Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Hur klarade han av att skriva på avtalet, där i skenet av stearinljus?
Nu vet vi ju i och för sig att det finns elbelysning i huset, för det har Expressen visat på sina bilder inifrån huset tillsammans med Esbjörn där det finns tänd belysning. Det är redan analyserat och fastställt tidigare i tråden. Så även det är ju ett ganska beklämmande klagomål. Huset har såväl belysning som fönster och i augusti är det ljust större delen av dygnets timmar.
Han har som sagt svårt, Esbjörn, för att bestämma sig för varför han ska ha rätt att bryta avtalet. Nu är det alltså för att han inte sett till att tända tillräckligt med lampor i sitt hus, mitt i augusti, när han skulle skriva under avtalet. Stackars Esbjörn. På odalgården är det väldigt ljust och fint har vi sett, det ligger alldeles intill. Varför gick han inte dit och läste avtalet, undrar man.
Han sa i första intervjun: enligt Brännström
Citat:
När jag pratat med Esbjörn är han oklar med var han skrivit på köpekontraktet. Om det skett hos dig eller hemma hos honom vid köksbordet. Han är också oklar med hur ni kommit fram till summan 3,9 miljoner. Spelar han då, menar du?
Och i dag!
"jag kunde knappt läsa vad det stod i månskenet från dom tre ljusen."