2021-03-02, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
För att Tess är livrädd att Adrian ska få upp ögonen för Emelie och inte henne
Ja, så klart! Men han verkar väl inte särskilt intresserad av Tess heller.
2021-03-02, 10:40
Medlem
steph är pissed i sovrum1 nu
2021-03-02, 10:42
Medlem
bögcensur blir steph varnad nu eller?
2021-03-02, 10:42
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Tror det är något sånt också, ingen big deal som man ska behöva älta.

Visst att steph kanske kan bli lite stött av det, men jag litar inte på henne efter igår då hon en sekund inte vill verka billig och bryter med Simon för att nästa minut grovhångla med honom.

Riktigt skumt kändes det då.
Steph har lite problem med alkoholen vad är detta för "Big deal"
2021-03-02, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ok, då hade ju Emelie rätt i sådana fall. . Nej, men skämt åsido så är det väl inte så konstigt att dra till med en kommentar om att någon är alkis om det första den hur är att dricka gårdagens överblivna öl. Det var inte bara Steffi som gjorde det utan flera. Jag själv brukar skämta om mig själv om man festar dagen innan och tar och drar igång tidigt dagen efter... Men en del är väl mer lättkränkta än andra. Vi får väl se vad som händer men det löste vore väl ändå att gå till källan själv. Sedan hoppas jag att Emelie ifrågasätter varför Tess skvallrar. Var det igår som Emelie berättade detta eller varför kom det upp nu?

Jag kan köpa om Steffi är ledsen om hennes missbruk har ett samband med det som inte vi får veta som blev censurerat. Men vem fan är inte alkis därinne. Dom krökar ju för fan varje dag
2021-03-02, 10:44
Medlem
Oj Steph borde gå och ta upp skiten med Emelie istället för att kalla henne "äckliga människa, idiot" osv. Gillar egentligen Steph men detta är extremt barnsligt beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Kommer bli kaos på lunchen, vid vilken tid brukar de ha lunch?
Det brukar variera så svårt att säga. Idag är det väl dessutom tävling och det brukar ”störa” en uppstyrd lunch. Måste gå och träna på lunchen och vill absolut inte missa konfrontationen.

Steffi verkar vara riktigt sur, pratar om raklödder i håret mm. Men det kanske bara är tomma ord. Har hon konfronterar andra personer innan? Eller är hon konflikträdd?
Medlem
ollepolle90s avatar
Vem tror ni vinner av Judith och Nardos?
2021-03-02, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Oj Steph borde gå och ta upp skiten med Emelie istället för att kalla henne "äckliga människa, idiot" osv. Gillar egentligen Steph men detta är extremt barnsligt beteende.
Hon sover...
2021-03-02, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hon sover...

och bara väcka förfan
2021-03-02, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag kan köpa om Steffi är ledsen om hennes missbruk har ett samband med det som inte vi får veta som blev censurerat. Men vem fan är inte alkis därinne. Dom krökar ju för fan varje dag
Absolut, det kan man förstå men det kan ju inte Emelie veta. Om Steffi hade pratat med Emelie hade säkert problemet varit ur bögen istället för att hon ska reta upp sig själv mer och mer.

Återigen, jag är säker på att det var ett skämt från Emelies sida och hade hon vetat att Steffi haft missbruksproblem hade hon väl inte berättat att hon sagt så i bikten.
2021-03-02, 10:47
Bannlyst
Emelie är just den tråkigaste deltagaren av alla, tillför noll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in