Citat:
Ursprungligen postat av
csvens
Vi SEktare förstår att du gillar att småretas med oss. Vet du vad - det bjuder vi så gärna på, vi ser det som en god gärning att roa dig. Dina inlägg roar ju oss också onekligen. Att du redan förstått att SE förmodligen är skyldig till det mordet går ju att läsa mellan raderna i vad du skriver. Han har mörk knälång rock, keps och liten väska har du ju påpekat varför sig i olika inlägg, dock ej i samma någon gång. Jag tror stenhårt på att SE är den skyldig och du har varit en av dom som stärkt mig i den tron, det tackar jag dig för. Målsättningen med de inlägg vi gör är ju att komma till insikt vad som troligen hände för 35 år sedan och dit har jag nu äntligen nått i alla fall. Trevlig helg.
Återigen, om du tolkar det mellan raderna som att jag tror att SE är skyldig, så ska du inte tolka vad folk säger. För du är uppenbarligen helt värdelös på det.
Du verkar ha svårt att skilja på vad jag tror och på det jag påstår ni tror. Jag har ALDRIG sagt att GM har keps. Om du tror det så behöver du träna lite på din läsförståelse.
Jag vet inte om GM hade mörk rock eller blå jacka. Jag vet inte om GM var barhuvad eller hade huvudbonad.
Och på vilket sätt är en mjuk handledsväska på pricken ett väskliknande föremål i hårt skal och man inte ser någon rem?
Sedd av en person som vi inte ens vet om hon såg mördaren.
Vet du skillnaden mellan dig och mig? Jag har försvarat SE-anhängarnas argument ibland, men du har inte tillstått en enda gång att SE-förnekarna har rätt i nåt specifikt.