-03-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Hon är definitivt ingen federal åklagare, och har aldrig varit. Hon har flr x antal decennier sedan varit åklagare på delstatsnivå. Nu är hon privatpraktiserande advokat, och ingenting annat. Hon har med andra ord inga större rättigheter än vilken amerikan som helst i detta ärende.

Du är ju ta mig fan helt obetalbar och saknar inte bara studielån och alla indianer i din kanot. Du är hela den här trådens största pajas.
Obetalbar? Snacka för dig själv som inte ens pallar att ta reda simpla fakta innan du skämmer ut dig! Swing and miss!

"Lawyer Sidney Powell, who promised to “release the kraken” in lawsuits challenging election results, got a jump-start on her career, earning her college diploma in less than two years and becoming a federal prosecutor at a young age."

https://www.abajournal.com/news/article/meet-sidney-powell-the-conspiracy-minded-lawyer-who-vowed-to-release-the-kraken-in-election-suits
2021-03-02, 20:54
Medlem
Citat:
Ett utredningsförfarande hos utsedd myndighetsinstans.

Kan du utveckla vad detta är för något. Det vill säga, vem gör vad som skulle tvinga ett företag att överlämna sina varor till en en privatperson? För att de inte ska kunna bli stämda och åtalade?
Jag tycker det är ganska tydligt uttryckt. En instans som domstolen bedömmer har rätt kompetens, är opartisk och accepteras av bägge sidor.
2021-03-02, 20:55
Medlem
Citat:

Hon var federal åklagare:

Citat:
Lawyer Sidney Powell, who promised to “release the kraken” in lawsuits challenging election results, got a jump-start on her career, earning her college diploma in less than two years and becoming a federal prosecutor at a young age.

https://www.abajournal.com/news/article/meet-sidney-powell-the-conspiracy-minded-lawyer-who-vowed-to-release-the-kraken-in-election-suits
2021-03-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gargamel-2k
Är tanken att så många utskrivna röster har ändrats att det påverkat valresultatet, men ingen har märkt att utskriften inte matchar deras röst?
Snarare att inga republikanska observatörer släpps i närheten.
2021-03-02, 21:05
Medlem
Citat:
Ta och lugna ner sig nu.

Nu sitter ni bara och märker ord och kallar varandra dumma i huvudet.

Är du lämpad att göra sannolikhetsbedömningar tycker du med tanke hur du enligt dig själv blivit lurad på massa pengar?

420 inlägg bara i denna tråd.
Du är inte normal.

Låt oss istället utreda detta istället för att babbla bort kärnfrågan.

Det finns massor med falska adresser som ledde till gräsmattor parkeringar osv.
Är det verket av cabalen som "fortifierade" valet

Skrid till verket!!!

Sannolikhetsbedömningar??? Förlorat pengar???, vad dillar du om???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in