2021-03-01, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det kanske har nämnts men får Simon dricka idag? Såg bara att bubbel hälldes upp till andra men såg inte att han fick något glas.

Såg honom allt suga upp lite spill från bänken
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Minnen börjar komma tillbaka. Varenda timme var ju störtkul. Så sköna deltagare då. Fasen hittar man såna idag. De kollar säkert nu på såna som Peddo och måste dra i sig några järn.

Nån som minns BB 2015? Två lirare André och Puffen. André var allmänt psykiskt instabil och lite smått korkad. En final skulle två "röstas ut". I själva verket fick dom med flest röster åka till ett annat rum och kolla på dom andra i TV:n några dagar. Det var André och Puffen. Sen fick dom bestämma vem som skulle åka ut. BB hade skickat in två ex on the Beach deltagare som var riktiga skitsnackare. Riktigt underhållande när man skickade tillbaka André och Puffen i huset och dom fick meddela vem man valt som skulle åka, vilket var en av ex on the Beach-deltagarna, och André skolade upp dom duktigt och stod och skrek och gormade om hur han hört allt.

Den där André åkte sen ut och fick ett mentalt sammanbrott. Känns som att BB slutat ta in svagbegåvade och sköra lirare som Joe och André. Synd, för de gör sig bra i TV.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
haha jo du nu är djupa samtal av Pedram som jag inte fattar ännu vad han vill säga Grodan vet du?

Nä Putte vem fasen gör det. Allt från amnesi till epilepsi. För en jävla korv
Han måste kämpa hårt för att inte se sig om efter Tess. Man såg hur han kämpade. Jag börjar nästan ångra mig snart och önskar att han stannar. Han blir säkert lyft därifrån med bängen och vakter å andra sidan fatta och se honom följa BB i orten och se det guppa i Tess säng
Medlem
Jag vet inte varför men har stört mig så mycket på Therese på sistone... jobbig individ
2021-03-01, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag vet inte varför men har stört mig så mycket på Therese på sistone... jobbig individ

+1 !
Rösten liksom skär in i mina öron. Och så att hon börjat med hysteriskt fake-skratt. Nä usch
2021-03-01, 20:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nä Putte vem fasen gör det. Allt från amnesi till epilepsi. För en jävla korv
Han måste kämpa hårt för att inte se sig om efter Tess. Man såg hur han kämpade. Jag börjar nästan ångra mig snart och önskar att han stannar. Han blir säkert lyft därifrån med bängen och vakter å andra sidan fatta och se honom följa BB i orten och se det guppa i Tess säng
Man måste nog ha en psykologisk utbildning för att fatta Grodan....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Varför skriver dom hela tiden "Första deltagaren kommer lämna huset".

Kan det vara så att första deltagaren lämnar HUSET för att gå in i något rum o få lyx och ni vet hela den skiten. Sitta och kolla på programmet några dagar?

Minns inte vilka men hänt många säsonger.

Dom skriver inte "lämna Big Brother" heller?

Sant, mkt möjligt att det blir husbilen isf. Eller lilla big brother med Nardos och Judith. Hade varit stört!
Medlem
Är det nån mer som har problem med liven och stannar nu ibland eller är det mitt internet som krånglar?
Medlem
xrlpyts avatar
Pontus gillar inte att Tess och Adrian sitter tätt ihop när hon sätter glitter i ansiktet på honom. Det ser ut som att Pontus helst vill klämma sig ned mellan de båda.
2021-03-01, 20:33
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+1 !
Rösten liksom skär in i mina öron. Och så att hon börjat med hysteriskt fake-skratt. Nä usch
Rösten är🤮🤮🤮 men värst är falsk skratten 🤮
Fy va ja ogillar hennes personlighet
2021-03-01, 20:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Är det nån mer som har problem med liven och stannar nu ibland eller är det mitt internet som krånglar?
Inte haft några problem.
2021-03-01, 20:35
Medlem
ollepolle90s avatar
Vet inte om det är sant, men tydligen dog Pedrams mormor i lördags enligt en användare på Facebook som skrev att Pedrams bror hade gått ut med det.

Fruktansvärt, får inte deltagarna reda på om anhörigas död eller får familjen välja att BB inte berättar det? Sjukt i såna fall

Hoppas det är ett falskt rykte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in