2021-03-02, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shrimpflavor
Någon som vet om Deniz hade tillgång till sprängämnen?

Han är ju elitsoldat.
Citera
2021-03-02, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Min bästa vän är polis
Vilken kass tystnadsplikt tycker ju jag ..
Citera
2021-03-02, 14:56
Medlem
KuklinskiRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Min bästa vän är polis

Ja snutar är ju som såll....
Citera
2021-03-02, 14:58
Medlem
KuklinskiRs avatar
Är man självmordsbenägen kollar man knappast på youtube hur man gör en omelett....
Citera
2021-03-02, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Han är ju elitsoldat.

Han var officerare är rätt svar. Alla jägare är elitsoldater, dvs värnpliktiga, men vi hade inte tillgång till C4 direkt, förutom om vi verkligen stal, men det vågade nog ingen..
Citera
2021-03-02, 15:02
Medlem
Rassesvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Djävulskt märkligt. Springer han iväg med en sprängladdning 3 mil för att leka med den i en grotta? Låter inte som DA då..
Så nu känner du DA och vet vad som "låter" som honom och inte? Var ni bästa vänner?

Herregud, du har verkligen suttit oavbrutet sedan imorse och spytt ut gissningar och helt absurda påståenden. Och trots att halva tråden hånar dig, så fortsätter du..

Citat:
Jag är jägare, jag känner många elit-soldat-officerare, jag spender massor av tid i skogen. Det är en gissning, men den är inte dum bara för att du inte vet vad jag vet.
Jo, tjena. Alla som läst dina inlägg i tråden fattar att du aldrig någonsin haft med vare sig militär eller skogliv att göra.
Citera
2021-03-02, 15:02
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Säger mycket om den polisen som i så fall skvallrar för kreti och pleti sekunden efter hen vet något. De jag känner skulle aldrig viska i något öra i ett så här skarpt läge.
Poliser gör inte så. Och om det mot förmodan finns nån polis som gör så, så inte till nån som lubbar in och sprider det på forum.

Men ok, nu har ju kraven sänkts såpass att vilken tjej som helst som vill måste få komma in på utbildningen .. så kanske har jag fel. Kanske ska man inte längre förutsätta att poliser är mer korrekta än valfri förortspöbel -- när man nu ger samma grupp gräddfil till utbildningen.
Citera
2021-03-02, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
3-dagars Hermodskurs? För du verkar ju inte förstå hur man inte kunnat avsöka hela denna yta och du fortsätter att inflika nåt om hur illa man sökt i senare inlägg. Släpp det nu.

Hade du varit jägare med skogserfarenhet hade vi aldrig hamnat i diskussionerna tidigare, så I call BS.

Jag är jägarsoldat på K3 regemente ja, har varit med hos Missing people och har gjort sök med K3 också.

Hade du varit jägare med skogserfarenhet hade vi aldrig hamnat i diskussionerna tidigare, så I call BS.
Citera
2021-03-02, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Nja.
Om man leker med tanken att en yrkesmilitär vill begå självmord och har tillgång till sprängämnen via sitt yrke. Samt att personen inte vill dra {självmordskortet} över familjen. Då är det inte omöjligt att man väljer att dra sig undan och {panga}.
Det som talar emot teorin är att om DA vill {försvinna} så borde han valt ett annat ställe att {panga på} eller annonsera löpturen till ett annat ställe. Nu sammanföll dessa.

Han kanske ville bli hittad hittad ändå och beskrev löprundan, men det låter långsökt.
Citera
2021-03-02, 15:05
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Det är en trådsanning att det är DA?

Jag tror att det är försvunna Zhipphora som offrats till Chandashi och att endast delar av kroppen hittats på platsen.
Citera
Medlem
Jag har rört mig i den skogen under flera decennier och vet att så stort är det inte så man inte kan ta sig till hjälp vid skada. Skall inte ens gå skada sig vid vanlig löpning. Jag märker att en del tror skogen är gigantisk ödemark. Finns torp, stugor och gårdar härvar samt grusvägar.
Citera
Avslutad
Citat:
Jag är jägarsoldat på K3 regemente ja, har varit med hos Missing people och har gjort sök med K3 också.

Använd då ditt pannben och sluta bli så uppjagad av vad främlingar skriver på öppna forum. Skärp dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in