2021-03-02, 09:48
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Allt medvetet fusk måste såklart beivras och polisanmälas.
När kan vi förvänta oss att detta sker (du som är insatt)?

Skulle vilja följa upp det du tidigare har konstaterat som "fakta". Står du kvar vi detta, eller kan du erkänna att du hade fel?
Eller kan du t.ex. upprepa vilka listor det är med döda som har röstat? Vad har skett med dessa?
Vilka platser syftar du på som har fler röster än röstberättigade?

Det är bevisat men ingen vill ta i det.

Här har du Steven Crowders senaste avsnitt, kolla på hela avsnittet.

https://m.youtube.com/watch?v=4fxKc874hDI&t=4220s

I ett avsnitt tidigare så kollade dom upp felaktiga adresser, dom har folk som är på plats fysiskt.

Efter det så var det några på bla Reddit som fact-checkade Crowders adresser.

Efter det så gick Crowder igenom adresserna igen och då visade det sig att dagen efter Crowders program om fuskrösterna så har någon ändrat adresserna.

Problemet är bara att även adresserna som har ändrats är helt fel och personer som ska bo där och ha röstat därifrån, bor inte alls där.

Här har vi bevis för iaf en del av allt valfusk som har tagits upp av folk efter valet.

Det finns en rad olika oegentligheter i valet men det finns inte mycket ännu som går att bekräfta och bevisa då de som borde göra sina jobb inte vill göra det så det utreds inte och domstolarna vill inte ens titta på bevisen.

Men det här som Steven Crowder tar upp och som dom själva gått igenom är helt bevisat nu och det kan vem som helst se om man bara bemödar sig med att kolla på länken med Louder With Crowder här ovanför.
2021-03-02, 10:24
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Svårt att läsa eller? Jag har ju sagt att FLERA edsvurna vittnen trätt fram, och FLERA framstående experter har uttalat sig om datan. Det är VISST bevis (evidence)!

Här får du några exempel på dina "sworn affidavits"
Citat:
Citat:
I believe my vote for Donald J. Trump and Michael Pence was not counted.” Under cross-examination, however, the witnesses told a different story.

Citat:
“The assertion that Connarn was informed by an unknown individual what ‘other hired poll workers at her table’ had been told is inadmissible hearsay within hearsay, and plaintiffs have provided no hearsay exception for either level of hearsay that would warrant consideration of the evidence

Citat:
“Shocking allegations of voter irregularities revealed in 234 pages of signed and sworn affidavits,” the Trump campaign wrote on Twitter.
But a closer look at the affidavits showed that many did not allege any wrongdoing with ballots. Instead, they showed poll challengers complaining about other things: a loud public-address system, mean looks from poll workers, and a Democratic poll watcher who said “Go back to the suburbs, Karen.”
Some poll observers had become suspicious simply after seeing many ballots cast for Democrats — in Detroit, a heavily Democratic city where Biden won 94 percent of the vote. “I specifically noticed that every ballot I observed was cast for Joe Biden,” one observer wrote. The Trump campaign filed that as evidence in court.

Om nu Dominion maskinerna flippade rösterna hur kommer det sig då att hand recounts bekräftade i stort sett resultatet från Dominion maskinerna?

Varför vågar du inte svara ?
Senast redigerad av squeaky 2021-03-02 kl. 10:28.
2021-03-02, 10:37
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det är bevisat men ingen vill ta i det.

Här har du Steven Crowders senaste avsnitt, kolla på hela avsnittet.

https://m.youtube.com/watch?v=4fxKc874hDI&t=4220s

I ett avsnitt tidigare så kollade dom upp felaktiga adresser, dom har folk som är på plats fysiskt.

Efter det så var det några på bla Reddit som fact-checkade Crowders adresser.

Efter det så gick Crowder igenom adresserna igen och då visade det sig att dagen efter Crowders program om fuskrösterna så har någon ändrat adresserna.

Problemet är bara att även adresserna som har ändrats är helt fel och personer som ska bo där och ha röstat därifrån, bor inte alls där.

Här har vi bevis för iaf en del av allt valfusk som har tagits upp av folk efter valet.

Det finns en rad olika oegentligheter i valet men det finns inte mycket ännu som går att bekräfta och bevisa då de som borde göra sina jobb inte vill göra det så det utreds inte och domstolarna vill inte ens titta på bevisen.

Men det här som Steven Crowder tar upp och som dom själva gått igenom är helt bevisat nu och det kan vem som helst se om man bara bemödar sig med att kolla på länken med Louder With Crowder här ovanför.

Jag frågar igen: Berättar Crowder med crew vad för lagar respektive stat har när det gäller vilka adresser man får eller inte får uppge när man registrerar sig för att rösta? Eller kan du själv citera någon lag gällande adresser? För att det ska vara oegentligheter krävs det att lagen inte tillåter luddiga adressbeskrivningar
2021-03-02, 10:48
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Om nu Dominion maskinerna flippade rösterna hur kommer det sig då att hand recounts bekräftade i stort sett resultatet från Dominion maskinerna?

Och hur kommer det sig att:
1. De delstater som svängde ju faktiskt var styrda och administrerade av Republikaner?
2. I de deltstater som svängde så var det i princip ingen skillnad mellan de valdistrikt som använde sig av Dominion och de som inte gjorde det?
3. I Pennsylvania så vann Biden fler röster i valdistrikt som inte använde sig av Dominion
4. Majoriteten av de få valdistrikt som bytte "färg" använde sig inte av Dominion
5. Det enda valdistrikt i Georgia som bytte färg till Trumps fördel använde sig av Dominion
2021-03-02, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfittan
Och hur kommer det sig att:
1. De delstater som svängde ju faktiskt var styrda och administrerade av Republikaner?
2. I de deltstater som svängde så var det i princip ingen skillnad mellan de valdistrikt som använde sig av Dominion och de som inte gjorde det?
3. I Pennsylvania så vann Biden fler röster i valdistrikt som inte använde sig av Dominion
4. Majoriteten av de få valdistrikt som bytte "färg" använde sig inte av Dominion
5. Det enda valdistrikt i Georgia som bytte färg till Trumps fördel använde sig av Dominion

Bra observation
2021-03-02, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
En undring, finns det vittnesmål om att man sett hur man gått igenom alla buntar med redan räknade röstersedlar för att byta ut röster på Trump mot röster på Biden?
Finns edsvurna vittnesmål som Giuliani tagit upp vid ett flertal tillfällen.
2021-03-02, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Det är inte bevis för att Biden vann valet genom valfusk.

Långt före valet sa Trump att om Biden vann valet så berodde det på valfusk. Detta sa han om och om igen trots att opinionsmätningarna visade att Biden hade ledningen.
Direkt efter valet brassade Trump på med sina anklagelser, valfusk, valet var riggat, valet var stulet.

Detta visar tydligt att Trump hade bestämt sig för detta långt i förväg för han visste att han skulle förlora. Därför drev han den här kampanjen, den var redan förberedd.

Han hetsade upp sina anhängare ytterligare med undermåliga stämningsansökningar, som domstolarna så klart underkände. Men då kunde han anklaga domarna som partiska, vilket förstås skapade ännu mer hat från anhängarna, hatet mot "etablissemanget" växte och till slut var dessa anhängare mogna att göra revolution i själva Kapitolium.
Trump njöt när han talade till sin mob den 6 januari, de hade samlats för hans skull, hans sista chans att få tillbaka presidentmakten, som han inbillade dem. Han sägs ha jublat när han såg deras våld och efteråt sa han att han älskade dem.

Det är lögn på lögn på lögn.
I syfte att lura supportrarna och vinna sympatier. Trodde Trump att detta skulle lyckas? Troligen inte, han såg det som att "de bara hade börjat sin resa". Kanske var Kapitolium ett genrep?

Trump är sociopat, de kan skapa sådana här absurda händelser, de är hänsynslösa nog. Och dessvärre kan de charma folk ett tag så de ställer upp för sociopaten tills de själva råkar ut för hänsynslösheten.
Spelar ingen roll, det finns fortfarande edsvurna vittnen som, till skillnad från dig och ditt meningslösa orerande, faktiskt hat sett och hört allt.
2021-03-02, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Bra observation

Ja, tjafset om fusk till Bidens fördel kan ju tånkas vara en avledningsmanöver så att ingen kollar om det fuskats till Trumps fördel.
Det känns så otroligt att Trump skulle fått 74 millioner äkta röster.
2021-03-02, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Ett hypotetiskt exempel. Som du kanske kan svara på.

En person har haft inbrott och hittat DNA. Han påstår att du begick inbrottet. Du förnekar det. I det läget har du väl inget emot att lämna över något så vi kan testa ditt DNA mot det som hittades på platsen. Jag menar, du är ju oskyldig och har inget att dölja, så det kan du väl ställa upp på att göra?
För att ditt exempel ska bli analogiskt korrekt så måste du även slänga in att det funnits flera vittnesmål från typ grannar som även de påstått sig ha sett mig begå inbrotten, samt sakkunniga experter som anfört att jag är den ende tänkbara gärningsmannen och att det hela gått till exakt på det sätt som den som haft inbrottet anfört. I det läget skulle jag absolut lämna ifrån mig DNA till utredande instanser, skulle inte du? Eller skulle du istället blåneka och börja gallskrika om din "principiella integritet" och "kreativt intrång i din person" och stämma folk till höger och vänster så skulle det om något tala för att du var skyldig som synden och hade något att dölja. Om jag vet med mig att jag är oskyldig i ett sådant läge så skulle jag absolut vara behjälplig och få saken utagerad en gång för alla och därmed slippa alla misstankar.
2021-03-02, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Här får du några exempel på dina "sworn affidavits"
Citat:

Varför vågar du inte svara ?
Jag har svarat. Handomräkningar räknar i princip bara om de röster som de återspeglas av maskinen. Man tolkar inget, utan det är en ren omräkning/upprepning. Typ om jag jag ska räkna till 10 och säger "1-2-5-8-10". Jag har mao. hoppat över rätt mycket. Sedan ber någon dig att upprepa det jag sagt och så säger du ""1-2-5-8-10" eftersom du upprepar bara det jag sagt. Det enda du "korrigerar" är ifall jag stakat mig på en siffta och sagt "ått...åtta" eller liknande. Ungefär så fungerar en handomräkning. Nej, vad som behövs är en forenic audit av SAMTLIGA Dominionmaskiner!
2021-03-02, 12:09
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Finns edsvurna vittnesmål som Giuliani tagit upp vid ett flertal tillfällen.

Och alla dessa edsvurna vittnesmål är signerade och bevittnade av en notarie?
Ja/Nej?
Och bara för att man har ett edsvuret vittnesmål så betyder det inte att det hen säger är trovärdigt eller sant
Citat:

In a lawsuit, if a witness offers sworn testimony, that is considered evidence. But the finder of fact, usually a jury -- but sometimes a judge -- determines the credibility of that evidence,” Ayyash said. “So technically - yes - an affidavit is a form of evidence, but that doesn’t mean it’s credible.”
2021-03-02, 12:20
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Jag har svarat. Handomräkningar räknar i princip bara om de röster som de återspeglas av maskinen. Man tolkar inget, utan det är en ren omräkning/upprepning. Typ om jag jag ska räkna till 10 och säger "1-2-5-8-10". Jag har mao. hoppat över rätt mycket. Sedan ber någon dig att upprepa det jag sagt och så säger du ""1-2-5-8-10" eftersom du upprepar bara det jag sagt. Det enda du "korrigerar" är ifall jag stakat mig på en siffta och sagt "ått...åtta" eller liknande. Ungefär så fungerar en handomräkning. Nej, vad som behövs är en forenic audit av SAMTLIGA Dominionmaskiner!

Nu är du ute och fantiserar igen. Källa på detta, tack.

Citat:
Hand count: The process of counting paper ballots without the use of technology
https://www.ncsl.org/research/elections-and-campaigns/voting-equipment.aspx

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in