2021-03-01, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Inte haft några problem.

Ok tack för svar
2021-03-01, 20:35
Avstängd
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pontus ser bra ut menar du? Ok.
Ja och det är du avis på
2021-03-01, 20:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nån som minns BB 2015? Två lirare André och Puffen. André var allmänt psykiskt instabil och lite smått korkad. En final skulle två "röstas ut". I själva verket fick dom med flest röster åka till ett annat rum och kolla på dom andra i TV:n några dagar. Det var André och Puffen. Sen fick dom bestämma vem som skulle åka ut. BB hade skickat in två ex on the Beach deltagare som var riktiga skitsnackare. Riktigt underhållande när man skickade tillbaka André och Puffen i huset och dom fick meddela vem man valt som skulle åka, vilket var en av ex on the Beach-deltagarna, och André skolade upp dom duktigt och stod och skrek och gormade om hur han hört allt.

Den där André åkte sen ut och fick ett mentalt sammanbrott. Känns som att BB slutat ta in svagbegåvade och sköra lirare som Joe och André. Synd, för de gör sig bra i TV.

Fasen jobbade mycket utomlands 2015, nere på vårt systerbolag i Polen, så jag missade så jäkla mycket. Var inte det en kort säsong? Minns lite av Puffen och några till. Måste se mer på tuben.
Medlem
Hoppas verkligen inte Adrian är intresserad av Tess eller att han att han blir den sen, båda verkar ha två olika personligheter och tror inte dem skulle passa ihop
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vet inte om det är sant, men tydligen dog Pedrams mormor i lördags enligt en användare på Facebook som skrev att Pedrams bror hade gått ut med det.

Fruktansvärt, får inte deltagarna reda på om anhörigas död eller får familjen välja att BB inte berättar det? Sjukt i såna fall

Hoppas det är ett falskt rykte

Jaha? Inte för att framstå som okänslig men känns bara som irrelevant fakta.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vet inte om det är sant, men tydligen dog Pedrams mormor i lördags enligt en användare på Facebook som skrev att Pedrams bror hade gått ut med det.

Fruktansvärt, får inte deltagarna reda på om anhörigas död eller får familjen välja att BB inte berättar det? Sjukt i såna fall

Hoppas det är ett falskt rykte

Fast oavsett, om han åker ut hoppas jag att folk lugnar sig med hatstorm/kritik på hans sociala medier. Sen får man ha hans mormor o hans sorg i åtanke om man ska skriva något
2021-03-01, 20:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen jobbade mycket utomlands 2015, nere på vårt systerbolag i Polen, så jag missade så jäkla mycket. Var inte det en kort säsong? Minns lite av Puffen och några till. Måste se mer på tuben.
https://www.youtube.com/watch?v=AzS26X2ScrU&t=57s
https://www.youtube.com/watch?v=t60BwR2WNW4
Så njut av detta och tänk skillnaden mot det som sker nu i huset 2011 eller 2021 vilket är bättre Grodan!
Avstängd
SodaFointains avatar
Therese jäkla bimbo
Medlem
Chandler Bings avatar
Tanja ser ut som Boy George
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hoppas verkligen inte Adrian är intresserad av Tess eller att han att han blir den sen, båda verkar ha två olika personligheter och tror inte dem skulle passa ihop

fast två oika personligheter kan väl bara vara bra
2021-03-01, 20:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Håller med men tycker hon är jättesöt. Har ni sett videon på Instagram när hon sitter i bubbelpoolen. Så gullig!

Hon är alltid gullig. Till och med när hon sover haha
2021-03-01, 20:38
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Fast nä. "Tjejer" ser inte alls ut så "numera".
Inte några tjejer jag känner iaf.

När jag var fjorton, så kanske jag hade ungefär samma månadsförbrukning av smink och värmeskyaddsprodukter för håret som Therese har idag, vid 30 års ålder. Det är inget fel i sig, men som jag redan skrivit tidigare tycker jag det blir patetiskt att upprepa varenda dag denna procedur att försöka förställa sig till någon annan, när alla (där inne, och vi här ute) ser att det bara är påklistrat och fake.

Kanske att jag även klädde mig i u-ringat linne och minikjol då, när jag var 14-15. Men gör det inte nu, 15 år senare. Inte heller trasiga byxor eller stringtrosor uppdragna tillrevbenen. Det är helt enkelt inte stilfullt när man passerar en viss ålder. Så tycker jag.

Förstår inte din kritik. Vad är patetiskt med att sminka sig och att byta kläder? Detta gör de flesta kvinnor dagligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in