2021-03-02, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Ser inte just detta som skitsnack dock. Jag tror inte ens att Emelie har någon aning om Stephs förflutna med missbruk(?) eftersom Steph säger att hon inte berättat om det. Hon måste ha syftat på ölen Steph drack precis innan en tävling. Klumpigt uttalande men sett till sammanhanget hon sa det i måste man ju inse ironin i det.
Som du säger, Tess är sjukt hal som går direkt till Steph och får det att se värre ut än vad det faktiskt är. Hon söker och tar varje tillfälle hon får att kunne se överlägsen ut.

Ja troligtvis var det inte en allvarlig anklagelse från Emelie utan hennes extremt speciella humor. Att Steph blir arg förstår man dock. Hoppas hon går och väcker Emelie och tar det med henne lugnt och sansat. Då kommer hon vinna extremt mycket.

Tess är som sagt väldigt dum som inte tagit detta tidigare med Steph. Hon vill såklart bara trycka på att Emelie är så hemsk nu när hon och Adrian fick bra kontakt i går kväll.
2021-03-02, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Tess är hal, riktigt hal!
Steph däremot förstår man att hon blir arg och ledsen. Att höra att någon annan sagt så dessutom i live tv, bakom ryggen, är inte kul. Steph verkar vara en pålitlig tjej som inte vill någon illa. Emelie är ju en sjuk skitsnackare så det är ingen chock om hon har sagt det!

Tess är manipulativ så in åt helvete. Ska dock inte döma nån utan att ha träffat personen men skulle jag varit en deltagare f.r.om imorgon är tess den jag skulle ha undvikit att ha å göra med i huset.
2021-03-02, 10:49
Medlem
Emelie mornar sig, Steffis båge är spänd! LETS GOOOOO!
2021-03-02, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vem tror ni vinner av Judith och Nardos?
Narcos har ju tappat sin mätare flera gånger. Just nu är jag så trött på Judith då håller nästan tummarna på Narcos även om hon då blir immun.

Varför använder Judith barnvagnen som en rollator? Hon hänger ju över den som en gamling över sin rullator. Måste vara lättare att göra som Narcos och vara rak i ryggen och skjuts på barnvagnen.
2021-03-02, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Absolut, det kan man förstå men det kan ju inte Emelie veta. Om Steffi hade pratat med Emelie hade säkert problemet varit ur bögen istället för att hon ska reta upp sig själv mer och mer.

Återigen, jag är säker på att det var ett skämt från Emelies sida och hade hon vetat att Steffi haft missbruksproblem hade hon väl inte berättat att hon sagt så i bikten.

Jag har ingen aning, men det kunde väl steffi ta upp i samband med när hon tog upp det andra också. Och om det nu handlar om ett alkoholmissbruk som hon har haft. Så är ju den största boven produktionen. Du slänger inte in så mkt alkohol som dom gör varje dag till en före detta alkoholist.
Sen har säkert Emelie ett inre hat mot alkohol, medtanke på att hon berättade att det finns i familjen/släkten
2021-03-02, 10:52
Medlem
Raskaoverisens avatar
Så här hade jag velat Para ihop dem idag
Simon/Tanja
Emelie/Adrian
Tess/Lois
Peddo/Judith
Övriga skitsamma
2021-03-02, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Emelie mornar sig, Steffis båge är spänd! LETS GOOOOO!

Stefanie ska bara prata med alla deltagare och redaktionen först 😂
2021-03-02, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Så här hade jag velat Para ihop dem idag
Simon/Tanja
Emelie/Adrian
Tess/Lois
Peddo/Judith
Övriga skitsamma

kommer ju garanterat bli

Pedram/Tess
Adrian/Emelie
Joel/Nadros/Judith
Luis/Kattis
Pontus/Tanja
Simon/Stephanie
2021-03-02, 10:56
Medlem
Ni får live kommentera vad som sägs när dom börjar, kan inte kolla stream
2021-03-02, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hon sover...

Okej? Nu är hon vaken men väljer att ta det med Pontus istället. Fan nu sjunker hon.
2021-03-02, 10:57
Medlem
DjPuttes avatar
Nu ska Steffy älta i detta då vad Emilie sagt och gjort offerkoftan är på hos hon nu, Fattar INTE Steffy vad fyllejidder är då vete fan on hon ska vara i huset ens.....
2021-03-02, 10:58
Medlem
esetts avatar
Jag får nästan lite vibbar av Johanna Möller över Therese's personlighet. Får obehagskänslor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in