2021-03-02, 22:25
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
ALLTSÅ SE LIVEN.. Nardos är ju helt SJUK

Majoriteten av fb morsorna är på Simons sida
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeppoYapp
Nachos är så jäkla kaxig mot Simon och han sitter ändå lungt i båten.. Respekt för Simon!
Simon är grym. Han vet att han inte kommer vinna på att explodera på skitungen. Men han var nära idag i vardagsrummet när han kokade över Nardos dåliga beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är det någon som följer den där bbpolisen på instagram? Vad lägger personen upp? Privat konto.

Finns bilder i discord
2021-03-02, 22:26
Medlem
Jag ger det max 5 min tills Nardos säger något "nytt".
Medlem
Skulle psyka ur totalt om jag vore Simon. Nu får hon fan ta å ge sig. Så jobbig människa. Förstår nu varför han sa att han skulle betala för att få steph i stället.
Panik, total panik att sitta ihop med henne.
Jag har också adhd och har samma kvällsrutiner som honom. Han säger att han inte har nåt filter, tycker att han är superduktig nu.

Det betyder heller inte att jag inte tar hand om mig för att jag som tjej inte håller på med hår och ansikte 5 timmar om dagen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hatar att alla pratar med Nardos som ett barn. Dags för folket där inne att säga vad de tycker om henne. Hon måste lära sig lyssna på folk som just nu när Simon är lugn och ärlig med sina känslor.
Kan bero på att hennes hjärna liknar en 10-årings.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Alltså jag ORKAR inte med Nardos.

Bitterfitta.

Cred till Joel.

Nardos är SÅÅÅÅÅ omogen

Tur att det inte jag som är Simon, skulle mörda henne direkt. Vilken tålamod han har!!!
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hatar att alla pratar med Nardos som ett barn. Dags för folket där inne att säga vad de tycker om henne. Hon måste lära sig lyssna på folk som just nu när Simon är lugn och ärlig med sina känslor.

Såg du när Joel höjde rösten lite och tryckte till när Nardos fortsatte försöka tjafsa förut?
Tyckte det var bra av Joel som sa ifrån.
2021-03-02, 22:28
Medlem
Simon försöker, narcos fortsätter trycka ned Simon och säger att han inte kommer göra det att han inte försöker etc etc! När det blir tyst igen så kommer hon börja igen för hon får ingen uppmärksamhet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeppoYapp
Nachos är så jäkla kaxig mot Simon och han sitter ändå lungt i båten.. Respekt för Simon!

Hon beter sig VIDRIGT mot honom, och ändå gråter hennes "fans" om att han är elak och förminskar henne när det är exakt tvärtom. Hon är elak och bitsk. T.o.m Joel har ju sagt till henne..
Medlem
Lunatics avatar
Ärligt talat det låter för jävligt...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du har faktiskt helt rätt Putte. Jag har inte tänkt i dom banorna men det stämmer. Nu blir det lite intressantare. Skall hålla ett öga på honom och se hur han hanterar Steph. Bra span där. Jag ser även fram till Katti och Peddo när sågverket öppnar snart

Steph och Simon hade ju sitt samtal om sin relation, som Simon ville reda ut lite idag – men fick inte chansen innan parveckan slog till. Dessutom sitter Simon med tandvärk. Tror att han mår piss över mycket annat idag, sen kom parveckan och hjälmen som två till spikar i kistan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in